Dankje dames! Krijg die grijns ook niet meer van m'n smoel! Mijn kleding zit ook echt nie meer lekker! Liefst hele dag een Huispak aan! Mevrouw vd echo zei ook is allemaal lucht en de darmen.. Lastig verbergen zo hè maar bij mij weet iedereen t al dus is t niet zo heel erg.. Ik krijg ook zin om kleding te gaan bestellen! Oh mamavanF; misschien dat t nu een meid wordt?! Hoop dat je snel opknapt hoor! Vervelend! Lief dat je man je zo helpt! Voel je niet bezwaard; dat is t fijne van zwanger zijn, dan mogen we t er soms f van nemen zodat je even echt aan jezelf kan denken!
@ afspraak, ik heb 30 juli mijn eerste echo, weet niet wie de afspraken nu dort. @ kleding, zit bij mij ook niet lekker, hoop dat ik t voor de echo nog gewoon stil kan houden en dus vooral verborgen weet te houden @ babykleertjes, hier nog niks gekocht, durf ik pas na 12 weken. @ nieuwsgierigheid, ben zo nieuwsgierig of we een meisje of jongen krijgen. Maar de gezondheid vind ik t allerbelangrijkste!!!!! @ hier, heel moe en geen eetlust...hetzelfde als de vorige keer.
D83 lekker doen haha! Heerlijk toch, dat alles goed is met de kleine, dan zou ik ook een flinke grijns hebben haha! Ik heb nog al mn positiekleding bewaard. Wel wil nog 2 leuke buikbanden bestellen
Dag dames @riantje1987: gelukkig! @ennasil: ook gelukkig! @lianne86: welkom @Charlie1981: smaakverandering heb ik (nog) geen last van. We wachten af @sammie88: gefeliciteerd! @wondertje1985: *hele dikke knuffel!* @D83: wow, wat prachtig! Gefeliciteerd! @3kats: misselijk EN honger, fijne combinatie. Dat ken ik nog wel van mijn vorige zwangerschap Sterkte ermee.
En over mezelf: alles gaat zijn gangetje hier. Ik heb niet echt klachten, afgezien van een ENORM kort lontje. Mijn arme man en dochter, ze hebben wat te verduren, en ik ben nog niet eens 5 weken onderweg! Eens zien of ik de bevalling kan halen zonder dat Leeuwman een scheiding aanvraagt
Wondertje, sterkte!!! bah, geen woorden voor! Alle nieuwe posi testers gefeliciteerd!! Net de film achtste groepers huilen niet gekeken.. Ik ben al emotioneel maar nu nog erger.. huilen huilen! Echt een bijzondere waargebeurde film over leukemie (stommemie!) Ben helemaal onder de indruk en er nog stil van... Aanrader om te kijken. (huilen wel gegarandeerd)
Ik sluit me aan bij de maart 2013 mama's..maar hou me nog wel een beetje op de achtergrond..april dit jaar een miskraam gehad onder heftige omstandigheden..natuurlijk superblij!! Maar ik durf het nog niet uit te schreeuwen.. Gefeliciteerd!!
hoi hoi.. Ik mag me als alles goed blijft gaan ook hier aanmelden.. heb vanochtend positief getest cb zegt 1-2 dus denk 4 wk nu ongeveer. Ik weet t eigelijk niet omdat ik in juni een miskraam heb gehad en niet goed weet vanaf wanneer ik rekenen moet .. Maar ik ga maar uit van een week of 4.. xxx
Ik heb ook erg veel last van afscheiding. Erg irritant, want dan hol ik gelijk naar het toilet!!!! Gelukkig ook bij mij niet zo . Nog 2 nachtjes en dan de echo!!!! . Alle nieuwe dames...welkom! Ik had vandaag zoiets mafs. Vandaag aan het werk. Rij ik met een collega mee en die zegt heel voorzichtig: "sorry dat ik het zeg hoor, maar ben je zwanger ofzo? Je hebt ineens zulke grote borsten gekregen????" Hahaha...moest zo hard lachen. Heb overigens met nee geantwoord. Ze moest eens weten. Heb ik nog een vraagje aan jullie dames: Volgende...ik zit gigantisch in mijn maag hoever ik nu zou zijn en zoals jullie kunnen lezen moet ik 2 hele dagen wachten (wachten duurt altijd lang). Ik heb een vrij korte cyclus van 24 dagen. Innesteling is op dag 9 of 10 geweest. Heb dus zwangerschapsduur uitgerekend, maar klopt dit dan wel? Zou dit dan meer kunnen zijn of minder. Want ik las later dat er standaard wordt uitgegaan van een cyclus van 28 dagen. Hmmmm...lastig. Iemand die hier meer over weet?
Nieuwe dames welkom, en gefeliciteerd.. Hoop dat jullie t verlies een plekje kunnen geven en ondanks alles voorzichtig durven te genieten van jullie zwangerschap. Hoop dat alles goed mag blijven gaan! Zasaa; gefeliciteerd met je zwangerschap.. Weet nie of ik je eerder heb gelezen maar even op basis van mezelf; 29 mei was m'n laatste menstruatie.. Ik heb een cyclus van gemiddeld 24-26 dg en heb een vroege eisprong en daardoor ook innesteling gehad want k ging zelf uit van 7 wk en vandaag bleek k er 8 te zijn! In principe tel je vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie Afhankelijk van hoe vroeg je eisprong is ben je van die twee weken kadoo misschien al Echt zwanger! Hoop dat je er iets aan hebt! Succes met je echo!
Haaihaai, Ik meld me bij alle maartclubjes haha Eén dag over tijd, een maand zwanger. Ik vind het loeispannend en heb er zoveel zin in.
Ik mag me ook eindelijk (na 4 jaar) eens melden bij een clubje. Afgelopen zaterdag positief getest, volgens de websites uitgerekend op 22 maart... Maar zo onzeker... een vriendin van ons is nu 8 maanden zwanger, maar zij heeft 3-4 miskramen gehad bij ong. 6 weken. Ik slaap slecht, terwijl ik wel moe ben... Probeer maar positief te blijven en leuke boekjes en zo te lezen.... Op 6 augustus heb ik een echo....
Ja zo pril weten we t nooit. Vind t hartstikke spannend. Maar vorige x ging alles goed bij mij en leven was vol stress. Dus ik ga er vanuit dat t goed gaat. Maar vol genieten vind ik nog eng nu t zo pril is. Twee maandjes verder is ook lekker. Ik ga vandaag bellen voor afspraak. Ik al twee nachten amper geslapen. Hormonen door lijf, kop op hol. Ik ben een gezegend iemand besef ik direct zwanger. Bevallen. En binnen drie maanden weer zwanger. Dochter van 31 maart en deze Telg komt rond de 25e.
gefeliciteerd alle nieuw zwangeren, leuk hoor! en spannend. ik ben zenuwachtig, over 1,5 uur zit ik bij de gyn, en als het goed is ook meteen een echo. spannend hihihihi vlinders fladderen door mijnbuik
Ik meld me ook aan! Sinds afgelopen weekend positief getest en zoals de berekeningen nu zijn ben ik 24 maart uitgerekend. Het is wel een gelukstreffer, dit was de 1e ronde en ook meteen raak dit word ons 1e kindje... Vind het zooooo spannend allemaal en ik kan echt heeeeel moeiijk mijn mond dicht houden, maar ik doe mn best om het zo lang mogelijk voor me te houden!!