@mbeekje: ik heb me ook aangemeld! Maar ik ben nog niet terug gebeld. Heb me toch donderdag al aangemeld. Hoe lang duurde het bij jou voor ze je belde?
Welkom Sammieshiba! Spannend een eerste! mijn nod was trouwens afgelopen maandag, maar ik ben niet heel regelmatig dus het kan een paar dagen later geweest zijn, maar niet veel later dan vrijdag... Ik probeer me een beetje in te houden met testen, ik heb al eens eerder een vmk gehad en toen was ik zo'n 40 euro armer aan testen en geen steek wijzer. Morgenochtend ga ik wel weer testen, denk ik, dan hoop ik dat hij echt donkerder is, en anders hoop ik dat mijn menstruatie snel doorzet. Dan kan ik weer verder, namelijk. Zo in onzekerheid zitten is ook niks! Ook welkom Mbeekje, ook een eerste lees ik. en een sterretje. Hoe ver was je toen? Heb je nu moeite met blij-zijn? Ik merk zelf dat ik nog wel heel afwachtend ben, maar ik ben er in mijn hoofd wel heel veel mee bezig.
Mvm: ik ga zeker weer meedoen, maar ik meld me pas aan als ik iets zekerder ben. Ik weet nu niet eens zeker of ik voor hun test genoeg hcg zou hebben!
Welkom alle nieuwe moeders Ik als nieuwe papa vind het allemaal nog heeeeeel raar en onwennig maar het begint te komen. Mijn lieverdje is nu precies 5 weken. 6 augustus hebben we intake en 14 augustus eerste echo... lang wachten nog dus.
Ik heb me 24 juli aangemeld en werd dinsdag de 26ste al terug gebeld voor een afspraak. Anders zelf even met MvM bellen? MvM komt testen of je genoeg het hebt of je mee kunt doen. MvM heeft trouwens nu ook een leuke actie. Als je 9 weken urine voor hen inzameld krijg je een mooi wikkeldeken cadeau.
Ik was toen rond de 9 à 10 week, alleen het was zo groot als 8 week en 2 dagen. Het hartje is zeer waarschijnlijk toen gestopt met kloppen. Onbewust wist ik dat het niet goed was. Ik wilde niets kopen, was Spaans benauwd dat ik een bekende tegen kwam in een babyzaak. Dit alles is nu allemaal anders merk aan mezelf dat ik aan het genieten ben. Natuurlijk de vorige ervaring houdt je wel in je hoofd, maar dit voelt zoveel anders.
Hoi iedereen, Ook ik meld me hier aan! Uitgerekend voor 10 maart. Ik ben 30 jaar en het is ons eerste kindje, dus heel spannend allemaal. Tot nu toe nog geen last van misselijkheid maar wel hoofdpijn, snel moe, krampjes af en toe, obstipatie en pijnlijke maar dan wel heel pijnlijke borsten. Maar voel me oh zo goed ! Veritas, ik vind het echt wel super dat je je hier aanmeld! Denk niet dat mijn vriend dat zou doen, zo kletsen met de meiden! Leuk! Kunnen we het ook allemaal eens meemaken vanuit de ogen van een man, hihi. Bevallingslijst: Bonkie: 1 Maart My86: 2 Maart Misja: 3 Maart Podiki: 10 Maart
Mbeekje: fijn dat je nu wel kunt genieten! Ik denk ook wel dat je het aan kunt voelen. hier: Het zit inderdaad niet goed, vanochtend was de test negatief. :'( Het vreemde is, dat ik nog geen enkele tekenen van een menstruatie merk. Ik hoop dat die snel dorzet, dan kan ik ook weer verder.
@jokato bah meid, ik hoop voor je dat je menstruatie snel op gang komt en je snel verder kunt. *digitale knuffel* als je denkt het duurt te lang of je trekt het niet meer gewoon contact opnemen met je huisarts of verloskundige @podiki gefeliciteerd!
