Maart 2013 Mama's!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Misja, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @smile, aan zoiets zat ik ook al te denken, dat hoor je wel vaker, ik zou toch ook wel schrikken als er ineens 2hartjes zouden kloppen:D (al zijn mijn dochter vanavond nog dat ze wel zou helpen met flesjes maken en geven als er een baby zou komen;))

@hcg, weet ook niet precies hoe dat zit, maar zat ook te denken ennasil, kunnen ze niet nog een prikken en kijken of je waardes gewoon goed stijgen?? dan weet je al iets meer (weet niet of ze dat zouden doen en hoe dat werkt??)
    misschien dat er ook nog een verschil in zit? want in belgie en nederland kan er daar wel verschil in zitten (qua aanduiding van de waardes, dat is met andere dingen ook zo)

@bloed prikken, bbbrrrr daar gaan we weer, er zijn een paar dingen die ik zo zou willen schrappen van het zwanger zijn en dat is met name alles wat met naalden te maken heeft:D haha. ik zei ook altijd: bij de volgende neem ik een ruggenprik... maar tsja, dan komen ze met zo'n naald he;) bbrr. ik moet in het ziekenhuis volgens mij rond de 9weken ook bloed laten prikken. bij de vorige keren wel. jullie ook?? (volgens mij is dat voor de nekplooimeting, die doen ze in belgie (waar ik ga) volgens mij standaard en ik wil hem ook, mocht je een verhoogde kans hebben dan kan je je er al iets meer op voorbereiden. (al kan je je op zoiets nooit echt voorbereiden))

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Brenjomi, geweldig hahaha!
    Mijn oudste van bijna 10 zegt ook steeds "Mama, je krijgt wel een 2ling hoor!" Hahahahaa zou niet weten waar ik er nog 2 moet laten XD hahahaha

3. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @bamjolan, ik vroeg nog aan mijn dochter (als we ooit nog een babietje krijgen;)) waar moet die dan slapen??
    haar ogen begonnen te stralen: bij mij:D
    hahaha, ze zag het al helemaal voor zich. vond het wel leuk om te zien hoe ze aan het stralen was.

er zijn veel mensen die zeggen: goh wat knap dat je zoveel alleen moet doen. maar als er iets is heb ik mijn vriend toch als steun en als hij thuis is kan ik ook zomaar eens weg (al is het maar alleen om boodschappen;)) maar als je er echt alleen voor staat is het nog een heel ander verhaal.
    ik ben ook wel benieuwd hoe ze hier reageren?? hopelijk valt het bij jou mee. (zoals je al schreef)

4. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Zo nu ff eerst teruglezen;)
    sorry voor late reacite, drukke dag achter de rug, cb met oudste dame, en hele dag voorbereidingen voor dr verjaardag;) morgen zla dus ook niet veel van reageren komen denk..

5. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Geweldig he, die kids!
    Ik ben net verhuist naar een kleinere woning, de beeb komt bij mij en later evt. bij mijn zoon (2 aan 2 haha).

Het is idd wel anders als je er alleen voor staat, maar echt zwaar vind ik het niet.
    Natuurlijk zijn er wel momenten dat ik denk "zo, kon ik het maar even uit handen geven" maar we redden het gelukkig prima.
    Mijn oudste zit wel een beetje in de (pre) pubertijd en dat is soms lastig, maar dat heeft denk ik elk kind wel die wat ouder word hihi
    Mijn werk is een beetje mijn "vrije tijd", even zonder kids en kids praat :D

6. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...

Ik zal morge of overmogen wel even foto laten zien;)
    cupcakes heb ik paarse bakjes, en dan over de cakes roze glazuur, en een wit hello kitty (heb zo 'n koekjesvorm) die laat ik gewoon wit, door t glazuur zit wat roze kristalletjes;) en doe er nog zo'n parapluutje op. voor kinderen doe k nooit zo heel veel werk;) of ze eten maar paar hapjes, of helemaal niets hahaha...

geweldige marsepeintaart gemaakt van hello kitty, en nog een slagroomtaart van winnie the pooh en nog een schnitte (bleef van alles wat over) dus dat werd een restantje:p

7. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    ik ga nu maar s slapen.. ben gesloopt.. morge weer een drukke dag;) trusten allemaal!!

