Maart 2013 Mama's!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Misja, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    @rivella; veel succes morgen, zal aan je denken!

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Veel energie voor alle energielozen vandaag... Mijn batterijtje is ook leeg voor vandaag...

Moest wel even lachen om Rivella op de markt.. Vreselijk! Maar achteraf hilarish!

Dumbs up to all mommy's and mommy's to B... Listen to your heart..

3. ennasil

ennasil Niet meer actief

het is bij de 2 sliertjes gebleven . daarna was het snot donker geel:)
    en nu ik in bad ben geweest niks meer te zien.
    ja ik had wel ongiekrampjes. maar gewoon licht.
    dat heb ik al een paar daagjes.ook in mijn rug. het is ook echt een gevoel dat de menstruatie eraan komt. maar ik heb gehoord dat dat normaal is?
    ik zat net nog te denken mischien is het wel een tweeling en komt er 1 af ofzo. ( ja wat ik allemaal wel niet in mijn hoofd haal;)) mijn waarde van mijn bloed was maandag 350 dus dat was hoog aangezien ik zondag pas posi had getest. teminste dat zij de ha.

ik ben gewoon een beetje bang omdat we in de mmm hebben gezeten en in de rustmaand ( we waren op vakantie ) zwanger zijn geworden spontaan.de artsen hadden gezegt dat de kans heel klein was om uit mezelf zwanger te worden en nu ben ik eindelijk zwanger ben ik zoo bang om het kwijt te raken.
    hoe doen jullie dat allemaal zeg? bewondering voor degene die zo geduldig zijn:)

4. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    afsprakenlijst mama's maart 2013

1 maart
    Bonkie / 2e kindje / 13-7 echo / 27-7 echo / 1-8 afspraak gyn
    mbeekje / 1ekindje / 24-7 echo
    D83 / 1e kindje

2 maart
    My86
    Veritas87 / 1e kindje

3 maart
    Misja25 / 2e kindje

4 maart
    Charly / 1e kindje

5 maart
    Irinde / 4e kindje

6 maart
    Mirjam04 / 1e kindje

7 maart
    Mamafm / 2e kindje/ 16 juli echo / 30 juli intake vk
    riantje1987 / 1e kindje

8 maart
    Naantje / 2e kindje
    MamavanF2009 / 2e kindje

9 maart
    Biancaa1982 / 1e kindje
    Rivella Light / 1e kindje / 3 augustus intake vk

10 maart
    Podiki / 1e kindje
    Sammieshiba / 1e kindje
    nobodyswife / 2 kindje/ 9 augustus intake vk en echo
    Ploetertje / 4e kindje
    Doosje31 / 1e kindje

11 maart

12 maart
    JeetjeB / 1e kindje
    Inger1979 / 2e kindje

13 maart

14 maart
    Guus / 2e kindje

15 maart
    MissMomma / 2e kindje / 30 juli echo / 3 augutus intake gyn

16 maart
    Romaira / 2e kindje
    Juffie2 / 1e kindje

17 maart
    hen30sep / 4e kindje
    Daphje / 1e kindje

18 maart

19 maart
    Bam-Jolan / 4e kindje

20 maart

21 maart

22 maart

23 maart

24 maart

25 maart

26 maart

27 maart

28 maart

29 maart

30 maart

31 maart

5. ennasil

ennasil Niet meer actief

mag ik ook op de lijst?:) heb geen idee hoever ik nu ben maar ik chat 4 en halve week. ik heb 27 juli eerste echo bij de gyn en heb alvast voor 14 augustus afspraak bij verloskundige. alvast bedankt:)

6. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Zo dames,, eerst even terug lezen;) hahahha denk niet veel ga reageren haha ben nogal erg moe.. drukdrukdruk vandaag, vanmiddag tandarts, rommelen in huis, nu net de bodems van taart uit oven gehaald, morgen bedekken en vrijdag groot feest van onze oudste dame;)

Maar goed nu eerst lezen;)

7. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Zo ik heb bijgelezen...

maar help weer heel veele vergeten:(...dat zijn toch zeker niet nu al hormonen? t gaat lekker vandaag, wilde kaart posten, postzegel vergeten.
    loop ik in de winkel, moest eieren halen, om vanavond bodems voor taart te maken, kom je na een kar vol boodschappen thuis.. en wat zit er niet in... de eieren:( grrrr...ik maar bij mn mams doosje gehaald;)

misselijk@ pff hier nog steeds soms heeel erg, en soms ook weer lange tijd weg.
    ongigevoel@ is zo goed als weg.

ennasil@ pfff dan zou je zeker geschrokken zijn, bij iedere steek of kramp ren ik ook al naar w.c omdat ik zo bang ben mis gaat. weet niet wat t is, in zo een erge mate heb ik het bij de vorige 3 nooit gehad.
    Hoop dat de 12 weken vliegen...

