Maart 2013 Mama's!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Misja, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0

Hahaha dat dacht ik ook al :) hier ook veeeeeel te moe haha ik heb me ogen al dicht met t uitkleden hahaha

2. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    Heb tussen de middag ruim anderhalf uur geslapen en nog moe gewoon he !

Mja kweet ook dat ik over een aantal weken ik zal willen dat ik "alleen maar" moe ben hahaha tis voor een goed doel ;)

3. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    hallo dames:
    gelukkig vanmiddag bij mijn zus en ouders mijn mond kunnen houden.
    ik wil het mijn ouders vertellen en verder nog niet:)
    bij onze dochter hebben we het meteen van de daken geschreeuwd haha!

herkend iemand dit?: steken in mijn baarmoederstreek?
    niet constant maar met vlagen...pfff
    verder vermoeidheid met vlagen.
    ik weet ook niet meer wanneer mijn borsten begonnen te groeien met onze meid....maar goed die zijn nu al uitgerekt haha!
    ik zag ook een lijstje voorbij komen even wat info:
    uitgerekende datum 22-3-2013 bevallen in het ziekenhuis(is ons de eerste keer ook heel goed bevallen) en wil weer borstvoeding geven.

@ ennasil: vervelend meid die onzekerheid... ik hoop dat het er gewoon bij hoort en je een mooie echo krijgt met een mooi kloppend hartje...
    vervelend dat je vriend niet met je meeleeft...*knuf*

4. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

LOL ja erg he :D
    Gelukkig heeft Lief er (op het moment) niet zoveel moeite mee, hij snapt goed waarom ik er geen zin in heb.
    Moet zelfs zoiezo niet zoveel van hem hebben nu, heel maf.
    Knuffelen oke maar zelfs zoenen vind ik al niks.
    Rare hormonen, net of ze denken; het werk is gedaan, je hebt die kerel niet meer nodig :p :D

3kats; had nog geen welkom gezegd, dus bij deze.
    En gefeliciteerd natuurlijk!
    Die steken in/rond mijn baarmoeder herken ik wel, met vlagen en het verspringt ook van plek.

Iets heel anders; hebben jullie al ideeën over hoe jullie de babykamer willen?
    Thema, gewoon mooi, stijlvol, klassiek, schattig?
    Ben erg benieuwd, ook ter inspiratie :D
    Lief heeft vandaag zijn kantoortje naar zolder verplaatst dus de babykamer is al leeg.
    Volgende week beginnen met laminaat leggen, dan ligt dat al niet meer in de weg maar de rest... geen idee nog wat we willen.

5. maart2013mama

11 jul 2012
    42
    0
    0
    Hopelijk snel weer
    Den-Haag
    Ja hier hetzelfde er is nu al vaker over de buik geaaid als 8 mnd bij de papa van zoon.... Zo fijn, elke ochtend wakker worden met hè mama...
    Ben benieuwd hoe het straks is als het kindje schopt...

Echt een cadeautje....

En tja vrijen... Ik ben niet misselijk ofzo dus... ;)

6. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    financieel komt dat beter uit, daarvoor heb ik alles al in huis, maar mocht het toch een jongentje zijn, is het ook 100% welkom hoor. al het maar gezond is.

vanavond stukje met de honden gelopen in het bos, ben nog duizelig maar het ging gelukkig redelijk goed, nu moe op de bank, dochter ligt(speelt) in bed.

hier nog steeds erg gevoelige buik, als ik te snel doe, flinke steken, maar litteken van de ks speelt ook mee op dat gebied.
    en sex.... tja ik wil wel, maar moe en het doet op dit moment zeer, dus helaas pindakaas voor meneer hahaha

7. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Wat moet jij je klote voelen meis. Ik vind het nog knap hoe sterk je blijft. Ik had nu gewoon het ziekenhuis gebeld en gezegd dat je wilt dat er na gekeken word. Ik heb bij de eerste 2 ook eens wat bloed verloren en ik mocht gelijk komen. Sterkte!!

8. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hoooi

Ik mag me ookhier melden ( tenminste als het zo door gaat)
    Vandaag 4 dagen voor NOD heel licht positief getest.
    Mijn uitgerekende datum zou 27 maart zijn.

Het zal ons 2de kindje worden. Mijn kleine vent is nu 10,5 maand.

Het is nog een beetje onwerkelijk, maar sinds gister met vlagen misselijk. Bah.

9. maart2013mama

11 jul 2012
    42
    0
    0
    Hopelijk snel weer
    Den-Haag
    Enorm gefeli en welkom hier

10. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Welkom en gefeliciteerd gebakje!

Mamavanf2009, de baby komt bij mij op de slaapkamer, ik ben (helaas) verhuist naar een kleiner huis dus de beeb bij mij word zelfs krap maar ach....toch wil ik wel het eea van Woezel en Pip hebben, vind ik wel een leuk thema.

11. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier gaan wij de slaapkamers omgooien.

