Maart 2013 Mama's!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Misja, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Goedemorgen meiden (kan nog net haha)

Gister even op MP een beetje rondgestruind voor positiekleding en buikbanden...ik ga voor een laatste kindje niet alles nieuw kopen :D
    De babykamer heb ik al, van een vriendin overgenomen dus dat scheelt hihi
    Nog wel vroeg maar ach, beter op tijd dan te laat hahaha

2. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Hahaha bamjolan..hier ook hoor..
    Ik heb nog niet besteld,maar weet al helemaal welke kamer het wordt
    We moeten hier eerst nog een kleine verbouwing doen..
    Grote slaapkamer in 2en delen.. daarna ga ik bestellen..
    Leuk he...

Gister trpuwens nog heeel boos geworden op vl..(we kunnen er nu gelukkig alletwee om lachen.. arme man)... omdat ik vond dat hij niet goed aan het dweilen was... trok de dweil uit zn handen en ging het zelf over doen.. schreeuwend dat hij hier.. daar en daar was vergeten te dweilen... echt vreselijk.. daarna mn excuses aangeboden....hahaha wat erg zeg..

3. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Haha! Ach! Ik dweil ook beter als een ander, vind ik zelf hahahahaha das vrouw eigen joh! :D

Heerlijk he, die spulletjes kijken etc!
    Heb nog een hele bak staan van mn jongste dus even uitzoeken wat ik nog steeds leuk vind.
    Wel wil ik een nieuw pakje kopen, een eerste pakje met born in 2013 ofzo... en t liefst met zijn of haar naam er op!

4. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ja dat is leuk zo'n pakje...
    Ik vind het alles zo leuk.. ik was met mn vriendin naar de prenatal.. was daar al in geen jaren meer geweest.. en ze hebben zulke leuke spullen... gelijk helemaal verliefd...
    Als mn dochter straks 3 weken bij oma en opa op vakantie is.. gaan wij alvast beginnen met het muurtje bouwen..

Wel fijn als je alles nog hebt...
    Wij moeten alles nieuw kopen...ik heb niks meer van mn dochter..
    Half jaar geleden mn box en mn complete speedi xs weggegeven aan een vriendin die echt niks had en ook financieel niet lekker zat..
    En ook nog een doos vol rompertjes en pyamatjes maar was allemaal heel roze allemaal.. mocjt ik een jongen krijgen nu had ik er niks aan gehad.. ook due kinderwagen was roze met groen...

5. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    ff klagen hoor, wat een PIEP dag.
    kom ik smorgens beneden heeft dochter lief samen met de kat het huis op stelten gezet. mooie armband ligt in kraaltjes overal(en dat zijn er nogal wat)
    glas water over tafel gegooid, waar een duur boek op lag.....
    daarna de diepvriezer(nofrost uhum) gaan ontdooien komen we erachter dat 1 leiding stuk is, en niet te repareren, dus dag mooie grote koeldiepvriescombo............:x
    het dak is ook stuk en het geld is echt op.

zit te janken op de bank, komt de buurvrouw eraan dat ze voor ons een koelkast gaat kopen ze had er al 1 op mp gevonden.
    nog een keer janken

lang leve de hormonen, duik zo eerst maar mijn bed in. oja en als laatste mijn vader erg ziek, hoge koorts, bah geheid weer een longontsteking (nr 13 dit jaar)

volgende maand expertise in de hoop dat de verzekering dan eindelijk mijn ziekte erkend en mij geld gaat betalen, Stresssss. bah bah

was het alvast maar september dan heb ik alles gehad,

gelukkig over 3,5wk een echo waar ik echt naar uit kijk, en net een dikke knuffel gehad van mijn dochter

6. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Dag dames,

even gauw een zwaai...
    lees morgen ofzo even bij;).. vriendin is weekend logeren dus is ook zo ongezellig als ik steeds maar op laptoppertje kijk;)

nobodyswife@ dat is schrikken...hoop dat t snel stopt.