@jokato: Super naar Ik hoop met je mee dat je snel verder kunt... Kan er verder weinig op zeggen. @podiki: Dank dank Ik vind het een leuk forum en klets graag mee. Verder houdt ik natuurlijk mijn weblog hier bij met daarop alle gekkigheden die een man bezig houdt tijdens deze hele spannende tijden.
hey meiden..... met lood in mn schoenen kom ik me hier aanmelden....vandag 4 dagen voor nod positief getest! vorige maand,na meerdere positesten is t toch mis gegaan en nu is het weer zo ver..... streepje is nu al donkerder dan vorige maand op mn NOD,dus we hebben een beetje hoop! ik hoop dat t beebje nu wel blijft plakken! Bekijk bijlage 257311
@ceilo: voorzichtig gefeliciteerd! Duim met je mee dat het goed blijft gaan! @jokato: he bah wat naar dat je test vandaag negatief was! Hopelijk zet de menstruatie snel door! Dan kan je verder! Zo moeders voor moeders is hier net geweest. Ze belde dat ze in de buurt was en of ik tijd had! Dat is dus snel geregeld. Het was de eerste dag dat ze mocht testen bij mij! Ondanks de niet zo gevoelige testen van hun was het me daar een knal test! Ze zei in dit stadium is.het meestal maar een licht streepje! dat viel dus alles mee! Mooie ketting en sleutelhanger gehad! Heel leuk! nu is het tijd voor een bakje!
dank je wel! nou leuk dat je een presentje hebt gehad! ik heb bij mn 2 meiden wel MvM gedaan,ik doe het dit keer niet.........
Maart Mama's 2013 1) (1) Bonkie 2) (1) My86 3)(1) Misja 4) 5) 6) 7) 8) 9) 10)(1) Podiki 11) 12) 13)(1) Ceilo - 3e kindje - ZH - FV 14) 15) 16) 17) 18) 19) 20) 21) 22) 23) 24) 25) 26) 27) 28) 29) 30) 31) Totaal: 5 ____________________________________________________ Kheb gelijk maar even een lijstje gemaakt en misschien is het dan handig om erbij te zetten,zoals ik gedaan heb, je hoeveelte kindje het is of je een ziekenhuis of thuisbevalling wilt/moet en of je fles of borstvoeding gaat doen als je dat al weer....
Ik sta er niet bij met mijn lieverdje :'( hehehe, is het mogelijk om mij dan op 2 maart te zetten? Eerste kindje, ziekenhuis. Voeding weet ik eigenlijk niet
Maart Mama's 2013 1) (1) Bonkie 2) (2) My86 Veritas87 - 1e kindje - ZH 3)(1) Misja 4) 5) 6) 7) 8) 9) 10)(1) Podiki 11) 12) 13)(1) Ceilo - 3e kindje - ZH - FV 14) 15) 16) 17) 18) 19) 20) 21) 22) 23) 24) 25) 26) 27) 28) 29) 30) 31) Totaal: 6 ____________________________________________________ Kheb gelijk maar even een lijstje gemaakt en misschien is het dan handig om erbij te zetten,zoals ik gedaan heb, je hoeveelte kindje het is of je een ziekenhuis of thuisbevalling wilt/moet en of je fles of borstvoeding gaat doen als je dat al weer....
Ik sta er ook niet bij hihi hier 1 maart uitgerekend van ons 1e kindje beval in t ziekenhuis. Kom daar ook onder controle te staan. Vanochtend hier ook MvM geweest dus het urine inzamelen kam beginnen.
Maart Mama's 2013 1) (2) Bonkie mbeekje - 1e kindje - ZH 2) (2) My86 Veritas87 - 1e kindje - ZH 3)(1) Misja 4) 5) 6) 7) 8) 9) 10)(1) Podiki 11) 12) 13)(1) Ceilo - 3e kindje - ZH - FV 14) 15) 16) 17) 18) 19) 20) 21) 22) 23) 24) 25) 26) 27) 28) 29) 30) 31) Totaal: 7 ____________________________________________________ Kheb gelijk maar even een lijstje gemaakt en misschien is het dan handig om erbij te zetten,zoals ik gedaan heb, je hoeveelte kindje het is of je een ziekenhuis of thuisbevalling wilt/moet en of je fles of borstvoeding gaat doen als je dat al weer....
Ik ben vooralsnog ok 10 maart uitgerekend @ jokato, moet zeggen dat mijn testen ook niet knallen hoor, ze zijn nog steeds licht positief en probeer nu ook pas weer woensdag of donderdag testen, anders blijf je bezig. Maar het maakt je wel onzeker als je niet zo'n knal test heb. Zal de mijne ook even proberen te plaatsen