wij gaan het dit weekend aan mijn ouders vertellen kan me niet langer stilhouden, helaas zijn ze niet de eerste die het horen, heb al een ritje zh en dokters afgebeld inverband met medicatie. even een vraagje , ik zie veel zh staan, kiest iedereen daar vrijwillig voor? ik moet inverband medicatie en omdat ik een keizersnee krijg
Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd!! @guus ik heb in jan een mk gehad. Hele toestand met complicaties geweest en nare ervaring met de vkpraktijk, daarom mag ik voor controles naar het ziekenhuis. Sowieso wil ik in het zh bevallen, omdat ik 3hoog woon.
Maart Mama's 2013 1) (3) Bonkie - 2e kindje - ZH (helaas, ivm medisch) - BV mbeekje - 1e kindje - ZH D83 - 1e kindje - ZH - BV 2) (2) My86 Veritas87 - 1e kindje - ZH 3)(1) Misja - 2e kindje - Thuis - BV 4) 5) (1) Irinde-4e kindje 6) 7)(2) Mamafm- 2e kindje- thuis- BV-30 juli eerste afspraak VK riantje1987 - 1te kindje - zh - bv 8) (1) Naantje-2e kindje-ZH 9)(1) Biancaa1982 10)(3) Podiki - 1e kindje - ZH - BV Sammieshiba-1e kindje Benangelique - 2e kindje -thuis - borstvoeding 11) 12)(1) JeetjeB - 1e kindje - ZH- BV (als het lukt) 13) 14)(2) Ceilo - 3e kindje - ZH - FV Guus - 2e kindje- ZH- FV (mits borst voeding lukt) 15) 16) 17) 18) 19) 20) 21) 22) 23) 24) 25) 26) 27) 28) 29) 30) 31) Totaal: 17 __________________
Ben bij de eerste thuis bevallen en hoop dat ik dat nu weer kan doen! Wat een hoop meiden met een mk zeg. Heftig... Confronterend...
Ik zelf wil liever in het ziekenhuis bevallen, dit wordt ons eerste kindje en ik wil gewoon dat alles binnen handbereik is voor het geval dat er iets mis is... Zo voelt het voor ons het fijnst.
Ik wil trouwens ook (proberen) borstvoeding te geven, en zoals ik net schreef in het ziekenhuis bevallen
Ik vond het hele poliklinische gebeuren zo koud en kil toen we voorlichting hadden in het ziekenhuis! Als alles goed is gegaan sta je direct weer buiten en kan je met je geradbraakte lijf de auto in...
Ja inderdaad wat leuk! Ik ben benieuwd wat de daadwerkelijke uitreken datums gaan zijn Wat een leuk idee van dat t-shirt! Wat ga je erop laten drukken? Zal inderdaad fijn zijn als dat t-shirt ook snel binnenkomt!! Ik zal voor je duimen
Yo go girl! Op tess haar t shirt staat aan de voorkant ' geef me een kus' en op de achterkant ' want ik word grote zus!'
Zo wat gaan jullie hard!!!!!!!!!!! Hier ook een shirtje besteld voor onze kleine man! Heb hem inmiddels al binnen. Bij ons staat er op: Stoer!!!!!! Ik word............. Grote Broer! Heel leuk geworden! Vertellen doen wij het pas na de echo! Want wil liever eerst weten of alles ok is! Dan vertellen we het aan ouders en broers/zus! En de rest pas met een week of 12! Zo net ff lekker gedoucht! Verder lekker niets doen vanavond! Beentjes omhoog op de bank! Heerlijk. Morgen avonddienst! Nog niet zo'n zin in! Maar komt goed! Ik ga die kleine ff bij manlief onder de douche vandaan plukken! Aankleden en naar bed brengen!
Hey meiden! Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Het is en blijft een wonder als je een positieve test in je handen houdt. Als jullie het goedvinden wil ik ook graag mee komen kletsen in dit clubje Ik zal me even voorstellen: Ik ben Daan, 27 jaar en woon in Zeeland. Op 21 juni hadden wij een mooie positieve test in handen, maar al een paar dagen voor NOD had ik al een streepje. Een bijzonder geschenk, want zwanger worden ging bij ons niet vanzelf. Ik heb PCOS, ik heb dus geen eisprong van mezelf. Na het stoppen met de pil werd ik niet ongesteld, na een jaar een doorverwijzing naar de gyn gekregen en bleken mijn eierstokken in diepe rust. Vier maanden lang hormoontabletten geprobeerd, deze sloegen niet aan. Toen overgegaan op spuiten; elke avond een bepaalde hoeveelheid in je buik spuiten. Eerste ronde sloeg aan, helaas ongesteld. En de tweede ronde was het gewoon raak! Ik had ook 3 eitjes en werd door de gyn "gewaarschuwd" dat er een vrij grote kans op een meerling is. Spannend! Het is ons eerste kindje en we zijn helemaal in de wolken dat het nu eindelijk zover is. Onze eerste echo staat gepland op 24 juli, maar dat is nog zo ver weg Ik wil proberen om volgende week al een echo te krijgen. Ik wil gewoon weten of alles goed zit en op het juiste plekje is beland Maak me toch af en toe wat zorgen, maar ik zal vast niet de enige zijn??? Ik hoop dat we allemaal snel op de 12 weken zitten! @Benangelique: wat een geweldig leuk idee, dat T-shirt!!!!! Die ga ik opschrijven, wellicht komt het ooit van pas @Misja: jouw T-shirt voor de broer-versie ook!! Leuk!!
omdat ik een borstverkleining heb gehad, en het de vorige keer ook niet op gang kwam, was dood ziek (letterlijk dood in ogen gekeken) ik hebhet geprobeerd, kwam zo weinig uit, dat ik op een gegeven moment heb gekozen om die energie ergens anders voor te gebruiken (verz dochter) nou ze is goed groot geworden op de fles, ze is lang, slank en inteligent, oftewel niks mis mee hahahhaa. ik weet niet hoe het dit keer gaat, ga het wel proberen, lukt het dan is het mooi meegenomen, lukt het niet , jammer dan, maar op de fles doet ze het ook goed
Ik wil het heel erg graag maar ik heb een borstverkleining gehad waarbij ook de tepel is losgemaakt dus het is maar de vraag of het gaat lukken! Vandaar. Ik zou ook veel liever thuis bevallen, maar hier in Istanbul waar ik woon schijnt dat eigenlijk nauwelijks voor te komen. Je komt ook altijd in het ziekenhuis terecht voor controles. Dus het is echt heel anders dan in NL.
Ik wil ook bv gaan geven. Het goedkoopst en het best Ik had een buikband besteld, vandaag binnen gekregen. Laat ik nog wat moois opdrukken