Verder iedereen fijne dag verder! probeer genieten van t mooie weer:D

7. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Jeetje,.ik hoor mezelf praten... ik heb er ook helemaalgeen goed gevoel meer bij.. O mel bijna niks.. Slaap ook weer door, heb geen last van brandend maagzuur meer en ik zit ook aan de utrogestan... Ben zo benieuwd naar de echo morgen... Pfffff ben zo onzeker...
    T komt vast goed! ;)

8. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Spannend meiden die echo's! Hoop op een mooi beeld met kloppend hartje voor jullie!
    Pfff, ik kom even klagen hoor.. Ik ben de hele tijd zoooo misselijk :(
    En dan zonder overgeven, zit de hele dag al weer hoog..
    Hebben jullie nog supertips?
    Cola en vanillevla al geprobeerd maar helaas zonder effect..

9. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

sterkte allemaal met wachten en mensen met een echo deze week: ik duim!! ik ben pas vrijdagavond weer online, ga weekje fietsen met familie :) lekker mooi weer dus ik kom bruin terug :) helaas sinds paar dagen ook misselijk dus hoop dat dat met fietsen beetje minder wordt!

10. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Mijn enige tip tegen die misselijkheid (wat bij mij dus af en toe werkt!) is om steeds echt maar kleine beetjes te eten. Als ik veel eet in een keer word ik namelijk ook misselijk, net als wanneer mijn maag te leeg wordt. Maar denk dat je dat vast al hebt geprobeerd... Het is niet fijn dat het steeds zo hoog zit inderdaad, ik heb het ook. En het komt er dus ook niet uit.

@Juffie: veel plezier!

11. nobodyswife

nobodyswife Actief lid

11 nov 2010
    290
    0
    0
    9 augustus pas en zitten tot 4 augustus in spanje...

Guus, alle ellende komt tegelijk! Knuf voor jou

12. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Morgen afspraak bij de gyn om m'n bloedwaardes te bespreken ivm m'n schildklier.
    Ik begin toch licht zenuwachtig te worden, misschien wil hij meteen wel even kijken?
    Dan komt het wel erg dichtbij.. Pfoe..

13. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Spannend hé! Succes!

14. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ooh leuk al die echo's al... en afspraken...
    Ben echt benieuwd hoe dat hier zal gaan allemaal.. eerst mvm das ook leuk..!
    gratis extra test hahaha...

15. nobodyswife

nobodyswife Actief lid

11 nov 2010
    290
    0
    0
    Hier wilde de gyn niet kijken... Kwam tenslotte voor wat anders! Hopelijk wil ie van jou dat wel

16. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    hallo meiden,

hier te veel gedaan vandaag...:(
    ik heb toch pijn in mijn baarmoeder/blaas liezen streek...pfff
    herkenbaar voor iemand? na een drukke dag? gewerkt en de hele dag in de tuin bezig geweest...

@ de echo's morgen: heel veel succes en ik duim voor mooie kloppende hartjes:)

@nobodys wife: sterkte meid, hopelijk komt het door een goeddoorbloedde baarmoeder i.c.m. lekker warm weer waar je bloed ook dunner van word...
    dikke knuf!
    @guusje: dikke knuf meid!
    @ iedereen, hopelijk snel de eerst echo:)

17. Uki

Uki Actief lid

17 jul 2012
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vandaag hele dag op modebeurs gestaan. Intensief. Moeeeeeeeeee. Geen puf te schrijven. Wel alles bijgelezen. Sterkte voor alle onzekere, sterkte voor alles wat tegenzit. Ik ga morgen eens bellen met zh. Morgen ook nog dagje beurs. Nu slapen.

18. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Sorry, dames, ik heb niet alles bijgelezen. Het gaat te snel hier!

Hier gaat alles zijn gangetje, en een dikke knuffel voor iedereen!

19. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Slaaplekker dames!
    Vanaf morgen weer werken dus zal er minder zijn hihi

20. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Nog wel even grappig te melden.
    14 Juli woog ik 62,7 (van mezelf dus 58kg)
    Net even gewogen en nu 63,2.
    Best bizar nu al haha

Deel Deze Pagina