Maart 2013 Mama's!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Misja, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uki

Uki Actief lid

17 jul 2012
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yoghurt en bevroren banaan, die ga ik morgenochtend maken. Thanx.

2. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik zou de banaan wel in kleine plakjes invriezen, anders is 'ie best lastig te blenderen.
    Ben benieuwd wat je er van vindt!

3. Uki

Uki Actief lid

17 jul 2012
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doe ik. Je hoort t morgen. :)

4. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Hallo dames... Vallen jullie ook zoveel af? Ik schrok vanmorgen best wel toen ik op de weegschaal ging staan ben nu intotaal 3 kilo kwijt, in anderhalve week.

5. Rivella Light

Rivella Light Actief lid

14 mrt 2012
    117
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben er dik 3 aangekomen :(

6. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Oh nee.. ik sta nog op hetzelfde gewicht..

Ik ga lekker niks doen in huis.. schoonbroer en aanhamg zijn er weer.. dus we gaan zo picknicken in het park...

Morgen na dit bezoek mag ik gelijk het hele huis weer onder handen nemen.. geen zin in.. maja.. je kan het moeilijk niet doen helaas...en vl die doet toch niks.. die ziet sowieso ook niet dat het huis vies is.. die vind dat ik overdrijf met mn schoonmaken en opruimen... (wat niet zo is)..die man zou in zn eentje zo'n vieze man zijn die zn huis zou laten verslonzen met lege pizza dozen hahahaa

7. Uki

Uki Actief lid

17 jul 2012
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt lekker die man van jou Sarahtj3, gatsie haha. De mijne doet ook minder in huis en maakt er wel een bende van, maar die werkt altijd en heeft nooit tijd. Hij doet wel boodschappen en kookt vaak en de verzorging van onze dochter doet hij ook echt 50% mee. En hij is zo'n lieve papa voor dr.

Afvallen is niet wat iedereen heeft als ie zwanger is nee. Ik ben gelukkig ook nog niet aangekomen, maar zeg ik, ik sta nog op plus 5 dus hoeft ook niet.

8. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik was net 5 kilo kwijt, en nu dus weer 3 erbij.
    Dat werkt echt bij iedereen totaal anders!

9. Uki

Uki Actief lid

17 jul 2012
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen he net eraf en bam dr weer bij. Maar ja, je houdt het niet tegen. Qua gewicht en figuur was ik gezegend eerste zwangerschap. En heb me ongans gegeten haha.

10. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Wat een spanning voor de dames met bloedverlies! Ik duim dat alles goed blijft gaan

Lastig die mannen die niet veel doen, de mijne maakt ook alleen maar rotzooi! Maar hij is wel altijd druk met dochtertje en hond, en werken natuurlijk, dus kan het hem ook niet altijd kwalijk nemen.

afvallen: hier nu een halve kilo erbij, maar ja ben dan ook weer gestopt met mijn dieet dat ik aan het doen was voor de zwangerschap. Ik ben de vorige keer 27 kilo aangekomen, daar was nog van aan blijven zitten. Ik hoop dat ik dit keer minder aankom, ga ik ook echt mijn best voor doen.

Moeders voor moeders is hier net geweest, weer een mooie positieve test! Nog 4 dagen en dan vertellen we het aan de naaste familie. Merk wel dat ik iets meer misselijk begin te worden, balen!

11. Uki

Uki Actief lid

17 jul 2012
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik 17 aug een goede echo heb, wil ik het wel aan naasten vertellen. Want ik zou de 20e geopereerd worden en dat gaat nu niet door. Beetje raar als ik daar geen verklaring voor heb hihi.

12. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    zo ook hier weer wat leven, energie gaat redelijk. ben nu al een paar dagen weer tot leven, voorderest heb ik alleen maar op de bank gehangen. weer vrolijkt ook op, al mag het ietssiepietse minder heet zijn (hoezo echte nederlander hahah) dochterlief heeft van de buren een groot zwembad gehad, 1 rand was lek, waardoor hij hoog genoeg is voor onze uk (20 randen over) die geniet er van, alleen ze wilde de kat erin duwen, en toen was de bovenste rand ook lek... ff het lek opzoeken.
    zelfs sinds vandaag aan het verven, niet zo gezond want het is op terpetine basis (kozijnen).
    vreedbuien verdwijnen gelukkig weer, ben toch minimaal 1 kilo aan gekomen, darmen zijn ook wat rustiger kan mijn oude broek weer aan zonder mega pijn, alleen litteken doet zeer. en mijn borsten groeien en doen zeer. kwa zwangerschap begint het op de vorige te lijken gelukkig(kwa kwaaltjes)

duimen voor degene die bloedverliezen dat het snel rustig word, onzekerheid is niet fijn. voor de rest geniet van het mooie weer

13. maart2013mama

11 jul 2012
    42
    0
    0
    Hopelijk snel weer
    Den-Haag
    Jeetje meis dat is schrikken... Ik hoop dat het door het schoonmaken komt..
    Sterkte

14. maart2013mama

11 jul 2012
    42
    0
    0
    Hopelijk snel weer
    Den-Haag
    Het is idd net of je weer stand naar beneden gaat. Sinds de posi test ook blaas ontsteking en alleen maar verkouden
    Hoop dat de benauwdheid bij jou snel over is Sterkte

15. maart2013mama

11 jul 2012
    42
    0
    0
    Hopelijk snel weer
    Den-Haag
    Gefeli meis goede en fijne zwangerschap

16. maart2013mama

11 jul 2012
    42
    0
    0
    Hopelijk snel weer
    Den-Haag
    Klinkt super goed mooi hoor een kloppend hartje ....
    Het gaat gewoon goed nu hoor ;)

17. maart2013mama

11 jul 2012
    42
    0
    0
    Hopelijk snel weer
    Den-Haag
    H
    Hè lees jou onderschrift leeuwtje, hoe voelt heg bij jou als je meisje drinkt bij jou? Hier doen mijn borsten heel zeer dus het aanhappen doet enorm zeer...
    Ik zou graag tandemen maar heb vriend beloofd volgende maand te stoppen

18. maart2013mama

11 jul 2012
    42
    0
    0
    Hopelijk snel weer
    Den-Haag
    Nee geen last van, 1 x iet witte afscheid schrok inderdaad even maar dat was snel weg... Hoop dat het snel weg is bij jou

19. maart2013mama

11 jul 2012
    42
    0
    0
    Hopelijk snel weer
    Den-Haag

Sowie waar haal je die vandaan ;) liiiiiieeeeefff zo n man;)

20. maart2013mama

11 jul 2012
    42
    0
    0
    Hopelijk snel weer
    Den-Haag

Nee hier val ik niet af maar ben ik al2 kilo aan gekomen...

Deel Deze Pagina