Maart 2013 Mama's!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Misja, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Jeetje wat veel Brabanders hier dan! (wel heel gezellig hoor!!) haha! :)
    Ik kom uit overijssel (Deventer), dat heb ik hier tot nu toe nog niet zien staan (maar ook niet echt op gelet!) :D

2. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Ik kom ook uit Overijssel :)

3. Uki

Uki Actief lid

17 jul 2012
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik Flevopolder. Maar niet voor lang. 1 september woon ik in Düsseldorf.....

4. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Hmmm ik ben de enige uit flevoland geloof ik...
    En eigenlijk gewoon een amsterdamse...

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hen; t komt vast door de drukke lange dag en t vroege opstaan! Lekker slapen en veel plz morgen! Alvast gefeliciteerd met mams!

Bamjolan; veel beterschap!! Dat de pijn maar mag wegblijven! Echt vervelend voor je! Zou gewoon gaan voor de echo! Na twee weken zie j vast wat meer.. Zoveel echo's krijg je idd niet!

Ow uki wat romantisch! En wat klinkt t heerlijk om zo te bevallen! Zulke verhalen hoor j niet veel! Geniet lekker van j kleintje en van j zwangerschap!

6. Uki

Uki Actief lid

17 jul 2012
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sarahtj3, ik kom ook uit Flevoland hihi.

Romantsich, eh, laten we het niet verheerlijken, ik heb een raar en zwaar jaar gehad, rollercoaster. Af en toe rampzalig. Maar de zwangerschap, soulmate en nu babe zijn echte lichtpuntjes. Mn leven komt heel langzaam weer beetje op orde, ga verhuizen, emigreren, al het oude en stomme laat ik achter, afgedankt bij het huisvuil en ga lekker opnieuw beginnen met mn gezinnetje.

7. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ja dat geloof ik wel! Maar juist daarom zo fijn dat t geluk je nu toelacht! Hoop dat je heel gelukkig mag worden!
    Bah, scheidingen zijn naar, heftig en zetten alles op z'n kop..

8. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Jeetje uki wat een veehaal..
    Wel jammer dat ik net een stadgenootje heb gevonden.. en je me nu alwwer verlaat hahaha..
    Maar ik gun het je hoor... veel beter om het geluk eegens anders te vieren.. dan ergens waar het oude zeer nog ligt... blegh

9. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Bedankt meiden!
    Ik krijg sowieso meerdere echo's omdat de groei van mijn jongste heel slecht was, de placenta was verkalkt en "op".
    Geluk bij een ongeluk laten we maar zeggen, hij had t bijna niet gered.

Ik woon in Delft, Zuid Holland :D

Slaap lekker meiden, ikduik mn bedje in!

10. Uki

Uki Actief lid

17 jul 2012
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sarahtj3
    Mn bedrijf is voorlopig nog in Almere.
    Mn ouders wonen dr.
    Veel vriendinnen.

Ik zal er altijd blijven komen.

11. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Gelukkig maar hahaha...!!!

12. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Nieuwelingen: Welkom :)

@3kats: Yep, ik vertoef nog steeds in Nieuw-Zeeland. Bevalt me daar prima :D Het is wel grappig: Miriam is geboren in het voorjaar, dit kind komt in de herfst ter wereld. Tegenovergestelde jaargetijden!

@guus: Prachtige echo, gefeliciteerd!

@Uki: Wauw, dat is me een verhaal. Hopen dat deze zwangerschap wat 'rustiger' verloopt :) Ik sluit me bij de andere meiden aan, je schrijft erg leuk!

@Persoonlijk ontmoeten: Ik zou dat graag willen, maar dat wordt een prijzige onderneming ;)

@Verloskundige: Wanneer bellen jullie die? Ik zou het graag nu al willen doen, maar denk dat het nog te vroeg is? Mijn vorige zwangerschap 'begon' bij de HA, en belde ik de VK pas bij 10 weken. Vandaar dat ik het niet zeker weet.

@bamjolan: Sterkte, ik hoop dat ze snel de oorzaak van de pijn vinden!

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Leeuwtje,samen zwanger ;)

Zie nog meer bekenden *Zwaai, zwaai!*

Iedereen nog gefeliciteerd!
    Zag al een prachtige echo voorbij komen, super!

14. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @alle nieuwe mama's gefeliciteerd.

@de onzekerheden, balen, hopen dat het vlug over is en iedereen kan gaan genieten.

@woonplaats. zeeland;) zeeuws vlaanderen zelfs:D prachtig in de zomer.... hahaha.