Wanneer vertellen jullie het je ouders? familie?
    ik weet nog niet echt. 3 augustus echo, misschien dan, of toch pas met familie dag de 24e;)
    of pas september met mn verjaardag.. haha.. nog even over na denken.

Hier zit k uiteraard weer te kanen uit een buil chips.. k zei net tegen mannetje zin in frikandel? dan ga ik bakken. oooo moet echt oppasse, anders eet ik echt alleen maar vette slechte dinge... en deze week toch al buitensporig eten allerlei verjaardagen hier;)

Energie@ Hoop dat we morgen allemaal wat meer puf mogen hebben!!!;).... drukke dag voor de boeg. 3 taarten maken, 1 van hello kitty marsepein taart, een winnie de pooh taart en nog een andere taart, voor de kinderen cupcakes met hello kitty erop....uitdeelzakjes voor de kids liggen al klaar. lijstje maken wat k nog moet halen, s avonds versieringen hange, t huis wil k glad voor visite, stoffen zuigen dweilen enz. toiletten schrobben. whahah... kan beter maar mn bedje in duike, en dan om 5 uur beginne:p

owja en morgen ook nog naar cb met de oudste dame;) lekker zo midden op de dag..

8. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    hallo allemaal,
    ik mag me hier ook melden.
    ik heb gisteravond een positieve test gedaan en vanmorgen nog eens (had er nog een liggen dus maar gelijk nog eens gedaan:D) de teststreep is een stuk donkerder dan de controlestreep?! heb ik de vorige keren niet gehad zo vroeg (gisteren was mijn NOD) ik ben zoals ik het zelf uitreken 18maart uitgerekend.

ik heb al 2 kindjes bij bijna 4 en bijna 2. en een * 3 jaar geleden.
    ik vind het erg spannend, want 3jaar geleden testte ik ook in juli positief en bleek het eind augustus toch mis te zijn.

ik heb nog niet veel last van kwaaltjes, de vorige keren werd ik rond 6weken misselijk.
    ik heb wel al een paar keer het zuur gehad (weet niet of jullie dat ook zo noemen?) dat heb ik anders nooit. en honger waarbij ik echt moet eten (anders kan ik mijn hongergevoel makkelijk minimaal een uur negeren) dat had ik de vorige keren ook pas later. en ik voel mijn buik? bandenpijn, trekkerig gevoel, al 2weken rugpijn. (als ik het zo lees toch wel wat kwaaltjes)

ik heb nog niet alles gelezen. maar las ergens dat je niet met moeders voor moeders mee mag/kan doen als je bloed gehad hebt?? ik wilde eigenlijk wel meedoen, maar dan kan het niet, want ik heb na mijn miskraam ook bloed gehad.

ik heb nog geen afspraken gemaakt bij mijn huisarts of gyneacoloog. (ik ga in belgie naar de gyneacoloog, wij wonen dicht bij de grens en daar krijg je meer echo's. ik ben ook al 2keer in belgie bevallen.)

groetjes

9. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Goedenacht dames!
    Ik lees even niet alles terug, druk druk en moe!

Ben vandaag gebeld door de verloskundige, ik heb 9 augustus mijn eerste afspraak, ik ben dan ruim 8 weken.

Aankomende vrijdag komt moeders voor moeders!

Slaaplekker!

