Wauwie !! 7e kindje ??? Jij moet graag en makkelijk zwanger zijn zeg , groot gezin lijkt me super maar zo vaak zwanger zijn ......hahaha wat onwijs leuk zeg ! Wil zooooo graag meer weten
Als de baby's geboren zijn, kunnen we misschien een baby date organiseren voor de liefhebbers! Allemaal beebs bij elkaar van de zelfde leeftijd... dat lijkt me best grappig!
Lijkt me een leuk idee! Heb misschien niet goed gekeken maar geloof dat ik (vooralsnog) de enige uit brabant ben?
Ik kom ook uit zuid-holland!! Heb met de oktober 2011 mama's een meeting gehad terwijl we zwanger waren en daarna nog twee keer met baby's! Heel leuk! Reageer echt weinig! Maar ben ook echt hondsberoerd!! Misselijk, moe, hoofdpijn! Nog twee nachtjes en dan eindelijk de echo! Hoop zo dat we ook een mooi kloppend hartje gaan zien!!!!!!!!
wooow wat een mooie test zeg inger! Wauw Ook brabant, leuk En wat spannend misja, nog heel eventjes volhouden. Rot dat je je zo beroerd voelt, kan er helaas over meepraten. Edit; ofja... helaas... natuurlijk niet want het is voor een geweldig mooi doel maar toch he... met een braakangst is het niet zo handig zeg maar
Hee Sarah, daar ben je, welkom hier Ik had je vast al gefeliciteerd maar bij deze nog maar een keertje
Haha.. dankje.. Ik heb er enirm zin in... Zijn er l een boel die naar de vk zijn geweest en al afspraken hebben voor echo's enzo?
Alle nieuwe zwangeren, welkom en gefeliciteerd!! Hier nog steeds beroerd, wordt ook erger als ik langer achter de pc zit dus vandaar weinig reacties van mijn kant. Zwangerschaps- en babydaten lijkt me leuk! Ik woon in Noord-Brabant en werk in Zuid-Holland!
mamafm, leuk, nog een brabantse vervelend dat je je nog zo beroerd voelt, hee, ik zie net dat we gelijk lopen trouwens Hoop dat de kwaaltjes snel verdwijnen (of toch in ieder geval minderen) zodat we écht kunnen gaan genieten. Kan niet wachten op mijn eerste echo over 3 weken, duurt mij véél te lang
ha lekker gekletst hier met een kwartiertje komt moeders voor moeders hier...ben zo benieuwd als ik puf heb kom ik daarna nog vertellen, maar het kan ook best zijn dat ik mijn bedje in duik...gisteren lag ik ook om 19:00 op bed...hihi @Sarahtj3: Welkom en gefeliciteerd!
Sarah, wanneer ga je die digitale doen ??? Ik tweiffel of ik er ook nog 1 zal doen. Ik ga morgen in iedergeval de verloskundige bellen om me aan te melden.