@zus, ze heeft een goede echo gehad, is precies zover als dat we (ik) dachten. nu 8w2d. (voor 23feb)

@brabanders... dat hebben jullie niet goed gepland;) geen of amper carnaval dit jaar.....:D
    mijn zus en ik zitten ook allebei in een carnavalsvereninging dus voor ons ook amper carnaval... vind het nu al vreemd dat ik (waarschijnlijk) niet mee kan lopen in de stoet. en savonds niet echt uit zal gaan?? anders 4-5dagen...:D

@echo, ik word jaloers:D ben aan het twijfelen wanneer ik voor een echo wil?? (of kan) meestal als ik bel naar de gyn vragen ze: vanmiddag?? hahaha. nee over 2weken ofzo.
    aan de ene kant wil ik graag op vriend wachten aan de andere kant wil ik graag iets meer weten voordat ik het tegen dochter vertel (en vind het ook wel fijn om tegen mijn schoonouders te kunnen zeggen dat ik een goede echo gehad heb. ben me al stiekem druk aan het maken over de reacties, vooral omdat het nog vroeg is en als ik geen echo gehad heb denk ik dat ze denken of zeggen: hou je mond er maar over, weet het eerst maar zeker...
    (toen ik de 2de keer vertelde dat ik zwanger was zei mijn schoonmoeder (tegen mijn dochter van toen 8-9mnd) maar meisje toch wat erg voor je, hoe moeten we dat dan gaan doen:$:x ik was toen toch lichtelijk op mijn tenen getrapt (en nog altijd....) dus behoed me al voor het vonnis van een derde baby:D (en aan de andere kant zit ik ze nu al stiekem uit te lachen zou hun gezichten wel willen filmen:p:D hihi.

@kwaaltjes, ik schreef van de week naar vriend: als chagrijnig zijn betekent dat het goed is met de baby moeten we ons echt nergens zorgen over maken... man man man wat kan ik af en toe kwaad worden... om eigenlijk niks of iets waarvan ik 2minuten later denk: oke dat had ook fatsoenlijker gekund.... mijn arme lieve kindjes... ik hoop dat ze mijn buien snel vergeten en vergeven;);)

15. zasaa

zasaa Lid

27 mei 2011
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier Rotterdam :D
    Alle nieuwelingen welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!!!!

Even in een vogelvlucht alles gelezen. @Uki ik vind je schrijfstijl geweldig. Ik moest echt even lachen.

Vandaag heb ik dus heel de dag op bed gelegen (echt zonde, want wilde de keuken gaan uitsoppen. Dat blijf ik maar uitstellen). Wat ik dus merk is dat ik vandaag helemaal niet misselijk ben geweest, zowat heel de dag niet echt een zeurderig gevoel in mijn buik heb gehad. Nog 2 nachtjes en dan de echo!!!!

Spannend en ik ben echt onwijs zenuwachtig! Wat wel heel erg vreemd is dat ik vandaag dus echt helemaal nergens trek in heb, geen honger heb en als ik 1 hap van iets neem gelijk vol zit.
    En ik begin te huilen als ik ook maar iets zie wat met baby's te maken heeft. Vriend wordt nu al gek van me...
    Ik zit vanavond in bad, hij komt binnen. Ik zit boek te lezen en te huilen. Dus hij zegt...wat is er? Ik zeg niets, ik zit gewoon te lezen. Hij: jij bent echt raar aan het worden.

Begin ik vervolgens nog harder te janken, omdat hij me gewoon echt niet begrijp. Halloooo!!!! Hormonen!!!!!!!!!!!
    Gaat leuk worden komende paar maanden. Daarna maar even flink geknuffeld hoor :D. Bij ons is het nog heel erg onwerkelijk.

16. Mams26

Mams26 Actief lid

8 jun 2012
    410
    0
    0
    Regio Utrecht
    Jeetje wat word hier enorm veel gekletst! Hihi!

@bamjolan, hoop dat ze de oorzaak gauw vinden!

@uki, wat een verhaal zeg, wens je alle geluk toe!

@woonplaats, ik heb utrecht niet voorbij zien komen?

17. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ bamjam, hoop dat je snel meer weet.
    @ sarah, welkom gezellig.
    @ woonplaats: Rotterdam

18. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    Lees veel over hormonen , gelukkig vallen die hier tot nu toe erg mee ! Al heb ik vorige zwangerschao mijn portie wel gehad damn wat was ik een bitch !! Kan me nog een meeeegaaaa ruzie over het laatste stukje komkommer herinneren ....had hubby opgegeten !!! Dat kan natuurlijk echt niet , de arme schat bood nog aan nieuwe te halen maar nee dat was niet goed t moest dat stukje zijn whahaha wat een kreng he .

Tot nu toe verder ook helemaal niet zo heel veel last van klachten , ja wel erg moe maar verder niet. Aan de andere kant de vorige keer wisten we t pas bij 5,5 week en kwamen de klachten met 6 weken dus t kan nog komen allemaal .

Fijne dag allemaal , ga me klaarmaken om te werken zo !

Trouwens iemand uit gelderland hier ??

19. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ Rivella light, hoe gaat t met je? Wanneer heb jij je echo?

20. MissMomma

MissMomma Actief lid

4 feb 2012
    172
    0
    0
    Moederen, huishouden, werken (verpleegkundige)..
    Droomland
    Goedemorgen ladies!

Welkom op deze straaaalende zomerdag... Sjonge jonge het regent hier pijpenstelen!

@BamJolan: Heftig zeg! Heel veel beterschap!

@ woonplaats: Hier ook een Brabo!
    @hormonen; vanavond weer Babyboom, dat wordt feest met al die hormonen! Dus tissues klaar en janken maar!

Vanochtend weer heeeerlijk misselijk.. Balen! Hopelijk dat het over de dag wat beter wordt.

Dames ik ga een beetje werken! Tot straks

Deel Deze Pagina