10. nobodyswife

nobodyswife Actief lid

11 nov 2010
    290
    0
    0
    haha meiden, lijstjes maken vind ik leuk en kost geen energie! als je irl zou kennen, zou je idd verbaasd zijn dat ik gisterochtend alleen wat gedaan had en de rest van de dag op de bank had gehangen!

guus al geshopt. leuk hoor! ik durf nog niet, dat komt nog wel haha.
    Van DL heb ik geen kleine maatjes meer. heb wel 2 pakjes bewaard die neutraal zijn, verder alles verkocht maar vooral weggegeven. Ken mezelf, wil de kleine dan toch niet in de kleren van grote zus hebben als het een meisje blijkt. Kindje krijgt toch al niet zoveel nieuws. Kamertje, maxicosi en kinderwagen zijn er bijvoorbeeld al.

mamavanF, dirk scheele is wel onwijs leuk! je zal zien dat je van je blije mannetje ook weer energie krijgt. Veel plezier alvast!

ennasil, bruinverlies is altijd schrikken! hou het in de gaten. kijk of het niet meer wordt, helder rood van kleur en of je er buikpijn bij krijgt.als je het niet vertrouwt gewoon contact opnemen met je vk of gyn.
    succes meis en we duimen voor een plakbeeb!

hm romaira haalt ook al mijn misselijkheidstheorie onderuit haha :D

juffie2, wat knap dat je je mond hebt kunnen houden! wij waren gisteravond op de koffie bij de buren en zij is ook zwanger. vond het zo lastig neits te zeggen haha

smile82, ik heb 's avonds ook oorlog in mijn buik ;)

d83, rivella had niet gekotst op de markt (zij is nu zwanger voor haar eerste), dat was ik!

hen30sep, leuk dat jij ook taarten maakt! doe je het beroepsmatig?

bonkie, hoe was je echo?

brenjomi, van harte gefeliciteerd en welkom hier! toch stiekem best wat kwaaltjes nu je het op een rijtje zet he? hihihi

pff zoals jullie zien was de dag weer klaar om starten op een achterlijk tijdstip. viel pas tegen half 2 in slaap en 5 uur weer wakker...
    straks naar de gyn vanwege de slechte pap-uitslag. duimen jullie voor me?

11. nobodyswife

nobodyswife Actief lid

11 nov 2010
    290
    0
    0
    afsprakenlijst mama's maart 2013

1 maart
    Bonkie / 2e kindje
    mbeekje / 1ekindje / 24-7 echo
    D83 / 1e kindje

2 maart
    My86
    Veritas87 / 1e kindje

3 maart
    Misja25 / 2e kindje

4 maart
    Charly / 1e kindje

5 maart
    Irinde / 4e kindje

6 maart
    Mirjam04 / 1e kindje

7 maart
    Mamafm / 2e kindje/ 16 juli echo / 30 juli intake vk
    riantje1987 / 1e kindje

8 maart
    Naantje / 2e kindje
    MamavanF2009 / 2e kindje

9 maart
    Biancaa1982 / 1e kindje / 8 augustus intake vk
    Rivella Light / 1e kindje / 3 augustus intake vk

10 maart
    Podiki / 1e kindje
    Sammieshiba / 1e kindje
    nobodyswife / 2 kindje/ 7 augustus MvM/ 9 augustus intake vk en echo
    Ploetertje / 4e kindje
    Doosje31 / 1e kindje
    Smile82/ 2e kindje

11 maart

12 maart
    JeetjeB / 1e kindje
    Inger1979 / 2e kindje

13 maart

14 maart
    Guus / 2e kindje / 18 juli intake en echo gyn

15 maart
    MissMomma / 2e kindje / 30 juli echo / 3 augutus intake gyn

16 maart
    Romaira / 2e kindje / 25 juli vk
    Juffie2 / 1e kindje

17 maart
    hen30sep / 4e kindje
    Daphje / 1e kindje

18 maart

19 maart
    Bam-Jolan / 4e kindje / 9 augustus vk

20 maart

21 maart

22 maart

23 maart

24 maart

25 maart

26 maart

27 maart

28 maart

29 maart

30 maart

31 maart

Wil je ook op het lijstje als zwangere en/of met al je afspraken? stuur me dan even een PB!

12. Rivella Light

Rivella Light Actief lid

14 mrt 2012
    117
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden!

Hier heerlijk maar voor me gevoel kort geslapen.. Denk dat de vermoeidheid nu bij mij toe gaat slaan!
    Gister is MvM bij ons langs geweest, en gelukkig, ik mag meedoen!!! Jeeeeej!

Iedereen een heerlijke dag toegewenst, ondanks het k*t weer is :D

13. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Goeiemorgen iedereen,

@ Rivella heel herkenbaar, uitslapen en dan toch nog moe zijn..
    @ nobody's wife, thanks dat je mij op de lijst hebt gezet.

Ik mag vandaag bellen voor een afspraak voor de eerste echo, ook al is het onze 2de vind het nog net zo spannend.