8. maart2013mama

11 jul 2012
    42
    0
    0
    Hopelijk snel weer
    Den-Haag
    Ja leuk, op dezelfde dag;) maar zoonlief kwam te vroeg dusssss ik hoop nu in ieder geval een thuis bevalling te redden ;)

[qoute=Smile82;13130968] je@ maart2013mama, ik heb de ziekte van crohn vandaar dat ik in het ziekenhuis loop, mijn bloedwaardes worden tijdens me zwangerschap in de gaten gehouden. Maar elke 4 weken een afspraak met echo vind ik stieken toch ook wel erg leuk,(als het goed gaat tenminste).</p>[/QUOTE]

Aha vandaar , ja stiekem is het heel leuk en fijn je kindje vaak te zien;)
    Maar lijkt mij ook zwaarder...

Gefeli @xxxisoldexxx Welkom en geniet van de zwangerschap

@ vertellen. Zowel vriend als ik hebben geen contact meer met ouder. Mijn broer vertel ik het later na de twintig weken echo en opa en oma ook ;). Verder weten veel vrienden en kennissen het al doordat ik zondag met spoed naar het ziekenhuis moest. Ivm angst bbm...

Zo zeg wat een opluchting... Mooi nieuws...
    Waar gaan jullie heen met vakantie ?

Gefeli meid en ja ik ken het rare gevoel;) hier heel onverwachts dus voelt eigenlijk nog niet eens echt... Raar hè het idee zwanger
    Ik ben benieuwd naar je termijn. De clearblue gaat Denk ik uit van de hoogte van het hcg ben benieuwd of dat echt werkt.

@ Ennasil meis je lijf is een raar iets, maar probeer de rust en vertrouwen te vinden. Je kunt helaas echt niet meer dan afwachten. We leven allemaal
    Met je mee.... Dikke knuf

[QOUTE=zasaa;13133444] Ik heb behalve die onderbuik en sneller moe dan normaal, nog geen last van misselijkheid of hoofdpijn. Behalve dat mijn borsten echt huge aan het worden zijn. Het lijkt zelfs wel een beetje alsof mijn lichaam zoiets had nadat ik die testen had gedaan van nou je weet het nu...nu gaan we lekker starten met de symptomen!

Halleluja![/QUOTE]

Hihi herkenbaar... Hier vorige week al gevoelige linker borst en het lijkt echt of ze al ronder zijn... Pffff dat word wat ;)

Ow jee wat moeten deze weken een hel zijn voor jou.... Maar nu blijft je wondertje gewoon bij je hoor...
    Je mag blij zijn je bent zwanger ;) en het blijft...

[QOUTE=Romaira;13134555]Ik lees wel mee meiden maar kan niet iedere keer ook reageren , zal wel proberen zoveel mogelijk te doen hoor .

Poeh hee ging net onder de douche met de kleine man , had hem opgetilt met 1been rechts en 1links zegmaar ...dat voelde me toch naar aan onderin me buik ! Net of er iets naar beneden wed gedrukt heel gek hihih en dan die douchestraal op me boobs ....damn it hurts ! Hahah echt zwanger he !!
    En obstipatie heb ik ook eeeeerug last van , eet ook veel donker bruin brood , veel fruit (ook pruimen) yoghurt enz enz maar t doet niets ! Me boven buik is nu echt een stuk dikker dan ie was , volgens mij komt t gewoon omdat ik niet goed naar de wc kan ! Nou ja vanaf maandag is t weer wat rustiger hier dus hoop dan ook weer lekker naar de sportschool te kunnen , hopelijk doet dat wat voor me darmen :)

Zo dat was even ego he hahaha

Jullie al last van dingen die je nu niet lust of kunt ruiken ?[/QUOTE]

Hè leuk mijn manneke is ook van midden 2009 en ja vanmiddag had ik met die draaghouding hetzelfde gevoel... Hoe doen andere mama s dat eigenlijk???

Hier geen obsti eerder dat het nu juist heel makkelijk gaat... Weer eens wat anders voor mij;)

@ jojogirl meid wat een mooi verhaal super gefeli... Genieten nu hè ;)

@ zassaa gave studie... In het openbaar kan ik niet veel zeggen mAar ik vind het echt super wat je nu doet...

Jeetje dames elke keer als ik wat tik komt er een pagina bij... Zo hou ik het niet bij hoor;)

Ik ga mijn oogjes toe doen.

Ik probeer bij te blijven maar door de kleine man die ook aandacht nodig heeft kan ik niet tig x op een dag mee lezen :(

Voor iedereen die morgen een afspraak heeft... Succes en sterkte....

9. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Bij mij stond er vorige week ook al 3+, geen idee ;) er komen wel tweelingen voor in onze familie Whaha
    Ik koop verder nog niks wacht eerst de volgende echo af, volgende week maandag
    Mag ik weer, ben zo benieuwd!
    Hen, fijne verjaardag!

Sorry dat ik niet iedereen heb gehad maar lees vanaf me foon dus ja ;) fijne dag allemaal!

10. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    :( meiden .......
    Vannacht werkt ik wakker van meeeegaaa krampen onderin me buik !
    Ben gelijk naar de wc gegaan maar er kwam dus niets , geen bloed maar ook geen ontlasting. Ben zo verschrikkelijk bang dat t mis is gegaan :( wat moet ik nu doen ? Wat kan ik nu doen ? Zou het ook van die verschrikkelijke verstopping kunnen komen ?

11. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Oh wat vervelend zeg!! Ik denk dat je weinig kandoen :( succes!

12. biancaa1982

biancaa1982 Actief lid

29 mei 2012
    114
    0
    0
    @romaira : dat is niet fijn wakker worden :( Ik zal de vk even bellrn... Hopelijk is t niets en was t gewoon groeikramp van de baarmoeder. Knuf!

13. ennasil

ennasil Niet meer actief

hoi,

ik ben vanacht heel erg geschrokken. ik had ineens hele erge krampen.in bm en rug
    die ik ook altijd heb als de ongie doorbreekt dat ik niet zonder paracetamols kan.
    maar ik ben eerst even naar de wc gelopen maar zag niks van bruin of rood. vreemd. waar komt die kramp zo ineens vandaan midden in de nacht? ben ook gewoon terug gaan liggen zonder paracetamol en het zakte na 10 minuten weer af. ik heb het niet meer gevoel nu. heb alleen een gevoelig schaambot op het moment en een beetje dizzy. maar oo wat waren dat zere krampen/

hee lees is nou een soort gelijk verhaal?

14. ennasil

ennasil Niet meer actief

meid ik had vanacht du precies hetzelfde heel hevig dat ik er wakker van werd ik dacht neeeeee nu is het gedaan. maar op de wc niks te zien.. ik snapte er niks van en ben terug gaan liggen in bed en het zakte al snel weer af. en nu nergens last meer van behalve dat ik nu wel moet drukken;)

15. Charly1981

Charly1981 Actief lid

29 jun 2012
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ enassil, Ik heb 2 dagen na mijn positieve test hetzelfde gehad. Lag op de badkamervloer, lekker koel, krom van de pijn. Uiteindelijk wel ontlasting, bed weer in gegaan en toen zakte het. Ik dacht ook direct het is voorbij. Het is nu 2 weken later, en testen geven nog steeds zwanger aan. Sterkte

16. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Darmkrampen kunnen het heel goed zijn lieve meiden.
    Het zou zelfs groeipijn kunnen zijn, ik had dat bij mijn 2e dochter heel erg in de eerste weken, ik wist niet meer hoe te zitten, staan of liggen, wat vreselijk was dat!
    Ik zou allicht de verlos even bellen, al is t maar om je even gerust te stellen! Daar zitten ze voor!

17. ennasil

ennasil Niet meer actief

even heel wat anders hebben jullie al namen in gedachten?
    meisjesnaam weten we al maar een jongensnaam pfff wat is dat moeilijk.

ik vind zelf mooi:
    Shayne
    Ravi
    Thijmen
    Deylano
    Austin
    Milan
    Justin
    Jayson
    mischa

maar manlief hou van oer hollandse namen en ik niet pff.en eigenlijk wil ik een naam die niet vaak voorkomt.jullie een suggestie;)

18. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Lastig he die namen:p

Wij houden "simpele" namen
    Zoontje heet Sam en dochtertje Nicky

19. Rivella Light

Rivella Light Actief lid

14 mrt 2012
    117
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij zijn ook van de simpele namen.
    Zo vind ik Puck heel erg leuk voor zowel een jongen als een meid. Maar die vind mijn vriend helemaal niks haha.. Beetje jammer

20. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Bij ons moeten het spaanse/catalaanse namen zijn of toch namen die zowel in het catalaans, spaans en nederlands goed klinken.... Moeilijk hoor! Als iemand suggesties heeft, altijd welkom!

Deel Deze Pagina