Weet niet waarvan.. niks bijzonders gedaan.. doet zo'n zeer.. vielt als spierpijn.. misschien ook wel als kramp.. iig heel pijnlijk.. gewoon in rust ook
@maart2013mama: Ik heb nog geen last van BV, maar Miriam krijgt nog maar 1x per dag ('s ochtends). Waarom heb je je vriend belooft te stoppen? @3kats: Auw! Doe het rustig aan lieverd @Uki: Laat je omgeving maar zwetsen. @sarahtj3: Misschien bandenpijn?
MissyMomma en anderen, Dank voor de mooie overzichten!! Super! Zou je in de agenda mijn VK-afspraak kunnen zetten op do. 2 aug.? Weet geeneens of ze ook gelijk een echo doen...zal morgen maar eens bellen... Hier moe, sinds een paar dagen af en toe beetje misselijk, super irritante stemmingswisselingen, veel vloe en snel hongergevoel. Borsten zijn gisteren een cupmaat gegroeid - kan mijn schoenen bijna niet meer zien. Dacht een buikje te ontwaren maar denk dat dat vooral heel veel lucht is.... en wishful thinking misschien, hihi? Sterkte en geduld aan de meiden die nu in onzekerheid verblijven...
Hey meiden Ik mag van de lijst af Vanmorge bij de verloskundige geweeatmaar het was geen goede echo Ze vertrouwde het niet en verdacht me van een mola zwangerschap Gelijk vanmidag naar de gyn en ook die heeft een echo gemaakt Zij zecht het is niet goed en idd mischien een mola zwangerschap Nu dinsdag naar het zh en dan woord ik ge curiteerd En dan weten we een week later of het idd een mola is ja of nee We zijn heel verdrietig Voor de zwangere vrouwen heel veel suc6 en ik denk aan julloe
Riantje1987: dikke knuf en kus voor jullie! Ik ben ook verdrietig voor jullie. Heel veel sterkte samen! Nogmaals dikke knufffff.
Oh riantje, wat heftig! Wat ontzettend verdrietig zeg en wat naar dat je zo lang op de behandeling en vervolgens op de uitslag moet wachten. Dikke knuf voor jou, voor jullie...
Ik dus weer aan t nachtbraken. Geen zin in slapen, klaarwakker, wel moe, morgen brak. Ik ken dit riedeltje al haha. Ik lig in bed en ga t gewoon proberen. Maal ook nog, gedachten overuren. Jullie slapen lekker. Tot morgen!
Oh nee Riantje, wat vreselijk!! Ik leef echt ontzettend met je mee. ik hoop heel erg voor je dat het geen mola blijkt te zijn. Heel erg veel sterkte!!
misschien heb ik last van mijn hormonen, maar ik ben mega happy dat ik zwanger ben maar aan de andere kant vind ik het doodeng. Eng dat mijn figuur veranderd. Ik heb het er allemaal voor over natuurlijk maar ik hoop wel dat ik straks mijn slanke strakke buikje weer terugkrijg. Verder is het ons eerste kindje en vind ik het eng dat ons leven zo gaat veranderen. En vooral: kan ik het aan, energie-wise... Met combi werk... Enerzijds verheug ik me er enorm op, anderzijds vind ik het echt doodeng... *gedachten draven door, pieker pieker* Maar goed laat er eerst maar een goede echo komen Hebben jullie dat ook soms?
Ik heb dat ook allemaal echt heel erg!! En bij mij komt ook ineens de twijfel of ik wel de rest van mijn leven wilt delen met mijn vriend. Idd die stomme stomme rot hormonen! Ik weet niet eens meer wat mijn eigen gevoelens zijn Maar die gevoelens schelen ook per dag hoor, de ene dag ben ik happy en voel ik me de gelukkigste vrouw op aarde en de andere dag voel ik me zo depri.. Pffff ying yang... zennnnnn
@ riantje: heeeeel erg veel sterkte... Wat een verdrietig bericht, hopelijk is het geen Mola... Dikke knuffel @Kahlen: Ja hoor, klinkt heeeeeel bekent! Gaat ook weer over! (bij mij echter pas een aantal maanden na de bevalling, heel heftige ziekenhuisperiode hielp niet echt mee!) Dames, vergeet niet te genieten van alle kleine kwaaltjes die we hebben!
@Kahlen: ja heel herkenbaar! Dit is ook ons eerste kindje en er gaat gewoon zoveel veranderen in je leven. Ik ben ook benieuwd hoe en of ik dat allemaal ga redden, maar ik denk dat het wel goedkomt. Qua figuur, daar maak ik me minder druk om (maar ik heb van mezelf al niet zo'n mooie strakke buik) Over kwaaltjes gesproken... Gisteren had ik de hele dag een soort drukkend gevoel bij mijn schaambeen en in mijn liezen en later kwam daar nog een zeurend ongesteldheidsachtig gevoel bij. Herkent iemand dit? Ik dacht, misschien heeft dit te maken met het oprekken van de baarmoeder? Vandaag is het een heel stuk minder.