Ik niks aangekomen nog, eerder afgevallen zelfs. Maar maak ik me niet druk om, komt vanzelf straks. Bij mijn zoontje kwam ik 17 kilo aan maar begon ook pas later in de zwangerschap.
Ik ben een halve kilo aangekomen! Maar heb ook de eerste weken honger als een paard gehad! Nu de misselijkheid is toegeslagen heb ik steeds minder honger! @bonkie: gefeliciteerd! Wat fijn een kloppend hartje!
ik heb me niet gewogen. maar zo snel aangekomen dat is wel heel veel en snel. waneer had je jezelf gewoden als laatst dan?
even update hoe het nu is. voel alsof er een vrachtwagen over me heen is gereden, nog best wel duizelig. eten gaat nog niet helemaal lekker, veel gassen en snel misselijk. maar gelukkig niet meer zo benauwd en zoveel pijn als gisteren gelukig. we gaan de goede kant op. vandaag wat namen gaan zoeken, we hebben 2 meisjes namen gevonden, die we beide leuk vinden. maar wel moeilijk, we houden liefst van simpele nederlandse namen. jongens naam hebben we er 1, maar dat vind ik vaak makkelijker dan meiden namen. ook al bezig geweest met inrichten van de babykamer, helaas alleen nog maar in mijn hoofd. moet nog 1 en ander verbouwd worden voordat ik kan beginnen. helaas 2 hele schuine wanden, wordt moeilijk kwa inrichting
ik ben er ook achter gekomen dat ik sinds vandaag niet kan drukken. zit een beetje vast en is hard en dik bleehh. dat irriteerd nu een beetje mijn buik. hoop dat het er snel uit is.
Hallo Ik kom me ook even voorstellen , ik ben nu 4,5 week zwanger van ons derde kindje ... Weer Spannend ! Liefs Edith
Edith@ welkom!! en gefeliciteerd Bonkie@ waauww.. geweldig een kloppend hartje.. Guus@ gelukkig gaat het al wat beter.. Hoop dat je snel op mag knappen.. Beterschap!
@bonkie wauw mooi zeg... Een kloppend hartje gefeli... Is dat de eerste hier??? @edith welkom hier en enorm gefeli op een mooie zwangerschap
Ik heb alles wel weer doorgelezen, maar dan moet ik zoveel reacties geven hihi... @ alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd! @ bonkie wat mooi hè zon kloppend hartje! Voor mijn gevoel kon ik er afgelopen dinsdag wel uren naar kijken
Hoi dames Ik mag me hier ook aanmelden. Weet sinds donderdag dat ik zwanger ben. Ben zwanger van ons 2e kindje
Welkom wondertje1985!! Goedemorgen allemaal! Fijne zondag! Geen bijzonderheden hier, alleen af en toe wat menstruatieachtig gevoel maar verder alles okee, geen enge of rare dingen hihi
zo ik ben de nacht weer doorgekomen. elke nacht die ik doorkom is voor mij positief het enige wat bij mij wel weg is is de misselijkheid smorgens. niet dat ik dat heel erg had. ik had dat een beetje. maar nu niks geen last. ja als ik in bed lig en wakkeer word een beetje maar zodra ik eruit stap is het over. voor de rest geen kwaaltjes.beetje gevoelige onderbuik. zijn jullie ook allemaal zoo bang dat bij de eerste echo niks is te zien? of dat het kindje niet meer blijkt te leven? ik heb dat gevoel heel erg. ik kan nog steeds niet genieten van mijn zwangerschap. ik denk dat ik dat pas kan als ik het hartje heb gehoord.
ik denk dat we die onzekerheid allemaal hebben, ik wel hoor, woensdag echo, ik vind het heel spannend, chek ook elke ochtend nog of mijn borsten nog wel zeer doen hahaha. en ik vind het wachten zo lang voordat ik het aan iedereen kan vertellen. ik wil het van de daken kunnen schreeuwen. bij de 1ste wisten we het zelf pas na 6,5 wk, dus duurde het wachten niet zo lang, maar nu.......... ik wil tot ong 10 week wachten en ik denk dat ik het dan ook lich niet meer kan verbergen
ooh jij hebt bij 6 weken al de echo dat is lekker.ik bij de 7 weken. dus bij mij zou dan het hartje echt moeten kloppen anders is het goed mis. dit dus dus jou 2de dan weet jij al een beetje hoe het in zijn werk gaat. ik heb echt geen flauw idee wat me te wachten staat en wat ik moet voelen en niet moet voelen. ik ben heel erg bang voor missed abortion... omdat ik deze week 1 keer snachts zon hevige menstruatiekrampen had in buik en rug. maar geen bloedverlies. heb wel 2 daagjes keertje bruin sliertjes afgeveegd maar heb het nu niet meer gezien. ik heb nog wel af en toe een beetje rugpijn maar geen menstruatie rugpijn. en een beetje raar ondergevoel in buik. voor de rest totaal geen gevoelige borsten ze groeien ook niet ben niet misselijk etc. dat vind ik echt heel eng
@Guus rond 20 maart. @ennasil ik denk idd dat iedereen daar last van heeft. Had het bij de zwangerschap van mijn dochter ook heel erg. Nu moet ik echt nog aan het idee wennen dat ik zwanger ben maar dat gevoel zal ongetwijfeld ook nog komen.
Ennasil, het is zeker herkenbaar! Ik liep bij mijn jongste een week achter, dit kon helemaal niet want ik teste 3 dagen voor NOD positief en wist wanneer mn ei was. Het kindje bleek 6 dagen in groei stil te hebben gestaan, heel bizar! Ben benieuwd naar dit keer! Ik wil morgen de huisarts even bellen voor een vroege echo..maar anderzijds is 8 weken ook al vroeg haha Heb zelf ook herhaaldelijke miskramen gehad.
Welkom aan allee nieuwe leden , gefeliciteerd met jullie zwangerschap ! @guus , ja ik ben ook bang dat er niets te zien is of geen hartje klopt of dat t mis is om wat voor reden dan ook
6dagen stil gestaan ja ? Nog niet eerder gehoord , wat zal je toen geschrokken zijn ! @ego , vandaag beetje zwaar gevoel onder in de buik en wat rugpijn onderin dus denk dat de boel een beetje aan t groeien is (of hoop ik dat ?) Verder weinig zin ergens in ...t liefst hele dag op de bank met de ipad maar geloof dat zoontjelief daar anders over denkt hahaha