Maart 2013 Mama's!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Misja, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry voor mijn typfouten, de ipad typt echt heel ruk

2. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Nee dat is niet slecht hoor! Het kan vervelender voor jezelf worden als voor de baby! Maar zolang het gaat, niets aan de hand!

3. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Slecht is het niet, ik slaap ook nog steeds op mijn buik, ik ben dan ook een echte buikslaper, als de buik te groot wordt ga ik in een soort halve buik, halve zijslaap, ik lig dan een soort op mijn buik met 1 knie opgetrokken, aan die kant kan dan ook mijn buik liggen :).
    Het scheelt dat ik nooit bekkeninstabiliteit heb gehad, want dan is bovenstaande houding niet aan te bevelen.
    Andere zwangerschappen ook op die manier geslapen, gezonde meiden, met goed gewicht op de wereld gezet.

4. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Heb je al van die "eitjes" gebruikt?
    Dan pak je het inwendig aan, misschien verdwijnt het niet omdat je grotendeels uitwendig smeert?
    Met die eitjes is het met 3 dagen weg.
    (gyno-daktarin geloof ik?)

5. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik ook! Kan anders niet goed slapen..
    Lig met één been opgetrokken en m'n buik iets naar de zijkant.
    Heb een groot gedeelte van de zwangerschap van Lila zo geslapen, kan geen kwaad hoor!
    Alleen toen de bekkeninstabiliteit te pijnlijk werd was zijwaarts slapen fijner.

6. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Kahlen: Ik mocht willen dat ik nog op mijn buik kon slapen, is niet comfortabel meer. Mazzelaar die je bent :D

@Ego: Moe... Zwaai, zwaai!

7. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Zo slaap ik ook. Met 1knie opgetrokken dan gaat het nog.

8. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    ff mijn buik showen met 16+5

Bijgevoegde bestanden:

• 16+51.jpg
      16+51.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,9 KB
      Weergaven:
      4
  9. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Hihi zo sliep ik idd ook bij de andere twee. En ik denkt t.z.t. een voedingskussen erbij ;).

Charly1981, wat een prachtige foto's! Geweldig om te horen dat alles er goed uitzag.

Mooi buikje gebakje!

10. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Mooie buik!!

Kahlen, ik sliep bij mijn tweede dochter tot 34 weken op mijn buik! Geen protest ofzo, op een gegeven moment lag het niet meer lekker.

Nu slaap ik nog wel op mn buik maar afwisselend, ik merk dat ik beroerd word als ik ned in bed lig en ik op mn buik ga liggen.
    Dus eerst zij en dan overschakelen na een half uurtje en dit gaat prima.

11. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Schimmelinfectie: Ik heb het hier net voor de zwangerschap gehad, echt heel hardnekkig! Heb toen zelfs medicatie gekregen omdat het steeds terug kwam, was niet opgelost met enkel de gyno daktarin. Nu vroeg ik me wel af of jullie mannen zich ook hebben laten behandelen want anders zet je het elkaar steeds opnieuw over, hier kreeg vriendlief ook 1 of 2 pilletjes ookal had hij zelf geen klachten.
    Mss eens vragen aan de huisarts of gyn?
    Wel heel vervelend hoop dat ik er nu wat van bespaard blijf!

@Charly: Wat een prachtige echo's!

@Slapen; ik slaap ook half op mijn buik/zij met een extra dons tussen mijn benen gedraaid :D

@Gebakje: mooi buikje!

@all: Vraagje; de laatste tijd kan ik me opeens heel erg draaierig, misselijk, licht in mijn hoofd voelen.. Door wat kan dit komen?
    Lijkt op het gevoel wanneer ik op mijn rug lig zo'n drukkend gevoel waarbij je precies ook minder zuurstof krijgt..
    Weet niet of ik het herken van bij mijn vorige zwangerschap..

12. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Thanks voor de tips, eitjes: check maar m'n lief is nog niet aan de pillen geweest dus dat is nog een idee!
    Ik ben eigenlijk nooit duizelig, behalve als ik te weinig heb gegeten dus weet niet wat t kan zijn..
    @slapen: ik slaap echt als een os en lig nog steeds prima op m'n buik, maar ook op m'n rug of zij, nog geen last ergens van.
    Heb wel na langer staan of lopen een zware onderbuik en snel moe gevoel onder in m'n rug.

13. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Het voedingskussen ligt hier al klaar naast het bed.
    Maar ik denk dat manlief er nu al kriebelig van wordt!

Toen ik zwanger was van Lila gebruikte ik die ook, maar ik ben een ontzettende woeler in bed.
    Dus steeds als ik van zij wisselde moest dat gevaarte mee, totdat hij af en toe zelfs vroeg of hij ook nog in bed mocht liggen, hihihihi..

14. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Dat klopt ook wat je zegt, als je op je rug ligt wordt er iets afgekneld waardoor je een beetje naar wordt.
    Hoe het precies zit mloet je ff googlen, volgens mij is het niet gevaarlijk maar gewoon heel onprettig.
    Linkerzij is geloof ik optimaal.

15. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Bij mannen kan het geloof ik gewoon met een zalfje.

Dit is wel een nadeel dat je tegenwoordig niet meer naar de huisarts hoeft met een schimmelinfectie, want de huisarts vertelde dat er automatisch bij en gaf een zalfje voor de partner mee.

16. mami196

mami196 Actief lid

1 sep 2012
    205
    1
    0
    Ohh ik hoor ook bij de maart club, ik ga voor 8 maart,,,,,

Groetjes

17. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah fijn te horen dat jullie ook op jullie buik slapen en dat dat niet erg is.
    Ik ben gesloopt. Vandaag babykamer opgehaald (prachtige set, precies wat ik wil maar dan via marktplaats ipv nieuw) Anderhalf uur rijden, prachtig setje, hele lieve mensen met een super lief zoontje die ons het setje verkocht. Geeft me een goed gevoel, de meubels die ik heb zit dus veel liefde in :) lekker zweverig van mij maar ik heb dus meubels met een positieve vibe in mijn huis staan hihi. En dat voelt fijn. Daar de set uit elkaar gehaald, naar beneden gesjouwd, in de auto gekaden in de stromende regen en toen langer dan 2 uur terug gereden met een auto die niet meer dichtkon in de stromende regen. Oeh ik maakte me wel zorgen of de set overleefde maar dat is helemaal goedgekomen gelukkig! Toen alles naar 3 hoog gesjouwd (naja ik de lichte dingen en de mannen de zware) en toen in elkaar zetten en nu staat alles in elkaar en ben zo blij joepie t is heel mooi en zwaar materiaal en wowie :) en nu ga ik slapen want ik zit hier zwaar te knikkebollen.

18. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ kahlen, ben benieuwd naar je positieve meubels, kun je een foto spammen?
    @ slapen, ik slaap nu op me zij omdat buikslapen niet meer gaat. Wat ben ik blij als t weer kan.
    @ schimmelinfecties, geen ervaring mee.

19. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Je slagader wordt afgekneld door de baarmoeder, die al zwaar wordt/is.
    Vandaar dat je niet lekker ervan kunt worden op je rug.
    Maar ik heb t zelf ook als ik op mn buik lig, erg irritant, dan krijg ik pijnlijke schouders.

Vandaag alweer 18 weken! Whoeiii!

20. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland
    Yeeeeej!! lekker he? weer n week verder.

Deel Deze Pagina