Maart 2013 Mama's!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Misja, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Heeeel herkenbaar, zo eigenwijs is die van ons ook!! Zo druk, maar als manllief zn jand in de buurt komt muisstil gaan liggen! Hahah

2. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @jolie, herkenbaar, hadden we de andere keren ook, nu nog niet helemaal zeker over de naam.
    maar ik zou alle namen die je leuk vind (of net niet leuk genoeg) toch een paar keer hardop zeggen. ook met de achternaam.
    mijn neefje noemden we in mijn zus haar buik steeds pim.. was ook even wennen toen hij geboren was;) (al ken ik een jongetje die puck heet;) dus het is wel een leuke naam)

ik had dat toen leah geboren was... toen dacht ik na een paar dagen: is dat nou echt een leuke naam:D haha. bij waylon had ik dat ook. zal ik nu ook wel weer hebben. komt allemaal goed (denk ik;))

@hier, morgen echo ppff begin me nu al zenuwachtig te maken....

3. prachtigwonder

prachtigwonder Niet meer actief

de kleine is weer terug aktiever gelukkig;) kan soms lekker tegen mijn hand aanduwen hihi. en de kleine begint af en toe ook al hoger en verder in mijn zij te schoppen. ik vind het het leuks als ik er na kijk en dan mijn huid aan de buitenkant zie bewegen.dan roep ik snel manlief zodat ie het ook kan zien. maar helaas de kleine stopt dan grr!! gelukkig kan manlief met wat geduld de kleine wel voelen met zijn hand.
    ik heb het vandaag trouwens lekker in mijn rug:( heb nu een kussen in de holte van mijn rug gestopt want daaar zit het. mischien komt het omdat ik vandaag met de hondjes in de duinen heb gewandelt.

mijn buik ik nog steeds hetzelfde. groeit een mm per week hihi. niet zichbaar dus. enkel iets op de weegschaal. nog een halve kilo en ik ben weer terug op mijn begin gewicht. ik was paar kilo afgevallen.
    voordeel van geen buik hebben is wel dat ik nog makkelijk kan bukken en lopen. het jammere is dat nog niemand ziet dat ik zwanger ben:(

4. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @bamjolan: Je borst is er op tijd bij :D

@Jolie13: Je kind dan toch maar Puk noemen? ;)

5. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Haha, ja is nog een optie :-D

6. Liefschaapje

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    We wouden het geheim houden.... Maar vandaag toch onze ouders verteld wat het geslacht is.
    We konden het niet meer voor ons houden! Hihih te trots!!

Wij weten nu alweer bijna 6 weken dat we een.......

Jongen krijgen!!:)

Alleen familie en beste vrienden weten het tot nu toe, maar hier kent toch niemand me hihii

Blijblijblij!:)

7. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Leuk, leuk, leuk!

De jongens lopen nu voor, is het niet?

8. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Jongens zijn cool ;)
    (had hetzelfde gezegd van meisjes als puk een meisje was geweest natuurlijk..)

9. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Jongens EN meiden zijn cool :D

10. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Haha goed punt :-D

11. Liefschaapje

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Ja beide zijn cool! Maar aan manliefs kant zijn alleen nog maar meiden dus de eerste stamhouder! Dat is extra erg leuk!

12. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hebben jullie al last van striae? Ik zag vanmorgen de eerste donkere plekjes op m'n buik :$, toch nog maar 2 kilo aangekomen en daar ben ik wel blij mee (omdat ik al behoorlijk zwaar ben). Maar m'n ronde buik vind ik wel heel mooi hoor en m'n vriend gelukkig ook :D

13. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Ik heb nog striae van de vorige :)

14. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Hoi meiden,
    Ik ben weer terug van een weekje vakantie.

Niet alle berichten gelezen maar zijn de 20 weken echo's bij iedereen goed? Hoop t!!
    De meesten weten nu denk ik wel of ze een jongen of meisje verwachten.... Gaat het gelijk op?

Hier leuk nieuws in de vakantie gehad een goeie vriendin is nu 8 weken zwanger van de 2de! Onze jongens schelen maar 6 mnden en dalijk onze 2de kindjes 4 mnden.

15. prachtigwonder

ik heb al een paar weken striae op mijn borsten. terwijl ze voor mijn gevoel helemaal niet gegroeid zijn. nu ben ik wel stiae gevoelig want heb het ook al jaren op mijn billen en dat bij een slanke dame..
    ik denk mischien een keertje te snel gegroeid?

16. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Striae: Hier gelukkig nog geen streepje te bekennen. Na de bevalling van mijn dochter kwam ik erachter dat ik enkele streepjes op mijn poep had. Gelukkig waren ze heel licht en gingen ze vlug weg. Als ik mijn ondergoed aanheb kan je het niet zien. Ik hoop dat ik het nu ook uitzing zonder straie.

17. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Tot aan de bevalling vorige keer geen streep te bekennen, na de bevalling strepen op mijn heup/zijkant, en een klein plekje op mijn buik net naast mijn navel.

18. prachtigwonder

weet iemand wat er in de blije doos van prenatal zit?
    ik las ergens dat er een kortingsbon inzit. maar waarvoor?
    ik moet namelijk ook nog wat dingetjes kopen bij prenatal maar vind het zo lullig om die doos bij de kassa open te breken:) maarja als ik spulletjes koop dat is die korting gelijk wel lekker:)
    anders moet ik eerst naar de auto lopen doos open plukken om te kijken naar die bon en terug naar binnen hihii ze zien me al aankomen;)

19. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @prachtigwonder, ik weet dat er een bon van 2,50 of 5,00 korting in zit (bij besteding van 25 of 50euro)
    als je niet vaak in die winkel komt zou ik hem gewoon open maken:) haha. (hier in de buurt geen prenatal, dus ze kennen me daar toch niet;))

20. prachtigwonder

;)
    hihi nou ik kom eigenlijk nooit bij de prenatal;) moet er 20/30 minuten voor rijden. maar nu wil ik toevallig voor aan de box nog een muziekmobiel en nog wat kleine dingetjes. dus ik dacht dan combineer ik dat gelijk. en dan is die kortingsbon mooi meegenomen. en ik kom verder nooit daar dus kan ik het beste de bon maar meteen inleveren.
    ik denk dat ik wel aan 25 /50 euro kom.:)

Deel Deze Pagina