Misja en nobodyswife; k lees dat jullie ook bruinverlies hebben/hadden Hebben jullie dit nog steeds? Hoelang heeft t totaal geduurd? Ik heb er veel over gelezen maar desondanks k nu zelf ook sinds gisternacht aan t afvegen ben schijt ik m! Hoop dat t echt oud innestelingsbloed is.. Lees ook dat t een gesprongen vaatje kan zijn maar als dat zo is, is dat dan wel bruin? Het is toch veel recenter bloed dan? Ik heb meer positieve verhalen gelezen dan negatieve over bruin bloed verlies Maar omdat er vrouwen zijn waarbij t overging in helder rood ben k toch een beetje angstig.. Het is makkelijk om iemand anders gerust te stellen, tot je t zelf mee maakt denk je anders.. Ook lees ik steeds zolang je geen krampen of helder rood verliest is t vaak onschuldig.. Maar hierdoor is er angst dat t daarin over gaat Weten jullie of t over t algemeen vaker onschuldig is dan niet En Hoelang t ongeveer duurt? Vind moeilijk om te zeggen of t oud bloed is want de meeste menstruaties beginnen ook zo, is dat dan ook oud bruin bloed? Bedankt alvast voor t lezen..
@d83 ik veeg nog steeds bruin af! Gisteren was het even weg en nu dus vanmorgen weer opnieuw! Ik vind het ook verschrikkelijk en maak me enorme zorgen. Maar je kan er helaas niets aan doen! Afwachten alleen. Als het fout moet gaan gaat het toch wel gebeuren! Ik heb wel afgelopen vrijdag een echo gehad en daar zag alles er positief op uit! Het was moeilijk te zien maar leek net of het hartje al klopte! We moeten afwachten meis! Meer kan je niet doen, maar doordat het eerst weg was en nu weer terug zit ik dus ook weer in de stress! Terwijl ik echt gerust gesteld was na de echo van vrijdag! Ik weet hoe je je voelt! bel ff de vk! Mischien kan zij wat voor je doen! Liefs!
k zie veel bruinverlies langs komen... gelukkig hier niet.. maar wil iedereen een knuf geven, en hoop dat het neits bijzonders is!!
Morgen komt moeders voor moeders eindelijk Toch wel weer spannend om te test te doen haha .... de kramp is bij mij nu gelukkig nihiel, ik denk dat het mijn darmen geweest zijn aangezien deze gingen ploppen en daarna naar de wc moest (sorry voor de details) Ik wil bij deze ook een knuf geven aan iedereen die zich verschrokken is! Alle baby's moeten gewoon fijn blijven zitten!
Bedankt voor jullie reacties. Vervelend Misja! Dat t weer terug is. Heb min of meer t zelfde. Donderdag zat er min of meer een vlek in m'n onderbroek zeg maar. Zo waterig bruinig opgedroogd. T bleef daarbij tot vanacht.. Heb t nu steeds met afvegen. Ik heb de verloskundige gebeld maar die heeft spreekuur en zou Miss nog terug bellen.. En in t ziekenhuis informeerde ik naar een eerdere echo maar dat had volgens hen geen zin want t hartje zou nog niet kloppen(terwijl je op jouw echo wel degelijk wat zeg hè,super!) En een echo nu zou volgens hen ook niks zeggen over de verdere verloop vd zwangerschap. Zelfs overwogen voor een echo te betalen in t echo centrum maar ze zeiden daar t zelfde.. Heel moeilijk om geduldig te zijn en er niet mee bezig te zijn! Ik heb de 17e m'n eerste echo! Hoop dat alles goed is en t bruinverlies voor ons allen snel stopt! Gelukkig zijn er veel vrouwen die hun positieve ervaringen met ons willen delen op t forum, dat stelt enigszins iets gerust.. Gek dat een mens automatisch van t slechte uit gaat hè.. Al zijn er toch meer positieve verhalen!
D83, ik had het gisteren naar nu is het weg. In mijn eerste zwangerschap heb ik het ruim 3 weken gehad. Soms heel heftig, soms nauwelijks, maar altijd aanwezig. Had er aanvankelijk ook een spoortje helder bloed in zitten toen en aan de telefoon vertelde de vk mij hetzelfde als de info die jij op internet gevonden hebt. Uiteindelijk heb ik een hele vroege echo gekregen omdat we 3 weken op vakantie zouden gaan en ik wat zekerheid wilde hebben. Toen werd ik 2 weken terug gezet en vervolgens was er nog geen hartactiviteit. Nog steeds stress dus, maar gelukkig een gezonde dochter!
Meis toch, dat maakt het extra beladen allemaal! bel anders de vk voor overleg. Leg je verhaal uit en vraag of je mag komen voor een echo
Ow nobodyswife wat fijn dat allemaal goed is gekomen uiteindelijk maar je zal m ook wel geknepen hebben! Zo ga je ook niet fijn op reis!
toen ik zwanger was van de 2e klopte t hartje al met 5,3 weken. dus t zou best kunnen dat bij jou ook zichtbaar is, hopelijk krijg je nog snel bericht van vk. die onzekerheid is zo erg.. evenals al dat wachten
Heel erg geknepen en de vk iedere dag gebeld. Gelukkig is het een fijne vk praktijk waar ik zat en nu weer zit. Kon die echo toen op zaterdagochtend laten doen.
Pff.. moet wachten tot 24 augustus tenzij ze mailt en de afspraak eerder kan doen.. ik hoop het zo.. want we willen nog niets vertellen tot de eerste echo maar aangezien ik voorgaande zwangerschappen, bij 6 wk al begon te groeien weet ik niet of k het vol kan houden tot de echo.. voorgaande zwangerschappen woonde we elders, kon daar altijd heel snel terecht. meestal zo rond de 6 wk. om de termijn te bepale (onregelmatig cyclus)
Hallo meiden, met een voorzichtige blijdschap meld ik me hier ook. Zwanger van ons derde wonder! Even in het kort iets over mezelf, we hebben al een engeltje* en een bengeltje en nu dus zwanger van onze derde, kan het nog maar moeilijk geloven, het is ook nog zo pril. Ik ben getrouwd en 30+. zijn hier nog meer 30+ meiden? Voor alle zwangere dames, gefeliciteerd en dat het allemaal maar goed mag gaan! Liefs mixedbeeb
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat heerlijk voor je! Ik ben zelf net 2 weken 30 dus officieel 30+ En we zijn zwanger van ons eerste kindje
Ik heb 9 augustus mijn eerste echo,, fan ben ik bijna 10 werken... En nog een zwangere! Gefeliciteerd! k ben 31
Dat is nog lang wachten ja ... vervelend hoor! Ik zelf mag ook pas 8 augustus, ik ben dan 9 weken en 3 dagen zwanger volgens hun berekening... en de dagen kruipen voorbij haha .... Wat spannend allemaal he!
Leuk, nog een zwangere erbij, gefeliciteerd! Ik ben 33, dus ook behoorlijk 30+ zeg maar MvM is net hier geweest, wat stomtoevallig iemand die ik kende, had het aan de telefoon niet door Test was weer hartstikke duidelijk gelukkig, zat hem toch wel een beetje te knijpen vantevoren hoor Teveel gedaan in huis dus nu plat op de bank, met zoonlief een filmpje kijken ofzo