@ volgens mij is de jongens meiden verhouding redelijk gelijk getrokken. Ynte had volgens mij de laatste lijst, geupdate
Stiekem hoop je van beide geslachten een te mogen krijgen. En als je dan vorige week met 16w2d te horen krijgt van de gyn dat t voor 70% zeker een meisje is en dan met 17w1d zeker een ventje was t wel even een schrok! Maar het went echt snel! En we zijn er super blij mee! Als hij maar gezond is
@sammie, begrijpelijk dat je daar even moet schakelen, maar idd als het kindje maar gezond is gefeliciteerd met jullie zoon! @hier: ik kan ook echt niet wachten voor de 20 weken echo, alleereerst omdat ik vreselijk gespannen ben en hoop dat alles ok is, maar ook om het geslacht te horen na bijna de nieuwe kamer van de kleine meid af te hebben wil ik weten of we spullen moeten verkopen of dat we de kleding kunnen gaan wassen haha! xxx
Heel logisch hoor!! Zou ook het liefst beide geslachten willen, denk dat dat bij iedereen zo is! Maarja een broertje voor je zoon is ook wel weer erg leuk
28 februari Charly81 - 30 jaar - 1e kindje - GB: Meisje - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: BV 1 maart Veritas87 - 25 jaar - 1e Kindje - GB: Jongen - Bevalling: Ziekenhuis- Voeding: ? Mbeekje - 23 jaar - 1e Kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis- Voeding: Borstvoeding 2 maart Regenboogje82 - 30 jaar - 2e Kindje - GB: Nee- Bevalling: Ziekenhuis- Voeding: Borstvoeding 4 maart Misja - 25 jaar - 2e Kindje - GB: ? - Bevalling: Thuis- Voeding: Borstvoeding Nathalie2012 6 maart Biancaa1982- 30 jaar - 1e Kindje - GB: Ja - Bevalling: Thuisbevalling Voeding: Borstvoeding 7 maart Steph80 - 32 jaar - 1e Kindje - GB:Meisje - Bevalling: Thuis- Voeding: Borstvoeding JeetjeB - 36 jaar - 1e Kindje - GB: Ja - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Borstvoeding 9 maart Gespannen - 29 jaar - 4e Kindje - GB: ? - Bevalling: Thuis- Voeding: Borstvoeding Inger - 33 jaar - 1e Kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Borstvoeding 10 maart Smile82 - 29 jaar - 2e Kindje - GB: jongen - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Flesvoeding/Borstvoeding Jolie13 - 32 jaar - 1e Kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Borstvoeding Bibi123 - 25 jaar - 1e kindje - Bevalling: Thuis/geboortehuis - Voeding: Borstvoeding 11 maart Jojogirl88 - 23 jaar - 2e Kindje - GB: Meisje - Bevalling: Thuis - Voeding: Borstvoeding MamavanF - 33 jaar - 2e Kindje - GB: ? - Bevalling: Thuis - Voeding: Borstvoeding 12 maart Lym - 42 jaar - 1e Kindje - GB:-Jongen Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Borstvoeding Ploetertje - ? jaar - 4e kindje - Meisje - Bevalling: Thuis - Voeding: Borstvoeding 14 maart Ukkie11 - 27 jaar - 1e Kindje - GB: Meisje- Bevalling: Kraamhotel- Voeding: Borstvoeding Stephanie20 - 25 jaar - 2de Kindje - GB: Neen - Bevalling: ziekenhuis - voeding: Borstvoeding 15 maart frouk85 - 26 jaar - 1e Kindje - GB: jongen - Bevalling: Kraamhotel - Voeding: borstvoeding joyb - 28 jaar - 1e kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Borstvoeding/Flesvoeding 17 maart Bamjolan - 29 jaar - 4e Kindje - GB: Meisje - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Borstvoeding Esther - 29 jaar - 1e Kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: ? Liefschaapje- 25 jaar - 1e Kindje - GB: geheim - Bevalling: Thuis - Voeding: Flesvoeding zasaa - 27 jaar - 1e kindje - GB: Meisje - Bevalling: kraamhotel - Voeding: ? 19 maart Booky - 28 jaar - 3e Kindje - GB: nee - Bevalling: Thuis - Voeding: Borstvoeding Brenjomi - 28 jaar - 3e kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis Voeding: BV/FV 20 maart Angelina2- 35 jaar- 7e kindje-GB: -Meisje Bevalling: Thuis - voeding: Borstvoeding 21 maart LilaLief - 32 jaar - 3e Kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Borstvoeding Chikai- 30 jaar - 2e Kindje - GB: geheim - Bevalling: Thuis - Voeding: Borstvoeding MWB - 39 jaar - 1e kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: BV/FLes geen voorkeur 22 maart 3kats - 33 jaar - 2e Kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Borstvoeding 