Maart 2013 Mama's!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Misja, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

jeah!! Fijn zeg al die goede echos!! lekker genieten!!!!!!!!

2. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Wat fijn al die goede echo's!!!

Lillig, pff klinkt behoorlijk heftig om weer in dezelfde kamer te zijn als bij Juli. Geweldig dat alles er goed uitziet met jullie kanjer.

Hier vorige week echo gehad. Kleintje deed het prima en lag mooi op schema. Geloof met een termijn van 20+2 een gewicht van 329 gram.

3. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @booky: Wisten jullie het geslacht al of willen jullie het bewust niet weten of vertellen?
    Fijn dat alles goed was!

@Prachtigwonder; ik vind nu ook nog maar pas dat mijn borsten zijn gegroeid. Melk verloor ik bij mijn zoontje ook maar heel sporadisch hoor net zoals nu zo af en toe een drupje.
    Niet iedereen heeft het trouwens en wilt ook niet zeggen dat je geen melk hebt en dus geen borstvoeding kan geven dus maak je daar zeker geen zorgen over.

4. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier sinds gisteren ook weer wat vocht uit mijn tepels. Heel sporadisch ( na de sex ) of onder een warme douche. ( had ik bij de eerste ook)

Vandaag de 20 weken echo gehad. Alles was goed. Onze kleine meid is nu al eigenwijs. Ze lag er niet zo goed voor om alles goed te kunnen zien en ze wilde niet draaien. Uit eindelijk wel alles kunnen zien hoor.

5. prachtigwonder

prachtigwonder Niet meer actief

ik heb vandaag weer zon angstdipje. ineens ben ik weer bang dat het met de kleine mis gaat voor 24 weken.... grr waarom ben ik plotesling nu ineens zo onzeker terwijl ik de rest van de week gewoon lekker vrolijk was en er van genoot..zullen de hormoonmonsters weer op komen duiken?

hier nog steeds een minibuikje. het groeit nu wel maar heel langzaam.
    vind het toch knap dat zon klein mensje van rond de 27cm zich weet te verstoppen in mijn buikje.je zou zeggen dat het niet pas als je naar mijn buik kijkt.. hopelijk gaat mijn buik snel wat uitdijen zodat ik het gevoel krijgt dat de kleine echt groeit.

6. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    ja!!!

7. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    lilalief en Sammie: gefeliciteerd met de goede echo!!!
    hopelijk bij ons ook zo morgen, spannend!

melk: nog geen last van.

voel mij niet helemaal top fit, nu weer 2 dagen hoofdpijn pfff!
    nou ja, vanavond maar weer eens vroeg het bedje in....reuze gezellig voor vriendje deze zwangerschap...hihi xxx

8. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Haha, ik zou t liefst elke avond om een uur of 9 al lekker in bed kruipen!
    @prachtigwonder: bij mij waren m'n borsten tussen 6wk en 7w3d gegroeid van 75C naar 80E.. Kun je t beter langzamer hebben hoor, dat deed echt pijn. Maar nu al steeds t zelfde, alleen grotere en donkerdere tepels. En geen vocht verlies.

Ik heb trouwens als het koud is echt zulke pijnlijke tepels. Echt niet grappig. Hebben jullie dat ook?'

9. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Jolie: Oh die pijnlijke tepels zo herkenbaar! Als ik geen bh aan heb (in mijn pyama) en mijn zoontje of vriend tikken per ongeluk tegen mijn tepels aan krijg ik een rilling over mijn hele lichaam zoooo pijnlijk!

Hier trouwens ook grote donkere tepels gekregen, groeien doen ze hier heel geleidelijk al vind ik ze nu de laatste week wel erg gegroeid..
    Pas wel nog in mijn bh's maar zijn heel goed gevuld geworden:)

@Gebakje: Leuk om te horen! Wij hebben ook zo'n leuk eigenwijsje :D Lag bij de 16 weken echo helemaal verkeerd en was ook niet meteen van plan om haar te draaien:D

@3kats: Veel plezier morgen bij de 20 weken echo!

