Ennasil, ik moet sowieso met zout eten omdat ik anders last van het hartritme krijg, mijn bloeddruk schijnt te laag te zijn (paar weekjes geleden), at normaal altijd zoutloos maar kreeg dus goed op mn flikker van de huisarts haha Af en toe een shipje eet ik ook, ach, ik ben ook niet van plan om me 9maanden te zondigen Ik wil wel genieten van mijn zwangerschap en t leven. Alles wat verboden is laat ik staan zoals rauw vlees. Rauwe kazen lust ik niet, melk neem ik nooit van de boerderij, af en toe (1x per week ofzo) een boterhammetje smeerworst, af en toe met t warme weer 's avonds 1 glaasje cola haha en koffie...ja dat is de start van de dag Gewoon doen waar je je goed bij voelt!
Mijn bloeddruk is ook erg laag! Kreeg vorige week van de vk het advies om vooral lekker zout te eten. Zoute dropjes,.cup a soup, chips. Maar kijken toch wel uit merk dat ik weer makkelijk aankom dus vanaf vandaag pas op de plaats en alleen me maaltijden en verder wat fruit alleen tussendoor
Sowieso idd als je aanleg heb, uitkijken. Hier raden ze sowieso aan om tot 20 weken maar 5kg aan te komen...nou ook al eet ik gezond (ik heb geen aanleg verder) dat red ik niet hahaha Nee ik heb een rot gewichtje, zou graag gewoon meer willen wegen maar komt er niet aan buiten zwangerschap om dan. Kan alles eten...soms wel jammer, vind mezelf echt te dun.
15 -3 MissMomma/2e ./30-7 echo/3-8 it gyn Maart2013Mama/2e ./1 -8 it vk/17-8 1e echo 16 -3 Romaira/2e ./25 juli vk Juffie2 /1e ./10-8 it en echo vk Loetjemegs/ Linssiejj/1e./1-8 echo 17 -3 hen30sep /4e ./3-8 VK/echo? & 24-8VK Daphje /1e/ 31-7 echo. Disch/ 18 -3 Zasaa /1e ./ Brenjomi/3e ./ Ennasil/1e ./24-7 2e echo VK 19 -3 Bam-Jolan/4e ./1-8 echo/9-8 vk Edithrook/3e ./ Lilalief/3e ./3-8 gyn/8-8 vk 20 -3 21 -3 Wub309/2e. /14-8 it en echo 22 -3 3kats/2e ./16-8 echo MWB/ ? ./6-8 echo Hanneke88/1e ./26-07 echo Kahlen/1e/25-08 echo 23 -3 Titatovenaar/2e ./3-8 VK, 6-8 MvM Ynte/ 3e ./ 24 -3 Edithrook/3e ./ Leeuwtje83/2e ./ Sammie 88/ 2e ./ Karin1983/1e ./ 25 -3 Neirod/1e ./ Uki/2e ./ 26 -3 27 -3 Gebakje/2e ./13-8 echo + VK 28 -3 Bolleke/1e ./17-8 echo 29 -3 Sarah/2e ./6-8 VK 30 -3 31 -3
Nou, ik ben terug. De echo zag er op zich goed uit, maar nog geen hartactie. Daar waren we al een beetje op voorbereid, het is nog pril.. Maar ik merkte dat het toch wel erg spannend was, gezien onze eerdere ervaringen. De laatste keer dat ik een echo kreeg was immers bij Juli*. Maar goed, we hebben het overleefd. Volgende week vrijdag terug om te kijken of er dan hartactie is en dan ook meteen weer schildklierwaardes prikken.
ik heb gelezen dat drop miskramen opwekt. net als perpermunt.( maar daar schijnen artsen nogal tegenin te gaan ) hmmnn zout is voor mij echt niet goed, zoiezo niet voor mijn hartslag en zout houd ontzettend veeeeel vocht vast. vooral bij de enkels. hihi zat ik toevallig net te lezen en ik krijg van teveel zout last van mijn buik. maar dit verschilt natuurlijk per persoon. gewoon doen waar je je het beste bij voelt
hebben jullie al zwangerschapsboeken gekocht, en zo ja welke is nou leuk? Er staan er zoooveel bij de boekwinkel. En heb geen behoefte aan 5 boeken of zo die over hetzelfde gaan Kan iemand mij iets aanraden? Ik vind het leuk als er een beetje humor ook in zit trouwens.
Ja dat lijkt mij ook wel leuk.. Heb nog heel veel boeken over babies enzo.. maar niks leuks over de zwangerschap...
Iemand ervaring met dit boek? bol.com | Baby!, Aukje van Ginneken | Nederlandse boeken deze lijkt me wel grappig. Maar ik weet niet of het gewoon alleen een dagboek is of dat er ook tips en zo instaan. Ik wil het allebei *dat wordt vast een bibliotheek aanleggen. Of wachten tot ik het iedereen heb verteld hihi. Dank krijg ik het vast. En wat een FEEST dat ik de kattenbak niet meer hoef te verschonen trouwens.