Wij gaan in de kamer, waar een balkon aan vast zit ( zodat er geen kind overboord kan vallen straks (2 onder 1 kap huis)) , dan gaat Jasper in onze kamer. En de nieuwe Uk in Jasper zijn kamer.

12. maart2013mama

11 jul 2012
    42
    0
    0
    Hopelijk snel weer
    Den-Haag

Je hebt gelijk meis, ik zou hier ook gek van worden. Zekerheid boven alles.
    Er zijn wel veel vrouwen die nog gewoon bloed verlies hebben tijdens de eerste maanden. Ik duim voor je dat het mee valt

13. MamavanF2009

Hee Gebakje, welkom hier, had in het NOD topic al zoiets gelezen :)
    Gefeliciteerd, ik duim voor je dat het allemaal goed blijft gaan!

Woezel en Pip is wel een leuk thema ja, maar het kan zijn dat ik iets met een eigen ontwerp ga doen, zelfde als wat er op het geboortekaartje komt.
    Heb die van mijn zoontje ook zelf ontworpen en wil nu zo'n beetje dezelfde maar dan aangepast.

14. nobodyswife

nobodyswife Actief lid

11 nov 2010
    290
    0
    0
    Hè meiden!
    Snelle zwaai uit bloedheet spanje. Het is hier top!

Denkt iedereen eraan een pb met gegevens naar me te sturen over uitgerekende datum en afspraken?

15. mamafm

mamafm Lid

3 apr 2012
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry voor de late reactie. Ff een weekendje er tussen uit geweest en geen mogelijkheid gehad om te reageren.
    @ Ennasil, ik hoop voor je dat je snel mag komen en dat je (voorlopig) uit de onzekerheid bent....Zolang het bruin is hoeft het niks te betekenen, maar logisch dat je wil dat er naar wordt gekeken!
    @verstellen: wij hebben het nieuws van het weekend aan onze ouders en broers/zussen verteld. De rest willen we pas rond de 10-12 weken vertellen, maar vraag me af of ik het nog zolang verborgen kan houden...
    @ namen: wij hebben nog geen idee! Bij de eerste waren we er met de jongensnaam snel uit, maar een meisjesnaam.....ik (en volgens de Chinese kalender en mijn moeder) wordt het nu weer een meisje dus mogen we weer opnieuw met namen gaan stoeien....We gaan in ieder geval niet vernoemen, hebben we met de eerste ook niet gedaan!
    @ Babykamer, onze dochter zal naar een andere kamer verhuizen en de babykamer blijft de babykamer maar daar wil ik nog wel wat in doen. Ander kleurtje op de muur enzo...Anders is het allemaal zo hetzelfde als de eerste en dat vind ik ook niet zo leuk!

Nog steeds heel erg misselijk maar de emesefane werkt goed! Dus dat scheelt! Vandaag ook veel last van mijn darmen...pff wat vervelend als je niet naar de wc kan. Gelukkig is het er nu uit en is de buikpijn over!

De hormonen zullen hun werk wel doen, ik ben zoooooo moe! Dus ik ga nu lekker naar bedje toe! Weltrusten en ik hoop weer een beetje bij te kunnen blijven met lezen en schrijven!

16. MamavanF2009

Geniet ervan, je hebt eindelijk zon :D
    Fijne vakantie!

17. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    hallo allemaal,
    een paar dagen wel meegelezen, maar kon niet inloggen?? was bij mijn ouders en op de tablet (eerste x dat ik daarop ging inloggen) en op het pc ging het niet?? zet ik net thuis de pc aan, zie ik dat ik mijn gebruikersnaam fout had getypt:D had mijn emailadres, maar dat is het niet:D hormonen zeker;)

@guus, dat is schrikken!! hopelijk voel je je vlug weer beter.

@misja, hopelijk blijft alles goed gaan en is je onzekerheid vlug over. hier met vlagen ook (al moet ik van mezelf positief blijven:p

@juffie2 hier ook regelmatig last van mijn banden/baarmoeder. trekkerig gevoel, had ik de vorige keren ook. dat is alleen maar goed;) ik merk het ook vooral als ik even ga zitten dan lijkt het ook meer te zijn? (of het valt meer op?)

@namen, moeilijk moeilijk... ik blijf verzinnen:D onze kindjes zijn vernoemt naar mijn oma en naar mij (als ik een jongen was geweest had ik de naam van mijn zoontje gehad) 2de naam vind ik ook lastig, want onze afkortingen zijn T.J, B.J, L.J en W.J:D maar ja, vind nog eens een naam in de familie met een J?? dat word dan denk ik mijn zus, waar mijn zoontje ook al half naar vernoemd is, maar dat is niet erg.