@slapen: Ik kan het niet houden maar wanneer ik 's avonds in de zetel tv kijk dan slaap ik binnen het half uur.. Inderdaad niet altijd zo leuk voor vriendlief maar hij verstaat het wel, moet toch zijn dat we onze rust meer dan nodig hebben :)

@Ego: Pff.. mijn zoontje is echt ongelofelijk vermoeiend vandaag! Is deze namiddag 3uurtjes naar het kinderdagverblijf gaan spelen en heb een heel vervelend jongetje terug mee naar huis gekregen.. Loopt al de hele tijd te zeuren en te huilen! Merk dat ik daar heel slecht tegen kan nu..

10. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Super al die goede echos!! Heerlijk om te lezen elke keer!!

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Vandaag controle bij de gyn gehad en weer 1 kilo afgevallen...kom nog steeds niks aan. Bloeddruk 100-50 en hb 6,8 wat dus mijn duizeligheid verklaard en weer aan de ijzertabletten.
    Verder alles goed :)

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    3skats, succes morgen!

13. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Succes 3kats!

Hier nog geen melk, maar maak me er niet druk om haha
    Wel hele pijnlijke tepels!

Ik slaap heel goed, val ook vaak vroeg in slaap.
    Maar als ik over spring naar mn bed dan heb ik soms wel ellende met inslapen want hoe ik lig, ik krijg een druk op mijn borst, heel eng, maar dan moet ik even anders liggen en daarna gaat het prima.
    Maar vervelend is het wel.

14. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Sorry voor mijn weinige reactie.
    Erg moe. Lig nu ook in bed. Met Ipad red ik het nog even, maar dan toch echt slapen. Gisteren lag ik er al om 17:30 uur in.

Ook beginnende last van bekken. Vandaag bij fysio geweest dus hopelijk onder controle.

Meiden met goed echo's:fijn. Geeft altijd weer een beetje rust, tenminste bij mij wel.

Lekkage van borsten, hier niet, bij de andere zwangerschappen oon nooit gehad, zelfs op de dag van de bevalling niet. Toch al mijn kids zonder enkele moeite minstens 9 maanden bv gegeven.
    Gegroeid zijn ze wel, vooral in de eerst 2 a 3 maanden. Nu stabiel qua groote en een stuk minder gevoelig als toen ze aan het groeien waren.

15. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @3kats: Succes!

@Pijnlijke tepels: Dat is de reden dat ik gestopt ben met de BV bij Miriam, ik trok dat echt niet meer :(

@Lekken: Begon de vorige keer rond de 24 (?) weken, zo ongeveer. Ben benieuwd deze keer :)

@Kort lontje: Ik kan nu ook veel minder hebben van Miriam, val te vaak tegen haar uit naar mijn smaak :( Hoe tel je ook alweer tot 10?

16. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Jojogirl, nee we weten niet wat het geslacht is... De echoscopische heeft het wek gezien, maar wij weten van niks ;).

Hier nog geen melk of pijnlijke borsten/tepels (gelukkig).

Sammie, hoe voel je je verder? Kan me voorstellen dat je behoorlijk duizelig bent. Jeetje een kilo eraf? Fijn dat verder alles goed was.

Gespannen, balen dat je last van je bekken hebt. Hopen dat de fysio het een beetje onder controle kan houden.

17. Ynte

Ynte Bekend lid

25 jun 2012
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    gelukkig!!! zal wel een hele opluchting geweest zijn!

18. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    yeah!!! alles ok!

kindje loopt wel een week voor op de groei, maar daar krijgen we een extra echo voor. in het ergste geval zou ik iets eerder moeten bevallen en laten ze me zeker niet over tijd gaan:)

we zijn zo blij een hele opluchting!

en....we krijgen een dochter!

19. prachtigwonder

prachtigwonder Niet meer actief

mij mij liep het ook 4 dagen voor maar hoefte geen extra echo.
    hebben ze toevallig het gewicht gezegt? even vergelijken;)
    maar het is lekker gezond dat is het belangrijkst:)

20. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    buikomtrek loopt een dikke week voor, geschatte gewicht is 425 gram!
    ben ook blij dat het geen achterstand is hoor, en wie weet trekt het bij. wat was het gewicht bij jou?

Deel Deze Pagina