Kahlen, wat GAAAAAAAAF. Hoe, wat, waar, wanneer? Leuk. Tenminste............. Ik neem aan dat je JA gezegt hebt?
@gebakje: Mooi buikje meis! @Kinderspullen: Wij gebruiken gewoon alle spullen van Miriam nog een keer, makkelijk zat Eerdaags gaan we een 'echt' bed voor haar kopen. @kahlen: Mooie kamer meis, dat ledikant lijkt sterk op de onze. En... GEFELICITEERD met je aankomende huwelijk! Hebben jullie al een datum?
@ kahlen gefeliciteerd!! Wat leuk!! @ kinderwagen, over kunnen nemen van een vriendin vorige keer, bugaboo echt een fijne wagen @ kinderkamer ook kunnen overnemen van me vriendin. Maar marktplaats staat er vol mee, is ook een leuke geld besparing!! @ marktplaats, ik ga vanavond even 2 hoezen van koeka ophalen voor de bugaboo en maxi cosi. Normaal redelijk duur, nu een koopje. @ kindje voelen, me man heeft m vorige week gevoeld, zo gaaf!
Daar heb je helemaal gelijk in! Tenzij je natuurlijk voor een heleboel kids gaat, dan ben je zelf multi-user. Box is maar goed zo, blijkt dat kindjes een ronde box helemaal niet fijn vinden, omdat ze geen hoekje hebben om even lekker weg te kruipen! (Hoorde ik)
Hier nog last van een jetlag, ik val steeds rond 04.00u pas in slaap! *baal* Dinsdag weer op controle bij de gyn, stiekem hoop ik dat hij kan zien of het een jongetje of meisje is, we zijn toch best nieuwsgierig!
@Ynte: Zou je denken, ja, maar ik moet ook altijd uitrusten van het weekend. Boodschappen, was, schoonmaken, achter kind aanrennen, koken, relaxen met mijn vent... Pfffff!
2 november om 4 uur 20 weken echo!!! hopelijk blijft de datum op 17 maart staan, want bij de eerste echo lag bubby geen sec stil om een goede meting te verrichten. nou zal ik heel eerlijk zijn.... denk dat we hetzelfde probleem bij de 20 weken echo krijgen, want bubby vliegt van voor, naar achter, van links, naar rechts in me buik. vanmorgen nog links onderin me buik en nu ligt bubby vlak onder me navel. eindelijk wel een lekkere creme gehad voor me pijnlijke tepelhoven, tepels voel ik niets aan. maar mijn tepelhoven zijn zeer pijnlijk al vanaf dag 1, dus lang leve me schoonmoeder hahaha
Goedemiddag meiden!! Zo ik moet straks naar de huisarts, vermoedelijk een ontsteking in mijn been, echt irritant. Had vrijdagochtend al een pijnlijk gevoel op mn hoge wreef en de tintelingen daarvan gingen recht in een lijn naar boven tot boven mn knie. Sinds gisteravond pijn met lopen en vanmorgen was het rood... Doet met lopen en fietsen wel zeer.
@Kahlen: Gefeliciteerd!!!!! Veel succes met alle voorbereidingen @Bamjolan: Wat vervelend! Hopelijk kan de dokter iets voor je betekenen. Zo hier het weekend gewerkt. Vanavond ook nog een kort avonddienstje van vier uurtjes! Vanmorgen lekker mijn beneden verdieping gesopt. Nu de was nog even en het eten klaar zetten voor manlief en onze kleine man! Best lekkere maandag. Verder gaat het zijn gangetje! Soms ineens weer heel erg moe, maar meestal heb ik weer energie voor 10!!!! Heerlijk. Alles moet ook echt schoon!! Verder weinig klachten dan alleen weer vaak harde buiken, maar dit had ik bij mijn vorige zwangerschap ook! Dus ben er mee bekend! Voel het kindje echt heel goed bewegen. A.s. vrijdag (eigenlijk donderdag) maar het kon weer eens niet doorgaan. eindelijk de 20 weken echo! Hopen dat alles goed is en dan weten we ook of er een jongetje of meisje in mijn buik woont!! EN JAWEL!!!!!!!!!!!!!!!!! VANDAAG OFFICIEEL 20 WEKEN ZWANGER!!!!!!!!!! we zijn op de helft. Jippie!