Ik ga morgen denk ik mn cb doen... En dan loop ik daarna gelijk ff naar de dokter( 5 min lopen) om me aan te melden bij de vk.. zij geven mij dan het nummer en dan is de ha ook gelijk op de hoogte... Ben benieuwd..
Vanmiddag vertelde ik over de kramp die ik had vandaag. Helaas na deze heftige had ik het weer, dus kon vanmiddag om 16.20 richting huisarts. Deze twijfelde aan blindedarm en/of bbz, bovenin onder mijn rechterib had ik veel pijn maar als ze drukte rechtsonder verging ik ook van de pijn. Dus op naar het ziekenhuis, was om 17.20 op de verloskamers, en moest eerst plassen voor een ontsteking en zwangerschapstest. Bloeddruk werd gemeten en temperatuur ook. Na ruim een uur wachten kreeg ik een echo. De zwangerschapsring zit gelukkig in de baarmoeder, er was nog geen inhoud te zien. Ik kon ervoor kiezen over 2 weken een nieuwe echo te laten maken maar over 3 weken mag ik al naar de vk. Dus of dat dan echt zin heeft? Heb nog steeds een gevoelige buik, advies was 2pcm. Even ego berichtje dus, voel me echt belabberd en naar.
Dat is zowel goed als slecht nieuws bamjolan. Het goede dat je weet dat er echt iets zit in je baarmoeder, het slecht dat je nog niet weet waar je pijn vandaan komt. Balen !!
Heel naar dat je niet weet waar de pijn van komt.. maar een echo is wel leuk toch?. gaan ze het nu nog verder uitzoeken.. of echt wchten tot over 2 weken?
Dankje lieve meiden! Volgens de dienstdoende was het de maag die het zuur terug gooit naar de darm ofzoiets (ik ben sowieso al maag/darm patiënt) en in de zwangerschap word de maag al helemaal niet goed geleegd. Ik heb ook uitgelegd dat ik dit wel eens vaker had alleen niet zo heftig als vandaag, stond ook op t punt een ambu te bellen maar voel me dan weer zo'n zeikerd. Nu is de pijn wat weg, maarja kan dalijk weer terug komen. Dus lekker optijd naar bed!
@ Bamjolan: Bah dat je je zo naar voelt. Je bent alleen, dus snap dat je hier je ei kwijt moet. Nou ja, niet echt je ei, die zit gelukkig goed. Ik zou lekker die echo pakken. Ik vond het heerlijk elke echo.... Geruststellen en soms grappig wat ze dan zat te doen (maar dan was ze al wat groter, dat ze zat haha). Sterkte!
He wat schrikken Bamjolan, fijn dat het goed zit maar toch... als je niet weet waar je pijn vandaan komt voelt dat alsnog erg rot he. Ik zou die echo ook doen, al was het maar omdat je er al niet zoveel krijgt in totaal. Als het nu goed zit, zit het dan ook nog wel goed (laten we daar maar vanuit gaan) en heb je toch een extra echo van je kindje. Hier film aant kijken, kom in de reclames wel even spieken
Haha Uki moet wel even lachen om jouw berichtje! Ja daar heb je gelijk in, ik kan altijd nog een echo aanvragen via de huisarts, gelukkig heb ik een topwijf van een HA! En die ei zat idd goed op haar plekkie hahahahaha
Dag dames.. Hier ben ik eventjes....ben echt gesloopt na zo een geweldig dagje uit.. we zijn naar Dolfinarium geweest.. was zoooo leuk ook de kids hebben genoten, na afloop langs de mac geweest haha erg ongezond eigenlijk..maar goed vakantietijd..soms wat door de vingers zien... pff ben echt moe en hoofdpijn... ga nu even terug lezen en proberen wat te reageren.. jullie ook last van hoofdpijn? of komt dat gewoon door zo'n dagje "stappen"?