Ik probeer om me werk nog stiekem mee te lezen en te schrijven. Ga nu me kleine man even naar het kdv brengen.

14. nobodyswife

nobodyswife Actief lid

11 nov 2010
    290
    0
    0
    smile, ik vind het ook spannend en ik denk de andere mama's met nog meer kindjes ook!

rivella, wat een weer he? niets aan vandaag! gelukkig vertrekken wij zaterdag naar zonnig spanje.
    we hebben er wifi en een laptop, dus missen hoef ik jullie niet hahaha

15. Rivella Light

Rivella Light Actief lid

14 mrt 2012
    117
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Smile, ja super spannend allemaal! Wij krijgen onze 1e echo pas als ik 10wkn ben. Dus duurt nog zoooooo lang! pfff

@nobodyswife, heerlijk!! ik ben jaloers!! Hoe lang gaan jullie?
    Wij zijn net terug van Bali. Nou ja net, we zijn alweer 3 weken aan het werk. Gelukkig hebben we de foto's nog haha

16. biancaa1982

biancaa1982 Actief lid

29 mei 2012
    114
    0
    0
    @nobodyswife -> succes vandaag, ik ben aan het duimen voor je!
    ik heb trouwens 8 aug ook gelijk de echo ..... dus intake en echo

17. MissMomma

MissMomma Actief lid

4 feb 2012
    172
    0
    0
    Moederen, huishouden, werken (verpleegkundige)..
    Droomland
    @ nobodyswife: Succes vandaag!!

@ Bonkie: hoe was de echo?

@ Ennasil: ik snap je angst wel dat het mis gaat. Ben me ook heel bewust van mijn lijf.. Zeker na de MMM waarbij je lijf op zn kop heeft gestaan met alle hormonen en stress... En dat wachten... AAARRRGGGHHHH! Van mij mag het heeeel snel 18 dagen later zijn, en een mooi kloppend hartje, of misschien wel 2, want ik heb IUI gehad met 2 rijpe follikels..

@ hier: Nog steeds moe dames, maar ik ben niet de enige. Scheelt wel dat ik gisteren op tijd naar bed ben gegaan, voel me nu wel moe, maar toch uitgerust. Volgen jullie het nog? Verder heb ik wat zeurende pijntjes in mijn liezen. Verder geen buikkramp of bruinverslies ofzo, dus ik gok dat mijn bandjes beginnen te zeuren.. En vanochtend voor het eerst misselijk (jeeeej), dus volgens mij gaat het wel goed ;)

18. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

mogge allemaal, wat een @#$%^&-saai-weer! het regent hier al sinds gisteravond non stop! zou om 9.30 naar body vive gaan, maar pfff.. geen puf. Was aan het doen, moet me nog aankleden, slecht geslapen en voel me een dweil. Over 2 weken ga ik 5 dagen fietsen met mijn vader en mijn neefje, ben benieuwd hoe dat zal gaan! We fietsen gelukkig maar kleine afstanden per dag en fietsen voelt nu fijner aan dan wandelen!
    Slikken jullie ook vit. B12 en D? Mijn verloskundige raadde me dit aan. Straks maar even naar apotheek daarvoor.... iemand suggesties voor bepaald merk ofzo?

19. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ Nobody's wife succes vandaag!!! Ik duim voor de maart plakbeebs!!!Ik vind het leuk om hier mee te schrijven heb het met me vorige zwangerschapook gedaan september mama's 2011, hihi ik werd augustus mama 2011, onze kleine man kon niet wachten en werd met 35,2 weken geboren, helemaal gezond en wel!!

20. ennasil

ennasil Niet meer actief

volgens mij zit de beeb nog veilig:) heb niks meer van bruin gezien.
    en wat ik gisteren had waren maar 2 kleine sliertjes maarja toch von dik het eng.

heb wel wat bm samentrekking, soort ongiekramp. maar ongie kramp is veel erger. dit is gewoon te houden.
    en een heel raar drukkend gevoel in mijn vagina.
    net alsof er en tampon in zit. iig veemd gevoel.

voor de rest allemaal vroeg wakker pff. ik ben anders altijd een uitslaper maar dat lukt me nu echt niet haha.
    en een beetje raar gevoel smorgens. honger maar geen trek.
    zit tegen misselijkheid aan.

Deel Deze Pagina