*ivm vakantie van NobodysWife, even het lijstje aangepast* Afsprakenlijst mama's maart 2013 1 maart Bonkie / 2e kindje mbeekje / 1ekindje / 24-7 echo D83 / 1e kindje 2 maart My86 Veritas87 / 1e kindje 3 maart Misja25 / 2e kindje Dilara1 / 4 maart Charly / 1e kindje/23-07 echo 5 maart Irinde / 4e kindje 6 maart Mirjam04 / 1e kindje 7 maart Mamafm / 2e kindje/ 16 juli echo / 30 juli intake vk riantje1987 / 1e kindje HelloKitty83 / 1e kindje / 30 juli echo / 21 augustus 12 wkn echo 8 maart Naantje / 2e kindje MamavanF2009 / 2e kindje / 9 juli gestart met MvM / 8 augustus intake en echo vk 9 maart Biancaa1982 / 1e kindje / 8 augustus intake vk en echo Rivella Light / 1e kindje / 3 augustus intake vk 10 maart Podiki / 1e kindje Sammieshiba / 1e kindje nobodyswife / 2 kindje/ 7 augustus MvM/ 9 augustus intake vk en echo Ploetertje / 4e kindje Doosje31 / 1e kindje Smile82/ 2e kindje Mir27/ 2e kindje 11 maart Gespannen/4e kindje/ 21-07 eerste echo Bubbeltje/2e kindje/ 24-07 VK Dotje1986/2e kindje 12 maart JeetjeB / 1e kindje Inger1979 / 2e kindje 13 maart 14 maart Guus / 2e kindje / 18 juli intake en echo gyn 15 maart MissMomma / 2e kindje / 30 juli echo / 3 augutus intake gyn Maart2013Mama / 2e kindje / 1 augustus intake vk / 17 augustus eerste echo 16 maart Romaira / 2e kindje / 25 juli vk Juffie2 / 1e kindje / 10 augustus intake en echo vk 17 maart hen30sep / 4e kindje Daphje / 1e kindje 18 maart Zasaa / 1e kindje Brenjomi / 3e kindje 19 maart Bam-Jolan / 4e kindje / 9 augustus vk Edithrook/3e kindje 20 maart Wondertje1985/2e kindje 21 maart 22 maart 3kats/2e kindje 23 maart Titatovenaar/2e kindje/3-8 VK, 6/8 MvM 24 maart Edithrook/3e kindje Leeuwtje83/2e kindje 25 maart Neirod/1e kindje 26 maart 27 maart Gebakje/2e kindje 28 maart 29 maart 30 maart 31 maart
Ik vond het ook wel weer spannend om de test te zien, het is toch weer een soort extra bevestiging. Vind het fijn dat ik mee kan doen, ik hoorde dat ze in maart en april niet genoeg HCG hadden opgehaald voor dat medicijn en dat is toch best erg!
Helaas heb ik in mrt-april best gemerkt dat er te weinig Pregnyl was... Gelukkig kan ik nu iets "terug" doen!
Hallo iedereen ik kom me voorzichtig melden, ik heb vanmorgen positief getest en ben dus zwanger van een derde kindje, uitgerekend op 23 maart volgens de calculator op dit forum. (is grappig, mijn oudste was op dezelfde dag uitgerekend). Dus indien iemand me even op de lijst zou willen zetten aub?
Pff wat hebben jullie veel geschreven te veel om bij te houden haha.. Alle nieuwe zwangeren.. Gefeliciteerd!! Het lijstje.. Daar mag bijgezet worden dat ik mijn intake bij de vk heb op 31 juli.
Gefeliciteerd.. En wat grappig van de uitgerekende datum. Mijn dochter is ook een maart-kindje, maar was in februari uitgerekend.
hier hetzelfde, uiteindelijk is ze op 1 april geboren zelf vindt ze dat helemaal geen grappige datum lol grappige is ook dat zowel mijn oudste als ikzelf én mijn man rammetjes zijn en allemaal in april geboren (jongste is een stier) dus het idee van nog een rammetje erbij...gaat vonken geven
Afsprakenlijst mama's maart 2013 1 maart Bonkie / 2e kindje mbeekje / 1ekindje / 24-7 echo D83 / 1e kindje 2 maart My86 Veritas87 / 1e kindje 3 maart Misja25 / 2e kindje Dilara1 / 4 maart Charly / 1e kindje/23-07 echo 5 maart Irinde / 4e kindje 6 maart Mirjam04 / 1e kindje 7 maart Mamafm / 2e kindje/ 16 juli echo / 30 juli intake vk riantje1987 / 1e kindje HelloKitty83 / 1e kindje / 30 juli echo / 21 augustus 12 wkn echo 8 maart Naantje / 2e kindje MamavanF2009 / 2e kindje / 9 juli gestart met MvM / 8 augustus intake en echo vk 9 maart Biancaa1982 / 1e kindje / 8 augustus intake vk en echo Rivella Light / 1e kindje / 3 augustus intake vk 10 maart Podiki / 1e kindje Sammieshiba / 1e kindje nobodyswife / 2 kindje/ 7 augustus MvM/ 9 augustus intake vk en echo Ploetertje / 4e kindje Doosje31 / 1e kindje Smile82/ 2e kindje Mir27/ 2e kindje 11 maart Gespannen/4e kindje/ 21-07 eerste echo Bubbeltje/2e kindje/ 24-07 VK Dotje1986/2e kindje/31-07 VK 12 maart JeetjeB / 1e kindje Inger1979 / 2e kindje 13 maart 14 maart Guus / 2e kindje / 18 juli intake en echo gyn 15 maart MissMomma / 2e kindje / 30 juli echo / 3 augutus intake gyn Maart2013Mama / 2e kindje / 1 augustus intake vk / 17 augustus eerste echo 16 maart Romaira / 2e kindje / 25 juli vk Juffie2 / 1e kindje / 10 augustus intake en echo vk 17 maart hen30sep / 4e kindje Daphje / 1e kindje 18 maart Zasaa / 1e kindje Brenjomi / 3e kindje 19 maart Bam-Jolan / 4e kindje / 9 augustus vk Edithrook/3e kindje 20 maart Wondertje1985/2e kindje 21 maart 22 maart 3kats/2e kindje 23 maart Titatovenaar/2e kindje/3-8 VK, 6-8 MvM Ynte/ 3e kindje 24 maart Edithrook/3e kindje Leeuwtje83/2e kindje 25 maart Neirod/1e kindje 26 maart 27 maart Gebakje/2e kindje 28 maart 29 maart 30 maart 31 maart
Bij ons in de familie is bijna iedereen Vissen haha. Dus we zullen wel zien, zolang er maar geen dubbele datum is vind ik het goed. Dus zal hem/haar nog goed moeten toespreken denk ik haha..
