Meiden, Zijn er hier die het zo ontzeggend koud hebben? Vooral savonds en snachts in bed heb ik het zo koud! Wat is iedere zwangerschap toch anders. Bij mijn zoontje dreef ik letterlijk mijn bed uit snachts! Werd iedere nacht zeiknat van het zweet wakker! Nu dus echt andersom en ik slaap nog met een winterpyama!
@misja: ja hier ook en helemaal raar omdat het hier bloedjeheet is, overdag ruim 35 graden en het koelt nie veel af en toch kan ik het dus koud hebben soms 's nachts. Heel maf!
Nee ik ben totaal niet emotioneel... Is toch normaal dat je moet janken omdat je aardbei plantjes uit de tuin word getrokken. Hebben jullie daar ook zoveel last van? Ik heb de afgelopen het inderdaad ook koud gehad savond.. Verder heb ik last van misselijkheid en heel veel afscheiding en steekjes.
@Misja: Overdag heb ik het warm, maar zodra de zon ondergaat... Brrrr! Leeuwman vindt het wel vermakelijk. Toen ik zwanger was van Miriam had ik het continu warm, 't is ook altijd wat
Ik heb dat ook Uit het niets en dan kan ik het niet stoppen. Dan heeft mijn vriend een lief smsje geschreven of zo en dan snif snif in de tram. Awkward! Lekker genant ook, ik had het laatst als ontlading na de sex Ik kon niet stoppen echt boehoe. Terwijl ik het heerlijk vond haha. En ik moest er doorheen nog lachen ook. Mijn vriend moet wel denken dat ik opeens mentaal gestoord ben geworden.
@leeuwtje we hebben 2 jaar geleden aardbeienplanten gekocht maat die vertakken zich steeds dus mijn man wou dat er heel wat aardbeienplanten weg moesten... En die heeft ze in de otto Gegooit.
Meld me ook maar even: ben 3 maart uitgerekend (volgens de vele Internetbronnen) van de tweede spruit (onze zoon is bijna 5). 2 aug. eerste bezoek VK. Heel anders verloop zwangerschap. Bij de eerste vermoedde ik al wat bij conceptie, dit keer 'overviel' het me op 5 weken en 3 dagen... Andere kwaaltjes, zoals diarree(??) en rillerigheid met best wel wat moeheid. Heb er wel enorm veel zin in!! kan niet wachten om het hartje te horen en mijn buik wederom in proportie te zien toenemen . Gefeliciteerd, Maart 2013-moeders!
Hay meiden, Zou iemand mij van t lijstje willen halen.. ik heb een miskraam! (alweer) vandaag bij gyn geweest ivm bloedverlies en krampen en er was niets meer te zien.. Erg verdrietig en gaan nu de mmm in.. Hopelijk mag ik me gauw weer melden in een ander lijstje xxx
Hi ladies, Ook ik kom me melden, na al een tijdje te hebben meegelezen. Ik heb gisteren de eeerste echo gehad en na het zien van hartactie durf ik het nu aan. Als alles goed blijft gaan wordt het 14 maart. Behalve wat pijnlijke boobs en vermoeidheid heb ik weinig kwaaltjes. @all: gefeliciteerd maart 2013 mama's
Hai dames, Ook ik mag me hier melden Totaal onverwacht zwanger maar we zijn er nu echt ontzettend blij mee Ik ben 31 jaar, kom uit het noorden van het land en heb al een zoontje van 1,5 jaar Ik vind het allemaal weer reuze spannend en heb enorm veel zin in die eerste echo....maar dat duurt nog eventjes haha Voor iedereen die zwanger is: GEFELICITEERD @Disch: Wat vreselijk voor je meid!! Heel veel sterkte!!
Dutch, wat verdrietig meisje. Knuf voor jou, voor jullie. Hier nog steeds bruin en soms helder rood verlies helaas..gisteren hele dag in barcelona rondgelopen en iedere zwangere buik heb ik gezien geloof ik