23 maart Hanneke88 - 24 jaar - 1e Kindje - GB: Jongen - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Borstvoeding Ynte - 34 jaar - 3e Kindje - GB:Jongen - Bevalling : Ziekenhuis - Voeding: Borstvoeding 24 maart Sammie88 - 24 jaar - 2e Kindje - GB: Jongen - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Borstvoeding/Flesvoeding Kahlen - 28 jaar - 1e Kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Borstvoeding/Flesvoeding 25 maart Leeuwtje83 - 29 jaar - 2e Kindje - GB: Ja - Bevalling: Thuis - Voeding: Borstvoeding Gebakje - 29 jaar - 2e Kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Flesvoeding 26 maart Sarahtj3 - 26 jaar - 2e Kindje - GB: Ja - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Borstvoeding 27 maart KateBlack - 2 jaar - 1e Kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Flesvoeding Danssie - 26 jaar - 1e Kindje - GB: ja - Bevalling: Thuis - Voeding: Borstvoeding GB: geslachtsbepaling Totaal 38 zwangere meiden! Jongens: 7 Meisjes: 8 Geheim:2 Verrassing:3 Afspraken gyn/vk: -Leeuwtje83: 17 oktober, VK -Misja: 18 oktober, 20 weken echo -Lym: 22 oktober, GUO -Jolie13: 22 oktober, 20wk echo -Biancaa1982: 22 oktober 20wk echo -Johogirl: 22 oktober, 20wk echo -Joyb: 23 oktober, 20wk echo - Bibi123: 23 oktober, 20wk echo -gespannen: 24 oktober, 17:20u, 20 weken echo -] Misja : 25 oktober - Bibi123: 25 oktober, vk -ukkie11: 26 oktober, 20wkn echo -MamavanF: 26 oktober, 20wkn echo -Bamjolan: 29 oktober, 20 wkn echo -Liefschaapje: 29 oktober, 20 weken echo -Angelina2: 29 oktober, 14.00 uur, 20 weken echo -frouk85: 29 oktober, 16:00u, 20 weken echo - MWB 29 oktober, 16:00u, 20 weken echo - Zasaa 29 oktober, 14u30, vk -MamavanF:30 oktober, extra echo door Fontys-studenten -Hanneke : 31 oktober, 20 wkn echo - Zasaa 1 november, 20 wkn echo -frouk85 1 november, 20 wkn -booky 1 november, 20 wkn -JeetjeB: 3 november, 20wk echo -LiLaLief 5 november GUO -MamavanF:Controle VK -3kats : 7 november, 20 wkn echo -Danssie: 7 november, 9.45 uur, 20 weken echo -Kahlen: 8 november, 20 weken echo -3kats: 8 november, controle gyn -Stephanie20: 8 november, 20 weken echo -Ynte: 19 november 14u, prenatale diagnostische echo (hart) - Ynte: 14 december 9u30, controle gyn + suikertest
Hier ging het vanaf gister avond niet zo lekker. Buikpijn, rugpijn, verkoudemn, zere holtes etc. Dus slecht geslapen vanacht. Vanmorgen nog last en wat raar in mijn hoofd . Gelukkig ga ik me nu weer iets beter voelen. Vanavond geslachtsbepaling Ik heb er zin in
Liefschaapje, ik zou me er niet rot over voelen hoor als je met bekkenklachten door gaat dan kan het zelfs een rolstoel gaan betekenen, ook na de zwangerschap, dus zou t zeker serieus nemen! Ik begin ook last van mn rug te krijgen, en onderbuik en liezen. Ik kijk het hier ook aan mbt werken en anders ziektewet in, alleen voor mij minder gunstig want ik heb een 0-uren contract en heb daardoor een aanvulling vanuit de gemeente, die wellicht gaan zeuren dat ik door moet werken (wat ik zeker ook wel begrijp maarja lichamelijk is t anders), ben er na mijn bevalling overigens wel uit want dan ga ik voor 27u p/w vast werken.
Nou, wij wilden bij nr. 2 toch wel erg graag een meid erbij. Ons toen al wel bewust dat wij daarna nog wel een kindje/kindjes wilden. Eigenlijk heb ik nu niet echt een voorkeur. Ergens erg leuk als het een jongen is, maar meiden zijn ook zo geweldig leuk, dus nog een meid erbij lijkt mij ook tof. Mijn man, die bij nr. 3 voorkeur had voor een meid, heeft nu een lichte voorkeur voor een zoon.
Hoi!!! Wij verwachten ons eerste kindje op 6-3-2013..heerlijk he zo in het voorjaar ik ben 26 jaar en echt net verhuist en verbouwd, behoorlijk wat aan me kop gehad dus ! ik voelde me de eerste 3 maanden erg moe en ochtendmisselijk maar nu voel ik me top! ik voel de baby al vanaf week 17 en me vriend voelde m gisteren voor het eerst.. volgende week hebben we een 3d echo dus horen we wat het geslacht is ...Spannendddd al zegt iedereen een jongen en me gevoel ook..en de chinese kalender op internet daar stasat een J ..dus ben erg benieuwd !!