Gefeliciteerd Ynte! Grappig, ik was bij mn jongste ook in maart en nu weer haha hoop wel dat ze een eigen dag hebben idd! Zal straks eens mn eerste buukpic maken hahahah
hier gelukig geen bloed verlies meer aleen nog wat bruine afschijding maar hopen dat dat ook gouw over is verder wil ik net een boterham smeren en woord in ene overvallen door miselijkheid dus boterhametje maar lekker ff laten staan ik heb verder ook niet echt buik krampen dus dat is aleen maar positief ik doe lekker rustig aan lig lekker op het bankje met het hondje naast me
hier ook geen bruinverlies meer gezien ( teminste op dit moment niet ) wel donkergele afscheiding.. nog steeds maak ik me zorgen dat dinsdag het hartje niet klopt. ik hoop dat de week snel voorbij vlieg want dit wachten vind ik echt slopend! het ergste is dat ik heel de week thuis zit. ik heb geen auto bij de deur want die is in de garage. dus ik ben echt aan huis gekluisterd helaas. pff en dan duren de dagen lang!
Weer een korte reactie, lees natuurlijk alles mee en leef ook met jullie mee maar de fut om fatsoenlijk te reageren ontbreekt me. Blijf zo misselijk en moe, emesafene genomen, gisterenavond en vanochtend ook maar omdat ik kotsmisselijk wakker werd maar echt helpen doet het nog niet. Hoop dat het snel gaat werken want krijg amper meer binnen dan een of twee geroosterde boterhammen en een kopje kippensoep per dag (en wat drinken). Schiet niet op zo, had een deal met mijn broer; hij eind augustus 5 kilo eraf (is hem nu al gelukt) en ik 5 kilo erbij. Nou... mag blij zijn als ik niet afgevallen ben, pffft. Nouja, allemaal voor het allerbeste doel, het zal wel snel beter worden nu
Wat leuk om te zien dat er nu steeds meer meiden bij komen voor eind maart , logisch natuurlijk maar erg leuk
Hihi, niet meer alleen op de lijst! Ik heb geen idee hoe het zou vallen, 2 rammen binnen 2 gezin. Net gemerkt dat ik echt nergens trek in heb. Mijn ontbijt was al slecht gevallen vanmorgen, maar ik heb zelfs geen dorst. Af en toe toch maar een slokje drinken. Ik ben ook blij dat ik mee kan doen aan MvM. Bij ons is PCOS geconstateerd en wij zijn dus ook dicht bij de MMM geweest. Gelukkig (nog) niet nodig gehad. Ik vind het slopend hoor, zulke weken. Af en toe bloedverlies, nog steeds, maar niets zet door. Pfff... Nou ja, gelukkig ook nog veel anders aan ons hoofd hier, dus de weken vliegen hopelijk toch wel een beetje snel voorbij.
Hoi meiden, Ik lees regelmatig nog mee maar het is een beetje veel geworden om op te reageren. Ik ben net een week op vakantie geweest en heb toen weinig achter de computer gezeten. Nu dus weer een beetje erin komen. Hier begint de misselijkheid ook echt te komen. En nergens zin in. Die misselijkheid had ik helemaal niet bij mijn vorige zwangerschap (die is geëindigd in een miskraam) en ik hoop dat het een goed teken is! Maar leuk is anders... Ik mag waarschijnlijk a.s. zaterdag voor de eerste echo. Ik ben ook heel bang en onzeker, maar ik probeer vertrouwen te houden! Alle nieuwe zwangeren: gefeliciteerd! Iedereen met bloedverlies: hou moed, ik hoop dat het allemaal goed afloopt!
Hoi Allemaal, iedereen van harte gefeliciteerd met de zwangerschap! ik wil me ook graag aanmelden ben ongeveer 6 weken zwanger nu en volgende week donderdag mijn eerste echo ook om even te checken hoelang ik nou echt zwanger ben want is toch een beetje onduidelijk. vind ik wel erg fijn omdat ik de eerste 3 maanden toch wel echt super onzeker vind, denk dat ik daar niet de enigste in ben. heb eigenlijk nergens last van, ben wel wat sneller moe en voel wel dat er vanalles aan het groeien, verplaatsen en uitrekken is in mijn buik. ik ben al 1 kind trouwens en zij is inmiddels al bijna 4 jaar ze heeft al opgevangen dat ik een baby in me buik heb en is al een super trotse grote zus. de hele dat kusjes geven en al grootse plannen voor als de baby er eindelijk is ( mama ik ga de baby leren paardrijden ). mijn partner heeft ook een dochter waar hij co-ouderschap mee heeft, zij is 3,5 jaar en weet nog even niet over de zwangerschap dat vertellen we na de echo volgende week.