Maart 2013 Mama's!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Misja, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland
    Tnx ladies,

@misja, ik heb dat idee voor die taart al langer, leek me zo leuk.
    Al ben ik wel benieuwd wat voor kleur blauw het geworden is, zal een beetje turqois zijn vermoed ik. Zal wel een foto posten vanavond.
    Die taart is ook echt de reden dat ik m’n verjaardag vier hoor, normaal sla ik m over, de jaren tellen mij te hard, haha struisvogelpolitiek.

@jojogirl, GEFELICITEERD, wat fijn dat alles goed was! Nu gaan genieten van je meisje in je buik.

@bibi, succes morgen!

@brenjoni, hoe lang moet je nog wachten voor je t weet?
    Wat maken je andere kids dan ineens een sprong he? Je zoon in zn grote bed, je dochter naar school, wat een veranderingen allemaal, succes ermee.

@Bamjolan, jij ook gefeliciteerd met je verjaardag gisteren! Leuke dag gehad wel? Vervelend, buikloop. Hoop dat je snel opknapt.

2. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Wat een jarigen en wat een echo's.
    Iedereen die jarig is en net geweest is, gefeliciteerd.
    Meiden die vandaag voor de echo moeten, spannend hoor, hoop met jullie mee dat alles ok is.

Wij mogen zelf woensdag einde van de dag. Iets meer als gezonde spanning heb ik wel.

3. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Misja, gefeliciteerd met je verjaardag. Veel plezier vanavond.

Bamjolan, jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Hier vanmorgen gezwommen en net een paar keukenkastjes uitgesopt. Nu even lekker uitrusten op de bank.

4. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    @bamjolan: nog van harte gefeliciteerd!
    @jojogirl: jippie wat een fijn nieuws!!
    @lym: gefeliciteerd met ons :-D en succes!!!
    Ik duim en tel de minuten af tot 18.45 uur... Nog nooit zo'n lange verjaardag gehad...

5. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @regenboogje: Ik ben niet jarig hoor!! Pas eind mei volgend jaar! haha. Verkeerd gelezen denk ik!

@Lym: Ja de jaren tellen ook wel door als je je verjaardag niet houd hoor! Maar geeft niets, het idee van de taart is super.

@Jojogirl: Wat een geweldig nieuws!! Lekker gaan genieten nu. Fijn dat het nog steeds een meisje is! Gek dat ik hier helemaal niet teleurgesteld was toen het een tweede jongen bleek te zijn! Maar een koningskoppel is natuurlijk geweldig!

@Bamjolan: Jij ook van harte gefeliciteerd! Ook leuk toch je verjaardag alleen met je gezinnetje! Vind dat ik aan me eigen verjaardag nooit zoveel heb, omdat je toch de hele avond alleen maar loopt om de mensen van een hapje en drankje te voorzien!

Zo ik ben kapot, vanmorgen heel me beneden verdieping gesopt! Net een enorme vouwwas weg gevouwen en een enorme strijk gedaan! Nu nog opruimen en vanavond nog werken!!! Echt zo geen zin in, maar goed dan slaap ik vanacht lekker!!

6. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Jarige dames; gefeliciteerd!
    Heb de rest wel gelezen maar lukt nog niet om op iedereen te reageren.
    Ben echt onvoorstelbaar moe, energie is zowat op, accu leeg en ik heb toch een peuter rondrennen hier dus kan er niet aan toegeven.
    Mijn hoofd klapt regelmatig zowat uit elkaar en ik slaap enorm slecht, droom ontzettend veel maar moet erbij zeggen dat ik druk bezig ben met, onder begeleiding, verwerken van mijn verleden en dat kost ook een hoop kracht en energie.
    Voel me echt vreselijk maar ik raak er wel doorheen, vanavond weer naar mijn coach en dat helpt goed.
    Vandaag op de helft en ik hoop echt dat deze tweede helft een stuk prettiger gaat zijn dan de eerste.
    Vrijdag de 20-weken echo, wat duurt dat nog lang zeg :D

7. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Lym en Jolie en alsnog gefeliciteerd Bamjolan. En beterschap!
    Deze week heb ik vakantie en vandaag zijn we begonnen aan de grote opruiming; er moeten spullen van de toekomstige babykamer naar een andere kamer, die al behoorlijk vol staat dus ik moet echt eens dingen gaan weggooien. Helaas was ik het na een uurtje al zat :D. Gelukkig hebben we nog even.;)
    Wel nog iets nuttigs gedaan, nl. naar de stad gefietst om een voedingskussen bij het Kruidvat te halen, ze zijn daar een stuk goedkoper dan bij bijv. de Hema, Prenatal, Babydump. Kreeg toen ik er was wel kramp in m'n onderbuik, kan dat kwaad? Nog rustiger aan doen is echt onmogelijk hoor :$.
    Nog een week tot de 20 weken echo, ondanks dat we een paar weken een pretecho hebben laten maken waarop alles er goed uit zag blijf ik het spannend vinden.
    Fijne dag allemaal!:)

8. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik kreeg ineens helemaal geen berichten meer, bleek mijn abbo opgeheven te zijn. Denk verkeerd knopje ingedrukt via de app of zo. Dus vanaf nu lees ik weer mee.

9. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    @Misja; Oeps dan heb ik inderdaad de verkeerde. Ik meende toch echt gelezen te hebben dat we twee jarigen hadden??

10. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    @ jarige dames gefeliciteerd!
    @20 weken echo's spannend en hopelijk is alles goed bij iedereen!

@lym, zijn er ook veel mensen bij die zeggen dat het een meid is daar en daarom? lijkt me zo leuk als je het al weet haha!

hier: voel de beeb sinds het weekend echt schoppen HEERLIJK! nog 2,5 week voor de 20 weken echo pffff!!!
    xxx

11. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Jarige dames: Gefeliciteerd, en nog vele jaren!

@Goede echo's: Hoera!

@Ego: Weinig gereageerd de laatste tijd, Leeuwman was een paar dagen weg, en alleen voor Miriam zorgen is best pittig als je dat niet gewend bent. Nu is hij gelukkig weer terug :D Zometeen maar de 20 weken echo gaan boeken!

12. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    @regenboogje: ja 2 jarigen, nl lym en ik!

Hier het allermooiste verjaardagskadootje ooit: een klein mensje met alles er op en er aan, alles functionerend en helemaal gaaf!
    En we krijgen een zoon!!

En volgens de echo is ie 21 weken, hoewel ik volgens m'n termijn 20+1 ben. Groot kereltje dus :)

Ik ben helemaal verliefd!!!!

13. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Jolie: Yay!

@Ego: Echo geboekt voor komende dinsdag :D

14. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland
    He ladies, nog niks bijgelezen maar bij
    deze de foto van de taart!

Was een groot succes!!
    Wat een leuke avond!

20 weken echo was helemaal goed,
    Onze zoon is helemaal goedgekeurd!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,8 KB
      Weergaven:
      8
  15. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    @ jarigen: gefeliciteerd!
    @ mensen die echo hebben morgen: veel succes en hopelijk ook veel plezier!

Ik heb ook morgen de 20 weken echo, ben echt benieuwd :)

16. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Oeh, mooie taart! Zelf gemaakt?

17. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Taart ziet er inderdaad mooi uit!

18. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @nathalie: veel succes met de 20 weken echo. Hopelijk is alles goed! Geniet ervan!

@lym: wow je taart is prachtig! En het is wel echt blauw he? Fijn dat het een succes was! Was de taart ook lekker?

Gisteren avonddienst gehad. Nadat ik thuis al de hele dag aan de gang was geweest had ik het gisteravond toch wel erg gehad. Vandaag lekker vrij en manlief ook! Dus we doen lekker rustig aan!

19. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland
    Goedemorgen, vandaag 20 weken, jeeeejjj!!!!
    @mamavanF, vervelend dat je je nog steeds zo rot voelt, hoop voor je dat het snel beter wordt.
    @steph, lekker rustig aan hoor, je hebt nog ff. Die kramp heb ik ook vaak, dan echt ff chillen zakt het meteen.
    @gebakje, hi daar ben je weer, ;)
    @3kats, we hadden het voor de hele familie nog geheim gehouden, leek wel een kippehok, iedereen was zo opgewonden en benieuwd, hele ontlading toen ik m aan sneed, iedereen gillen, haha was echt heel leuk!
    @leeuwtje, weer ff rustig aan nu, gelukkig is je man weer terug. De taart heb ik laten maken, begin ik zelf niet aan. Ga wel binnenkort een workshop doen bij haar. Ze stelde voor dat ik dan meteen zelf mn geboortetaart kan maken, lijkt me wel leuk…(die kan je blijkbaar invriezen en dan de dag van geboorte uit de vriezer halen)
    Fijn dat je zo snel al terecht kan voor de 20 wkn echo.
    @jolie, jeeeeejjj ook jullie knul helemaal goedgekeurd! Gefeliciteerd! Wist jij nou al dat het een jongen is? ja toch?
    @nathalie, spannend vandaag! Success!!!
    @misja, ja de taart was echt blauw, gelukkig! Er had van mij wat meer room in gemogen maar dat had ze expres niet gedaan om m echt blauw te laten zijn, maar hij is op! dus in de smaak gevallen, haha . Fijne dag met je man!

Hier maar even mn bloemen verzorgen en mn cadeautjes nog even bekijken, zo verwend…

20. JoyB

JoyB Actief lid

28 jul 2012
    166
    0
    16
    Ik vind het zo spannend, nog 45 min tot de 20wk echo!:D

Wilde even snel alles komen bijlezen, maar dat is me teveel.
    Zal later even rustig komen lezen :)

Voor alle jarige: gefeliciteerd! Jullie hebben allemaal in iederegeval 1 heel mooi cadeau waar denk ik niks tegen op kan, en dat is jullie kleine wondertje :)

Deel Deze Pagina