euh dat heb ik dus ook...nog genanter dan, ik had het onlangs in de auto en toen ik uitstapte was er echt een vlek op mijn autostoel over dat artikel : het is toch echt in mijn ogen sensatie-zoekerij hoor, zeker als het al zo'n 2 jaar geleden gebeurt is maar neemt niet weg dat ik goed begrijp hoe pijnlijk zoiets kan aankomen als je iets gelijkaardigs meemaakt ik viel ook achterover van de reacties die je kreeg sommige mensen zijn echt gewoon niet slimmer
aaaahhh lastig en hadden jullie het aan elkaar al verteld dat jullie allebei die naam wel zagen zitten? wij houden er wel rekening mee, bij het kiezen van een naam, dat het niet een naam is van een kind van vrienden of kennissen maar een vriendin van me bevalt in februari, ook een zoon, en wat als zij nu dezelfde naam geeft aan haar kleine...dan is een nieuwe naam vinden op enkele weken tijd niet evident
Ik had het toevallig van de week voor het eerst. Ik nieste en hupsa een klein plasje in mijn broek. Bij de eerste nog nooit gehad, dus ik schrok er van. Gelukkig daarna niet meer gebeurd. Maar kan me voorstellen dat het straks nog wel weer vaker gaat zijn. Bah.
we zitten nog steeds in Frankrijk, vandaag eindelijk goed weer dus hopelijk gaan we deze namiddag wat wandelen de voorbije dagen zijn we gaan shoppen, maar niks voor de kleine gekocht, mijn man wil wachten tot 100% zekerheid bij de volgende echo (19 november) oh en vandaag zijn we halfweg, het gaat véél te snel naar mijn zin
Urineverlies heb ik ook, hoort er helaas bij en gaat volgens de vk sneller en eerder dan bij een eerste zwangerschap. Toen had ik nergens last van. Bij mij is het vooral bij niesen en hoesten. Gisterenavond een proefles zwangerschapszwemmen gedaan, en het was echt leuk! In 32 graden, lekker warm, toch even fit bezig zijn en daarna lekker ontspannen.... Heerlijk!
Zwangerschapszwemmen heb ik de vorige keer ook gedaan. Ik vond het heerlijk, en gezellig. As ik geweest was ha dik 5 dagen nergens last meer van, geen rug klachten etc. Ik zou graag nu weer gaan, maar je betaald per 5 of 10 x hier, en ik kan niet elke week ivm ploegen diensten van mijn man. ( en ik dus met de kleine thuis ben)
@plassen, hihi, mijn zus was hier van de week (2zoontjes van 8 en 7) dus ik begon te hoesten en deed vlug mijn benen bij elkaar. dus ik zei daarna: handig hoor, verkouden en zwanger zijn... ik pies steeds in mijn broek. begint ze te lachen en zegt: daar hoef ik niet zwanger voor te zijn hoor haha.
Hier hetzelfde probleem met het zwemmen, kan maar om de week gaan en vind het zondegeld om voor niets te betalen. Lief ook om de week avonddienst en daarbij, het is een paar dorpen verderop en heb ook weinig trek om eerst een half uur te moeten rijden voor ik in het water lig. Urineverlies gelukkig (nog) nooit gehad maar wat niet is kan nog komen natuurlijk. Het hele namenverhaal hebben we maar even losgelaten, we zijn ons suf aan het piekeren over of we nu toch wel of niet wat anders gaan bedenken. Ons kennende zal het wél worden want we hebben altijd gezegd dat we geen naam willen die bekenden/vrienden/familie ook al hebben. Mijn vriendin had het nooit kunnen weten want wij hebben het allebei geheim gehouden (en wij nog, voor de zekerheid) dus het is niet zo dat ze dacht; wij zijn lekker eerst Nu heb ik al een andere naam in gedachten, met dezelfde beginletter (ivm de initialen die een woord/naam vormen willen we dat zo houden) maar Lief weet het nog niet. Nouja, we zullen het zien, we hebben nog 4 maanden he
Ik moet ook echt m'n benen bij elkaar houden als ik moet niezen en aangezien ik voor zo ongeveer alles allergisch ben, heel onhandig. Vooral omdat ik voor m'n werk bij mensen thuis kom en ze hebben bijna allemaal wel katten en/of honden! Dat zwangerschapszwemmen lijkt me ook heerlijk, helemaal nu ik lees dat het lichamelijke klachten verlicht. Toch maar eens gaan informeren binnenkort, er zit een zwembad heel dichtbij De naam die wij onze dochter willen geven had mijn zusje ook in gedachten (het is de bijnaam van onze oma), maar gelukkig vindt ze het niet erg. Zij weet ook nog niet of ze wel kinderen wil en zo ja, dan is het ook maar de vraag of het een meisje zal worden.
Ik vind dat echt niet stom, je hebt ook van dichtbij gezien dat jouw vriendin haar kindje verloor. Dat zet je met beide benen even heel hard op de grond. Zolang het maar niet allesoverheersend is. Natuurlijk waakt jouw tante over jullie en jullie kindjes! Ik geloof dat dierbare mensen altijd dichtbij blijven..
Oh man, dan ben ik niet de enige 'zeikerd' hier! Ik had het laatst, keihard niezen en toen ik opstond een klein nat vlekje op de stoel. *schaaaaaaaaaaaaaaaaaaam*!!! Ben weer begonnen met bekkenbodemoefeningen en over een week start ik met zwangerfit, gegeven door bekkenfysiotherapeuten.
Ik heb dat ook wel met namen, we hebben nu een naam gevonden die bij Lila en Juli past. (5 letters en beginnend met een S) Toen ik zwanger was van Lila dacht ik ook; als maar niemand hier dezelfde naam heeft!! En ja, bij de januari 2010 mama's werd ook een Lila geboren.. Maar goed, ook geen ramp! Ben benieuwd of we straks uniek zijn of dat er meer jongetjes dezelfde naam krijgen.
Nu we t toch over gênante onderwerpen hebben hebben jullie ook zoveel last van afscheiding? Ik ben gewoon bang dat t vruchtwater is...
hihi ik heb dat ook weleens dat het beneden behoorlijk nat aanvoelt. en het lijkt dan net water als ik kijk. maar merk wel dat het vaak komt wanneer ik een beetje groeipijn had,het schijnt normaal te zijn dat het er waterig uitziet. ik denk soms ook weleens ojee vruchtwater. maar dan zou er op de echo echt wel iets te zien zijn geweest. aangezien ik het al een paar weken heb. en zolang je die kleine nog voelt en op de echo genoeg vruchtwater was te zien denk ik wel dat het goed zit hoor
Yep... En ik vergeet ook telkens om inlegkruisjes in te doen. Vrouw zijn is lastig. Als je niet doorlekt van je menstruatie, dan is het wel urine, afscheiding, of vruchtwater
Whahaha alleen vruchtwater helpt geen inlegkruisje tegen hoor Altans bij mij niet, ik stond toen op en flats. ( ik voelde me zo lullig, terwijl ik al op de kraamafdeling van het ziekenhuis was
Inlegkruisjes verergeren het alleen maar dus ikzelf gebruik het niet. Was me gewoon regelmatig met lauw water. Hier ook veel afscheiding!
Nee inlegkruisjes beter van niet! Kan gaan broeien en dan kun je een schimmelinfectie krijgen; nog veel vervelender!