@chinese kalender, hier zou het een meisje zijn, dus kan eigenlijk al met zekerheid zeggen dat het een jongen is:D haha. mijn dochter zou volgens die kalender een jongen zijn en mijn zoon een meisje;) haha. en heb zelf ook sterk het gevoel dat het een jongen is (heb mezelf gependeld, klopte bij mijn zoon ook. en las ergens op het forum dat je je urine in een glas met zout moet doen en dan kijken of het helder of troebel is, hier was het troebel/wazig;))

@eten/misselijk, HONGER!!! man man man, ik eet nog meer dan anders en heb ook steeds zin in friet:D (meestal wel;)) maar als ik dan ga eten kan ik ook niet altijd veel eten? dan zit ik veel vlugger vol (om na 2 uur weer veel honger te krijgen??)
    ik hoop dat ik misselijk word, zo smorgens een beetje. vanaf komende week of de week erna (ongeveer 6weken;)) had ik 2vorige zwangerschappen ook en 1 niet. dus ik zal met liefde smorgens misselijk wakker worden:D (zeg ik nu;))

@bonkie, leuk!! ik zou misschien toch stiekem voor die extra echo gaan, als je dan toch mag;)

@aankomen... wij zijn op vakantie geweest dus steek het daar op.. maar daar heb ik niet veel meer gegeten dan thuis. haha, dus ik ben ook al aangekomen. schat ook 2-3kilo?

@buik, hier ook dikker en voller (haha, ben al redelijk vol van mezelf;)) vertelde het gister tegen een goede vriendin van me en ze vond het helemaal super. zegt ze even later: ik dacht al iets aan je buik te zien toen je binnenkwam... haha

@zwangerschapskleren, ik heb gister mijn 'oude' spijkerbroek van mijn vorige zwangerschap aangehad heerlijk!!:D hij is eigenlijk nog nieuw, want kon hem toch ook niet lang aan. ben benieuwd hoe dat nu is. maar ging naar de wc en was mijn knoop aan het zoeken:( haha, die zit er dus niet op, want het is met een band boven mijn buik haha.

@maart2012mama: hihi, leuk he, dat je ineens beseft dat het echt zo is:)

@ennasil, ik zou ook erg boos zijn als vriend me niet zou begrijpen, al weet ik dat het voor hun heel anders is dan voor ons. vriend was niet thuis toen ik mijn ma had, dus dat is voor hem ook heel anders.
    hopelijk mag je vlug komen.

@sex, zal blij zijn als vriend weer thuis is;) vorige keren ook geen last van gehad (tot de bevalling) :)

@moe, heel erg, maar misschien moet ik iets eerder gaan slapen..;) ben gisteravond uit geweest, lag om 4uur in mijn bed. maar bleef bij een vriendin slapen (kindjes bij opa en oma) dus kon nog redelijk uitslapen.

@vertellen, mijn schoonfamilie weet nog van niks, mijn schoonouders gaan woensdag op vakantie en ik vertel het ze als ze terug komen, anders zit mijn schoonmoeder op vakantie in de stress en ze kan haar vakantie wel goed gebruiken om bij te tanken.

@babykamer, dat word hier de pc-kamer. klein kamertje, maar er past een bedje, kast enz in. de pc gaat dan waarschijnlijk naar onze slaapkamer? of mijn zoontje mag samen met dochter op zolder slapen. dat moeten we nog even uitzoeken:) een thema weet ik nog niet echt, ik hoef voor een kamer niet zoveel nieuws te kopen, zoontje krijgt een ander bed en een nieuwe kast (een grote waar veel in past, ook kleren of spullen van ons)

@nieuwe mama's gefeliciteerd!!

ik ga zo nog even de hondjes uitlaten en nog opruimen. misschien dan al naar bed? of nog even wachten tot vriend om 11uur klaar is met werken dan kunnen we misschien nog even bellen?

18. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    @chinesekalender , die had t de vorige keer wel goed dus hoop deze x weer hahaha dan zouden wij een meisje krijgen :)

@ namen , mijn man vroeg net , heb je al over een naam nagedacht ? Uhm nee , ben 5 weken schat hahaha wel lief dat ie daar aan denkt , kwam ook meteen met 2jongens namen die hij leuk vind haha dus nu ben ik ook maar even gaan neuzen :) wel 2 heeeele leuke meiden namen gevonden.

@babykamer , hier moet de baby bij ons op de kamer maar gaan wel een eigen hoekje maken voor hem of haar :) voor ik zwanger was dacht ik hmm kunnen we dat wel doen ? Is dat wel wat ? Maar nu voorzie ik eingelijk geen problemen en vind ik t wel gezellig :)

19. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Volgens de chinezen en het sommetje met het getal 49 komt er een jongen uit.
    Bij mn andere kids klopte die som ook XD
    De chinezen had het bij de eerste fout, maar bij de andere 2 goed haha

20. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ welkom en gefeliciteerd nieuwe zwangere.
    @ gebakje, gefeliciteerd, hetzelfde topic!!
    @ bonkie, wat gaaf al een hartje zien kloppen.
    @ ennasil, gewoon bellen morgen, misschien kun je eerder terecht. Probeer wat te slapen vannacht
    @kamer, wij gaan de zolder doen en dan gaat ons zoontje daar slapen...
    @ hier, ik ben weer zoooooooo moe als bij me eerste zwangerschap en geen honger of trek ergens in. Duurde vorige keer tot 14-15 weken en me darmen zetten op na het eten.

Deel Deze Pagina