Ik vind het meer voelen alsof je baarmoeder even opgepomt word zeg maar! Het word even een hele harde bal!! En na een paar minuten word het vanzelf weer zacht! Maar ik denk wel dat het bij jou een harde buik is hoor hoe je het omschrijft!
bedankt voor jullie felicitaties! Ik ben gevraagd op het strand waar we elkaar voor het eerst ontmoet hebben. Hij vroeg of ik wilde wandelen op het strand, daar ben ik altijd voor in. Het was nogal grijs kwa weer, en opeens kwam er een super opklaring precies boven ons hoofd helder strak blauwe lucht. Hij stelde voor even in de duinen (beschut tegen de wind) te gaan zitten. Daar ging hij op zijn knieën, kreeg ik een hele speach van hem en vroeg hij of ik zijn vrouw wilde worden. En ik zei natuurlijk JA! En daarna liepen na een hele tijd geknuffeld en gezoend te hebben weer terug op het strand en er verscheen wonderbaar een prachtige regenboog. DAar even naar staan kijken hand in hand en zoenen hihi en toen doorgelopen naar een strandtent en daar heerlijk bij de openhaard gezeten op een bank, tegen elkaar aan genietend van de warme chocolademelk met slagroom. En de ring is prachtig!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Ik ben nu verloofd aaaaaaaaaaaaaah
Oh ja iemand vroeg hier over wat voor kleur muren ik ga doen: mintgroen. En over of ik ga trouwen met dikke buik weet ik nog niet, we gaan even alle opties en kostenplaatje bekijken. Maar echt mega leuk allemaal Ben zo happy!
Oeh romantisch! Zo hoort het Heerlijk gevoel hè? En alle voorbereidingen zijn zoooo leuk, daar heb ik tenminste onwijs van genoten! En van de dag zelf ook natuurlijk
Jihaa vandaag 19 weekjes! Volgende week maandag onze 20weken echo, kijk er zooo naar uit @Kahlen: Gefeliciteerd!!! Je hebt toch ja gezegd?? @Misja: 20 weekjes al! Gaat hard hé, hoop ook voor jullie dat je even tussen de beentjes kan piepen @gsi lady: Welkom Oei nu al tepelkloven? @Bamjolan: Beterschap! @all: Brrr.. was een kennis bij me op facebook die na 3 zonen eindelijk een meisje ging krijgen (werd haar verteld door de stagiaire bij de gyn) en nu gaan ze terug voor de 20weken en blijkt het toch een zoontje te zijn.. Moet wel even schrikken zijn... Gelukkig, het belangrijkst; alles is goed met de baby! Nu begin ik ze zelf ook wel een beetje te knijpen voor aanstaande maandag... Hoor nu precies overal dat gynaecologen zich vergissen.. Ik zeg het echt eerlijk gezondheid is het allerbelangrijkste maar nu we te horen gekregen hebben dat wij een dochtertje krijgen zou ik toch echt niet graag hebben dat ze zich heeft vergist Kom ik nu heel ondankbaar over?
Hier ook regelmatig harde buiken, voeld idd alsof het even strak staat allemaal. Bij de HA geweest, geen ontsteking, geen trombose, vermoedelijk wel de spier of de zenuw die er loopt. Advies was iig masseren. Ze keek ook naar ascal (ik weet niet of dat hetzelfde goedje is als de bloedverdunners ascal want ze schreef t anders wat ik zag) maar dat mocht iig niet. Verder moest ik t aankijken...
Jojo herkenbaar! Heb nu zoveel spullen voor een meisje, dat ik ook maar blijf hopen dat t zo is hahahaha
Ik mag morgen voor de geslachts bepaling. Spannend. Ik denk een meisje, en de nub theorie zou ook een meisje voorspellen. Dus ben benieuwd.
@Kahlen; Gefeliciteerd met je verloving. @Marktplaats; Hier ook favoriet. Vanmorgen de 20 weken echo gehad. Kleintje is goedgekeurd. Alleen ligt de placenta voor de binnenste baarmoedermond. Hopelijk groeit ie nog naar boven.
Morgen weer voor controle naar de gyn. Ik merk dat nu we naar de 20 weken gaan ik het steeds spannender begin te vinden.. maar ook niet zo gek met onze achtergrond.. Maar iedere echo voor de GUO geeft een klein stukje meer zekerheid, en hoop!
@ sammie wat leuk, jij blijf ook een jongensmama! Gefeliciteerd. @ inger, wat goed, we zullen t in maart weten dan! @ bamjolan, gelukkig valt t mee, nu een goeie masseur vinden. @ hier, we zijn begonnen met het opruimen van de zolder en kastenkamer. Pfffff je hebt altijd meer dan je denkt... Kan niet wachten tot alles klaar is!!! Gister koekahoezen opgehaald, super mooi en netjes waren maar 1 keer gebruikt, kreeg er een paraplu bij voor de bugaboo en gister haalde me vriendin een doos van zolder had ze nog mooie zwangerschapskleding van vorig jaar die ik mag lenen ME=HAPPY
Kahlen: Wat romantisch zeg!!! Super! Klinkt als een heel verliefd stelletje! Hihi Geslachtsbepaling: Wat is de stand tot nu toe? :-D Bekkenklachten: Vanaf deze week ga ik voor 50% de ziektewet in, kan nog maar 16 uur werken door mn pijn!! Bah voel me best een opgever, mja gewoon dikke pech!! Whaaa gisteren vertelde mijn beste vriendinnetje dat ze 9 weken zwanger is, hoe bijzonder samen zwanger van ons eerste kindje!!
Kahlen: Alvast een dikke proficiat. kan mij voorstellen dat het best een romantisch moment was! Liefschaapje: Ik kan mij voorstellen dat je verschrikkelijk baalt dat je nu al voor 50% in de ziektewet moet. Maar als het niet gaat, gaat het niet. En daarnaast is het voor een goed doel. Ik heb sinds enkele weken ook alweer last van mijn bekken, maar tot nu toe is het nog goed uit te houden mits voldoende rust. Geslachtsbepaling: ik vraag mij ook af wat de stand nu is. Volgens mij zijn er heel wat jongens bij gekomen! Smile82: Dat opruimen moeten wij ook nog doen. Mijn schoonvader komt gelukkig meehelpen. Er moeten nog enkele kasten een nieuwe plaats krijgen en vermits ik niet mag sleuren... Begin november komt de kamer van onze dochter binnen. Ben echt benieuwd. Nu nog kijken voor een lakentjes en een matras. Vermits wij binnen binnenkort (volgend jaar hopelijk) willen verhuizen zullen we haar nieuwe kamer niet schilderen. Maar ik wil hem wel opleuken door enkele toffe stickers op haar muur te kleven. Staat net wat leuker voor haar.