Hallo allemaal, vanochtend weer bij de gyn geweest. Het is alsof het steeds spannender wordt.. Als hij de echokop over mijn buik haalt krijg ik haast geen adem en als hij even stopt schiet m'n hart in m'n keel. De 20 weken komen ook zo dichtbij nu.. Gelukkig is alles tot nu toe heel goed, we krijgen een jongetje! Ik heb geen voorkeur, na het verlies van Juli* is dit zo onbelangrijk voor ons geworden. Wel was ik bang dat als het een meisje zou zijn ze op Juli zou lijken, en er misschien altijd een gedachte zou blijven hangen van "er zou eigenlijk een ander meisje komen". Nu een jongetje, helemaal nieuw, helemaal anders. Helemaal goed..
Hoi Allemaal, Wij zijn 15 maart 2013 uitgerekend, maandag 29 oktober hebben we de 20 weken echo. 1,5 week geleden hebben we de GB gehad en we krijgen een lief klein baby girl! Van de week toen ik op bed lag, heb ik haar ook voor het eerst mogen voelen. Wat een geweldig en mooi gevoel is dat zeg! Net kleine bubbeltjes in je buik. Helemaal in love.....hihi Groetjes, Diana
@Lilalief; Gefeliciteerd met jullie zoontje!! En wat goed dat alles ok was! Een hele geruststelling wss. @Wendy: Welkom! Spannend hé de geslachtsbepaling @Sammie: Ohjee dus bij jou waren ze ook mis.. Ik maak me steeds meer zorgen of we wel zeker een meisje mogen verwachtten.. Heb al zoveel voor een meisje gekocht en zoveel van de zoon verkocht.. Dacht altijd dat ze vaker mis waren in de omgekeerde richting dus een meid voor een jongetje hielden.. niet dus? Gefeliciteerd wel met jullie zoontje!! @voorkeur geslacht: Ik had een lichte voorkeur voor een meisje, gewoon omdat het me leuk leek om van elks eentje te hebben maar we waren echt even gelukkig geweest als de gyn ons bij de 16 wkn echo had verteld dat we een 2de zoontje kregen. Nu moet ik wel eerlijk bekennen dat nu ze verteld heeft dat we een dochtertje krijgen ik het een pak moeilijker zou hebben om terug over te schakelen naar een jongen (in geval dat ze zich zou vergist hebben..) Duimen jullie mee voor ons dat het maandag nog steeds een meid is?? @Gebakje: Veel plezier vanavond! Om hoe laat moet je gaan?
Om 19 uur. Dus nog heel even geduld Als het goed is schuif ik zo uit het werk aan bij mijn schoonouders voor het eten. Lekker makkelijk.
@diaantje: Welkom en gefeliciteerd met jullie dochtertje Leuk hé wanneer je ze bewust gaat voelen Kan er echt zo van genieten!
welkom nieuwe meiden!! Jojo daar ben ik ook wel bang voor, heb al zoveel voor een meid, bijna de hele uitzet al whahah!!!
@Bamjolan; Ik ook.. moest van mijn vriend de kleertjes van ons zoontje verkopen om wat centjes vrij te maken voor nieuwe meisjesdingen en ik heb nu echt al zooooveel.. Had ooit eens parkomranding, bedomranding, bijhorende knuffels, .. (eigenlijk praktisch alles van dat thema) gekocht van Pericles Bizoo is allemaal fushia roze, had dit voor mijn zoontje in het groen en wou dit sowieso voor een meisje ook dus eens voor heel weinig geld op de kop getikt en hoop nu zo dat ik het allemaal kan gebruiken! Net zoals de vele prachtige kleertjes die hier liggen te wachten Nog 6 daagjes en dan weten we het zeker! Welja zeker weet je het pas als ze in je armen ligt De ene moment denk ik; nee ik vertrouw op de gyn ze gaat het echt niet zeggen als ze het niet zeker is en de andere moment denk ik; ja maar wat als.. Word gek van mezelf!
Ik dacht altijd dat als ze een jongetje zien de kans minimaal is dat ze zich vergissen, maar als ze een meisje zien, altijd nog iets verstopt kon zitten, dus dat daarbij de kans groter was dat t niet klopte. Maar ik duim hoor! Voor mij maakt het echt totaal niet uit, geen enkele voorkeur bij ons allebei. Vooral nerveus voor de waslijst die ze controleren en alles wat er mis zou kunnen zijn. Maar de kans dat alles goed is, is veruit het grootst dus maak me niet te gek. Pfff ik heb wel de afgelopen dagen heel veel laat van m'n onderbuik, liezen en lage rug. En 's avonds een verkrampte buik. Volgens mij maak ik te lange dagen moet eigenlijk nog even volhouden omdat m'n pa uitgeschakeld is en ik nu het bedrijf moet runnen. Maar als ik me zo voel, wordt dat lastig