Alle maartmama's gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Maart is een mooie maand om te bevallen. Een paar dagen geleden was het een jaar geleden dat wij een positieve test hadden en nu is onze knul alweer 4 maanden. Geniet van je zwangerschap want voor je het weet is dat stukje voorbij. Daarna lekker genieten van je kindje natuurlijk en hopen op een beetje lekker wandelweer . Succes iedereen!
Sorry dames voor zoveel postjes achter elkaar.. Ik lees via foon en dan is knippen en plakken moeilijk. Ik hoop dat ik nu bij kan blijven
S0fietje? Jij bent niet weer zwanger nu? Je wenst ons alleen een fijne zwangerschap? Mijn dochter is ook bijna 4 maanden, ook in maart geboren vorig jaar. Maar ik ga vrolijk voor de tweede. Ik zag de doktersassistente in de albert heijn. Had al gelezen dat ik weer zwanger was. Had alleen ziekenhuis gebeld om echo afspraak te maken. Weet direct de dokter het haha. Daar moet ik nog medische verklaring regelen voor lopen in zh bij gyn. Ze zal wel denken haha. Maar gauw eens heen dan.
Hallo meiden! Pfff kon gister niet meer op internet en vandaag gewerkt. Hier alles prima, alleen heel moe.
Hahaha... nee ik kom alleen jullie succes en veel plezier wensen. Voor mij geen beebjes meer. Helaas kan ik dat met mijn ruggeschiedenis echt niet. Zou voor mijn gevoel best een 2e willen maar lichamelijk kan ik dat helaas niet. Dus wij genieten dubbel van deze mooie en lieve knul.. Vond het wel grappig want vorig jaar was ik net zwanger en hoorde ik bij de maart mama's Jij alweer gefeliciteerd hoor. Wel echt snel weer en kan me voorstellen dat men er even aan moet wennen weer. Maar als je je goed voelt lekker van genieten hoor. 2 zo kort op elkaar is wel heel leuk..
zo weer bijgelezen.... Hier gisteren mijn rug verdraaid, vandaag op het werk maar rustig aan gedaan. klachtjes heel af en toe was misselijk en ik stort sommige momenten gewoon in ..dus moe.. verder weinig klachtjes gelukkig. aankomen..pf ik had graag wat kilo's kwijt geraakt voor ik zwanger werd...nu heb ik zon opgezette blubberbuik....voel me DIK!! Dammes met bloedverlies: STOP! en hopelijk loos alarm en binnenkort een mooie echo! xxx
Ja gek, de mensen die het horen dat ik na vier maanden weer zwanger ben, nog niet mn directe naasten, die weten het nog niet, schrikken en reageren bijna afkeurend. Raarraar. Ik ben er enorm blij mee. Voel me happiedepappie, de mammie eigenlijk.
Ik begin nu te vrezen voor reacties van familie. Ik heb niet echt een heel goede band meer met ouders en zus (lang verhaal), maar als ze hier verkeerd op reageren, ga ik dat weer als bevestiging zien. Oh je oh je. Nou ja, nog ff voor ons houden.
Uki dat is ook wat telt! Hier zal ik ook vast gezeik gaan krijgen, maar ik ben er gelukkig mee en ik vraag niemand om een boterham! Haha!
Hier zullen ze ook wel verrast zijn, die kleine wordt 1 september pas 1 jaar. Zaterdag gaan we het aan mijn moeder vertellen, en de week erop aan schoonouders. Schoonpa wordt 60, dus mooi kadootje
Gebakje, jij dus ook relatief snel. Wel leuk om op zn verjaardag te zeggen ja. Opa! Bamjolan, waarom ga jij gezeik krijgen? Je bent alleenstaande moeder toch? Ben wel benieuwd naar hoe je dat allemaal doet hoor. Maar da's vooral nieuwsgierigheid.
Niets van aan trekken wat anderen denken, zolang je zelf maar gelukkig bent met de zwangerschap Deze kleine is ook een ongelukje van mijn oude jeugdliefde waar ik sinds een maand of 2 weer mee ga....wij zijn er (na de giga schrik) ontzettend blij mee dus laat de mensen maar lullen toch?!