Haha nou geloof me maar.. tlijkt hier nu nog sneller.. haha nou t zijn vooral je darmen, bij de 2e vond ik het al extreem positiekleding vanaf 8 wk.. bij de 3e met 7 wk...hoop toch niet dat t nu bij 6 wk al word.. dan denk toch mar ff jurkjes in groter maatje nog kopen Het voelen bewegen@ Bij de eerste ruim 15 wk. de 2e 15 wk en de 3e bij 14 als ik me goed herrinner.. misschien nu nog iets eerder Haha..tkomt denk ook omdat je weet wanneer het idd beweging is. De 1e, dan denk je vaak, zijn het niet mn darmen, is dit de kleine..je weet wel..bij de 1e zag je soms toen al mn buik van links naar rechts gaan hihi.. Druk kindje (nu nog trouwens Morgen is mn moeder jarig,, en begin nu al te zenuwen wat ik aan ga doen..overal zie je t eigenlijk al in.. maar nu iets verzinnen dat t weg gemoffeld word haha denk mar jurkje met riem ofzo en grote bloem erop hihi... Mooie echo voorbij zien komen@ super gefeliciteerd!! op de lijst staat bij mij 3-8 vk echo met vraagteken hihi die vraagteken mag eraf
Waauww... 7e kindje, Wat mooi... Hoop dat t ons in de toekomst ook gegund is,. vind het zo een rijkdom een groot gezin....
Wat een warm onthaal hier, column, weblog. Als de verwachtingen maar niet te hoog zijn. Ik schrijf graag, dat klopt. Ja de scheiding is door, de laatste perikelen deze maand gehad. Nu geen contact meer. Helaas nog huis met ex. Hij woont erin. Ik wil ervan af, maar ex werkt niet mee. Wordt nu spel van advocaten. Ja, ik kwam vorig jaar mn soulmate tegen. Op onze eerste nuchtere avond noemde hij mij de moeder van zijn kinderen en ik zei, da's toevallig, jij bent de vader van de mijne. We fantaseerden over hoeveel. We kwamen op zes. Haha. Hij heeft dat inmiddels teruggeschroefd naar 3. Maar als de volgende twee ook meisjes zijn, komt er vast een vierde haha. Hij komt uit een gezin van 5, eerst drie meiden, toen twee jongens. Ik miste de zwangerschap na een week of zes (na de bevalling). En ik hunkerde naar het volgende kindje. Ik visualiseer dat ze alle zes op een wolkje zaten en er steeds eentje naar beneden roetsjt. Mijn soulmate en ik zijn beide 37 dus ik wil ook niet te lang wachten. Maar dit was überhaupt geen wachten. 31 maart bevallen, 2 juli zwanger (dus teruggeteld 18 juni al). Da's beresnel. Maar ik vind t heerlijk. Ik geniet nu van de kwaaltjes. Ik weet nu dat het prima te doen is. Dat ik het kan. Dat je mooie, intensieve, hechte periodes mee gaat maken met 'gelijken'. Ik vond het verslavend. Maar ik heb niet te klagen, ik had geen gekke complicaties (alleen wk 29 weeën maar ik was te druk, daarna tot wk 37 gerekt) en ik had een flitsbevalling, was meer een worp haha. Turbomam noemde ze me in zh. Dus ja, wat houdt me dan tegen. Heb al gedroomd over kruimeltje nummer 2. Nou, ik vind zwanger heerlijk, vind bevallen te doen en vind baby heerlijk. En er gaat iemand voor nummer 7, kijk dat ga ik dus niet nadoen.
ik ben er ook weer, lees morgenochtend even bij heb mijn ouders toch maar verteld van het wondertje in m'n buik en zij zijn helemaal blij voor ons! toch fijn om dit met je moeder te kunnen delen!!
Ik ga zo mn bedje in.. morgen drukke dag. hele dag bij mn moeder met de kids (ze is jarig) vrijdag weer werken.. Heb er zo zin in.. mag wel weer na 6 wk (verplicht) thuiszitten. vorige maand galblaasverwijderd, dus mocht 6 wk niet werken.. gelukkig die weken zijn nu voorbij..Dan 2 weekjes van 16 uur werken, daarna 2,5 vakantie...dan 1,5 week(16uur) werken...en dan weer 1,5 week vakantie... Goed vooruitzicht.. Nu eerst aftellen naar 3 augustus..zo benieuwd naar de echo Truste allen dames..