@ennasil: als drop miskramen zou opwekken zou een vk dat toch niet adviseren om te eten? Weet wel dat dropjes niet goed zijn omdat ze je bloeddruk kunnen verhogen. Maar aangezien mijn bloeddruk extreem laag is kan ik dat wel hebben! Maar eet ze eigenlijk nooit hoor! Eten jullie met dit warme weer trouwens softijs? ook wel eens van gehoord dat het niet goed is omdat de machines een bacterie bron kunnen zijn. Had bij mijn zoontje een behoorlijke vorm van angst. Durfde namelijk geen verse dingen te eten. Zoals vleeswaren, kaas, fruit enz..... at het alleen als het verhit was! Wil dit nu echt niet meer. Maar was zo bang voor listeria en toxoplasmose! Hebben jullie dingen waarvan je weet dat het echt niet mag of waar je geen goed gevoel bij hebt?
iemand een idee waar je voor leuke prijs babykamer en alle accesoires kan kopen en een overzichtelijke winkel? ben vandaag even wezen spieken in baby tiener store maar pfff wat was dat een onoverzichtelijke winkel bah! werd er gek van. alles stond door elkaar. niet dat ik nu al wat wil kopen hoor ik wacht eerst de 3 maanden maar eens af. maar ben even ideetjes aan het opdoen zometeen bloemkoolschotel eten jammie
@ennasil: wij hebben alles voor J bij het babypark gekocht! Ze hebben daar alles in allerlei prijsklassen! Je word super geholpen en goed geadviseerd! Hebben daar kinderkamer, matras,.beddengoed, kinderwagen, maxicosi en box allemaal tegelijk gekocht! Is ons goed bevallen. Gaan er nu ook weer heen want hebben een tweede ledikant nodig. J is nog te klein voor groot bed!
Ik bekijk alles online eigenlijk..via elke babywinkel die er is..das voor mij makkelijk en overzichtelijk voor accesoires ga ik straks gewoon de winkels langs...
ik dacht dat babypark 1 van de duurdere was? teminste dat hoor ik weleens. is idd wel een grote winkel. maar is het dan niet superdruk? en moet je dan niet lang wachten voordat ze je helpen?
hihi ik wilde eerst ook naar van asten maar ook daar lees ik veel negatieve berichten . niet over de prijs maar over de levertijd. dat ze vanalles beloven maar niks nakomen. met als gevolg dat je de babykamer te laat hebt nu zal dit overal weleens gebeuren maar van asten heeft er niet zo goede naam mee. hmm ik denk dat het toch maar babydump word. zag dat in eindhoven 1 van de grootste zit. de rest is allemaal wat kleiner. ook hie rin de buurt is het klein. uit 6 kamertjes kiezen vind ik wel erg moeilijk haha wij hebben babykamer denver in ons gedachten vanwege de prijs.
Ik eet gewoon een softijsje. Ik neem aan de de winkel toch wel een bepaalde temp. aan koeling heeft mbt ijs. Zelf zou ik nu dus geen bak ijs kopen! Omdat ik dat wel "eng" vind; zacht laten worden en weer invriezen. Qua babywinkels kan ik niet helpen, hier toendertijd bij de meiden bij Wehkamo gekocht en bij mn zoon bij BabyWalz, alleen die commodes zijn heel raar! Dit keer koop ik van vriendin over.
Dag dames, ik kom me weer even melden. Ben niet afgevallen maar nogal ziek geweest laatste dagen, kon alleen maar liggen, nauwelijks eten en wat ik at koste erg veel moeite het erin te houden. Vandaag gaat het iets beter maar ik kan nog niet veel. Mijn Lief verzorgt me goed, de schat; stopt me zelfs onder de douche, wast me en brengt me naar het toilet omdat ik door de misselijkheid en niet kunnen eten zo slap ben dat het zelf niet lukt. Nu kan ik in ieder geval weer zelf naar het toilet lopen en wat meer eten en drinken, al zijn het dan maar droge crackers en 7up. Als het zo blijft ben ik over een paar dagen weer opgeknapt. Mijn zus was ook zo ziek toen ze zwanger was maar omdat mijn vorige zwangerschap zo soepel verliep had ik dit niet verwacht. Nouja, hoort erbij en we doen het voor ons ukkie. Dan maar liggen en (ondanks de misselijkheid) de hele dag 24kitchen kijken, doe heel wat inspiratie op zo Ik moet nog 3 dagen bijlezen maar dat komt later wel, zoveel fut heb ik nog niet. Ik reageer dus ook later weer op jullie. Hoop dat het met iedereen goed gaat en dat jullie je stukken beter voelen