Maart 2013 Mama's!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Misja, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maart2013mama

11 jul 2012
    42
    0
    0
    Hopelijk snel weer
    Den-Haag
    Even een vraagje, geld de leeftijd van de moeder in de Chinese kalender voor de leeftijd als het kindje komt of voor hoe oud je bent tijdens de conceptie?

Als het conceptie is dan word het een jongen en dat vind ik wel heel leuk voor zoon... ;)

2. maart2013mama

11 jul 2012
    42
    0
    0
    Hopelijk snel weer
    Den-Haag
    Wat betreft namen, vriendje heeft al jaaaaaaaaaaaren de namen in zijn hoofd dus dat was/is heel makkelijk. Helaas kan ik ze hier nog niet schrijven, want als er wel oogjes mee lezen weten ze het dan 100% zeker dat ik het ben ;)

3. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!

4. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ Daphje, blijf positief!! Het is zijn en blijven spannende weken, maar ook bijzondere weken.

@ Maart 2013mama, genoeg geduld hoor!!

@ Nobody's wife, fijne vakantie!!!

5. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Hoi allemaal,

In mijn surftocht op het internet naar een forum waar ik mijn vreugde en spanningen rondom mijn zwangerschap kan delen ben ik hier terecht gekomen. Gezellig veel mensen rond dezelfde tijd uitgerekend. Een beetje te grote groep om echt alles van iedereen bij te houden, maar wel leuk om herkenbare dingen te lezen en te delen.

Ik zal me kort even voorstellen, ik verwacht weinig bekenden hier, maar wie weet? Mocht je me herkennen (beschrijving zal niet met veel nederlanders matchen) vertel het nog even niet verder aub, maar meld je wel even bij mij.

Ik ben moeder van 3 dochters, leeftijd: 6, bijna 5 en 3.
    Na dochter nr. 3 drie miskramen gehad, met 11 weken, met 8 weken en met 12 weken. Van alle zwangerschappen ben ik heel misselijk geweest. Zeker 5x op een dag kotsen, 's nachts de wekker zetten om te drinken omdat ik overdag niets binnen hield. Helaas was dat bij de miskramen ook het geval, bij de laatste dachten we al op de 17 weken te zitten toen ik bloedverlies kreeg en on kindje niet meer bleek te leven, desondanks dus nog steeds heel erg misselijk. Miskraam met 11 weken was een soortgelijk verhaal.
    Dus jullie kunnen je mijn zorgen en ongerustheid over deze zwangerschap wel voorstellen.
    Ik hen ontzettend lieve meelevende verloskundigen, dus dat is erg fijn.
    Zaterdag de 21ste mag ik komen voor de eerste echo, geen garantie, maar een kloppend hartje is toch een goed begin.

Oo ja, uitgerekende datum: 11 maart. En volgende week zaterdag zal weinig anders uitwijzen

6. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Goedemorgen meiden!

Nobodyswife, fijne vakantie! Geniet ervan!
    Hopelijk heb je daar nu wat beter weer haha!

Maart2013mama, op het moment van de bevruchting.

Gespannen, welkom!

-------

Zo alweer een nieuwe dag.
    Gistermiddag obstipatie gehad, echt vreselijk!!
    Gisteravond moest ik weer, maar toen viel t mee.
    Had wel flinke steken in mn onderbuik maarja die darmen hangen natuurlijk op de baarmoeder.
    Pff ben echt bang voor dat t weer zo erg zal gaan worden als bij mijn jongste.

Fijne dag!!

7. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    Ja is de conceptie datum :)
    Voor ons zou dat dus een meisje betekenen , en we hebben al een jongen dus dat zou wel heeeeelemaal gaaf zijn ! Al geloof ik t niet echt heb t idee dat ik echt een jongens mama ben haha

8. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0

Welkom hier ! Snap erg goed dat je t allemaal erg spannend vind ! We duimen dat t goed gaat en goed blijft gaan !

9. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    Zo meiden wij gaan vandaag lekker een dagje zwemmen (mss zwem ik de handel een beetje los waardoor ik naar de wc kan hahaha ) dus vandaag overdag geen berichtjes van mijn kant . Wens jullie allemaal een leuke dag toe !!

10. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Veel plezier Romaira!

11. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    hier een kort beichtje van mij, ben vanacht per ambu naar zh gebracht had zon pijn in mijn buik/borst en rug, kreeg amper adem.
    nu blijk ik een maag ontsteking te hebben, en waarschijnlijk scheurtje in middenrif. maar man wat een pijn. nog nooit zo erg gehad.
    daar hebben ze ook mijn urine gechekt, die was goed, geen bloed of dergelijk. hoefde me geen zorgen te maken voor miskraam.
    ben net klein uurtje wakker, keel is zwaar geirriteerd door gal. eten zit nog binnen. was even een heftig nachtje.
    oma heef honden en dochter opgehaald, even een dag rusten en duimen dat de pijn weg gaat en ik het niet meer benauwd heb (was ook aan het hyperventileren)

12. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Jeetje wat heftig guus! Sterkte!

13. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Sorry dames, dat ik gister niets gepost heb..
    pff drukke dag.. de oudste meid is 3 jaar geworden!! wat een drukte en feest.. en wat is ze verwonnen:p helemaal hello kitty feest was het hier, hoop cadeaus ervan..echt geweldig:D..

Namen@ Hier wisselt het nog heel erg, nog niet echt druk aan t bedenken.. haha. als het een jonge word, wil ik het vernoemen naar m'n vader (9jaar geleden overleden).
    wat vinden jullie van Nathan? of Daan ofzo..
    een meisje..pff word nog lastig aangezien ik er heel veel mooi vin, Rhodé, Deborah, Lydia ga zo maar door. hhihi..

Hoe is het verder met iedereen?
    hier zo nu en dan flinke krampen, denk van t groeien, lijkt nu al dat k dikker word, kleding gaat straks zitten enz.. en borsten gevoelig, en "melk" vocht eruit, heb t idee dit ook nooit echt weg is gegaan, na bv periode van de laatste, maar goed dat is toch vorigjaar oktober/november geweest, dat ze voor t laatst kreeg.

Kan niet wachten tot de echo, dan weet k precies hoe ver we zijn...Jullie ook allemaal al afspraken?

14. maart2013mama

11 jul 2012
    42
    0
    0
    Hopelijk snel weer
    Den-Haag
    @bamjolan thanks... dan word het volgens de chineze kalender een jongen... Joepppiiiiieeeeee ;)

@Romaira ik ben denk ik niet zo'n meisjes mama, dus mocht de kalender waar zijn dan vind ik het super... maar goed een meisje maakt het ook "af"dan heb ik een mooie zoon die als grote broer kan waken over zijn kleine ( half) zusje... ;) en veel zwem plezier ;)

@guus Jees meis wat heftig veel sterkte, rust maar lekker uit hoor.
    Wel fijn te weten dat je je geen zorgen hoeft te maken om het vruchtje.

15. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...

heey..

ja dat klopt;) zie onderschrift:p
    weet alleen nog niet exact wanneer, laatste ongi was 28 mei maar was altijd behoorlijk onregelmatig. (5-8 wk) ongeveer;) de testen zijn duidelijk genoeg hahah..
    Hoe is t verder met jou? ook in verwachting? dat je jij ook terug zegt.. haha.. ja herken je nog wel van dat topic, maar iedereen is daar op een ander forum gegaan, en had ik niet zo veel puf voor.. haha 3 kindjes, een huis, werk, en dan allerlei dinge bijhoude;) blijf lekker hier...
    Groetjess

16. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Nou zie ik het;) ben even alles aan het terug llezen.. maar gefeliciteerd he. voel je je goed?

17. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Guus@ woww wat heftig even.. Sterkte met opknappen, en hoop idd niet of nauwelijks pijn meer!!

De nieuwe damess. welkom!!:D

18. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Guus wat eng zeg, bah! Beterschap!

Hen30sep
    Gefeliciteetrd met je dochtertje!
    Alweer een hele leeftijd he! Hihi

Ik heb 9 aug afspraak bij de verlos, ben dan ruim 8 weken.
    Ik heb ook al dat t wat strakker aan voelt, al zal het vast die darmen zijn haha maar bij mn oudste was ik ook al wel snel bol maar had bij mn 2e ook wel een flinke baarmoeder.
    Toen zat ie met 7 weken al een paar vingers boven het schaambot (dachten toen aan 2 kindjes maar gleukkig 1 haha).

19. maart2013mama

11 jul 2012
    42
    0
    0
    Hopelijk snel weer
    Den-Haag
    Hihi dus ik ben niet de enige die haar buik al ziet veranderen ;)
    Vriend hier zegt dat ik onzin klets... maar toch zie ik het...

20. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    je kletst geen onzin hoor! Ik heb normaal altijd een hele platte buik. En nu sinds ik zwanger ben heb.ik een duidelijke bolling onderaan! Al zijn het vaak nog wel je darmen die opzetten en plaats maken voor.je baarmoeder

Deel Deze Pagina