Maar je had bloedverlies, en je dochter is op je buik gesprongen. Je zit enorm in de rats. Lijken mij legale redenen. Als je dat zo uitlegt in het ziekenhuis, dan lijkt het me sterk dat ze je wegsturen, een echo duurt immers geen uren. En: niet geschoten is altijd mis Probeer het gewoon, meis, dan kan je met een gerust hart van je vakantie genieten.
Ik had in vorige zwangerschap heeeeeel erg last van restless legs. Stuk zeep uiteraard geprobeerd. Wat moest je er ook alweer bijleggen, oh ja nagelvijl, bwaha. Nou t hielp niks. Wandelen voor t slapen wel. Of massage partner. Het is kaliumtekort. Als je vitaminepillen slikt wordt er al minder uit je benen gehaald. Banaan is grote kaliumbron. Ik vaak banaan voor slapen en dan geen last meer. Veel drinken helpt ook. Niet laat meer eten. Jaja ik ben weer aan t nachtbraken. Ik hoor mug ohjee.
Lieve Kahlen, knuf voor jou. Ja je kan t. Wij vrouwen kunnen dit haha. Ik ging precies een jaar geleden voor de eerste en vond ook alles eng. Vooral de bevalling. Was niet eng. Ja bevallen zwaar maar je doet t. En ja je leven verandert. De eerste weken vond ik geen roze wolk al ben je smoor op die hummel. Ik moest mezelf en ook mn partner weer terugvinden. T was alsof alles in raket werd afgeschoten en nu na vier maanden komt alles weer rustig neer. Ik vind werken heerlijk maar is bij mij ook tijdelijk en wij hebben superleuke oppas (vriendin die ik betaal). Ik vind t verrijking van mn leven en geniet volop. Het is geweldig. En oh ja je figuur. Ik was daar bang voor. Ik heb nul striae of cellulitus of zwangerschapsstriemen. Ook geen schoenmaat groter (dat was mn angst, veel vrouwen hebben dit, ik vreesde dit, heb 40 paar schoenen of meer). Ik moest nog 5 kilo tot weer superslank. Ik ben direct weer zwanger en merk dat ik nu wel geniet, niet pieker of iets eng vind, behalve of t wel blijft zitten.
Ik denk vitamines voor zwangeren voldoende. En zou nooit zonder doktersadvies magnesium slikken. Je bloed wordt nog getest op al je waardes. En probeer eens dat banaantje.
Was je bij Schep? Er gaat iets niet goed daar? Je kan ook niet zomaar meer wat kopen daar. Alles op bestelling. Ik had t met kpn vandaag. Moest internet opzeggen van oude woning was tweede zakelijke adres. Kon niet. Had t mee moeten verhuizen. Maar ik heb geen twee zakelijke adressen meer. Kon toch niet opzeggen. Griet kpn maakte vergelijking als klant bij mij twee jassen besteld, een voor dr huis in groningen en 1 voor dr huis in amsterdam. En ze zegt woning op in amsterdam dat ze jas toch ook niet kan annuleren. A werk ik niet met particulieren en B als een winkel sluit annuleren wij uit coulance de order ja. Werd furieus om die vergelijking. Ik zei je kleineert me, ik ben geen kleuter. Ik hapte en beet weer. Was een half uur daarna nog kwaad. Uiteindelijk kon ik t afkopen en ging t direct uit de lucht.
En vergeet de 6 maanden dip niet ( na de bevalling) Dat is ook een fijne. Dan krijg je weer die twijffels, en emo, en moe etc. Gelukkig is dat meestal maar 2-3 weken.
Magnesium kan geen kwaad. Wordt hier zelfs door verloskundige geadviseerd, als je klachten hebt. Die bananen helpen hier niet, wel nog tomatensap, 1-2 glaasjes 's avonds Hier prikken z etrouwens alleen op suiker, ijzer, en soa's. Verder niet op vitamine etc.
Hier prikken ze ook enkel op SOA's, toxoplasmose, suiker en ijzer. Banaan ga ik zeker proberen, bedankt, het stuk zeep laat ik dan voor wat het is haha! Gatver, ik ben gisteren te vroeg aan het juichen geweest: Ik ben sinds gisterenmiddag echt spuugmisselijk, bah, vanmorgen er vroeg wakker van geworden, terwijl ik er al 3 maal uit moest vannacht om te plassen. Tsss, het is wat haha
goedemorgen @jojogirl : yeah voor de goede echo @nobodyswife : ik denk niet dat het door zoiets kan misgaan, maar ik begrijp je twijfels @alle andere dames, ik heb er snel overheen gelezen, want nog veel te doen vandaag, dus even geen commentaar over mezelf: sinds gisteren weer bruin bloed verlies, niet zo veel als dinsdag weliswaar, en weer tijdens/nadat ik had getuinierd - ok, gyn zegt niet panikeren, maar ik baal er toch erg van
6 maanden dip?????? Ja die vergat ik want ik ben pas 4 maanden geleden bevallen. 2-3 weken???? Ohjee. I keep you informed.
Oh hier wel alle vitamines gecheckt. Weet nog dat ik vitamibe b12 tekort had. Ik liep in ziekenhuis misschien daarom. Sinds ik aan centrum materna ging alle waardes goed. Ik ben nooit met die pillen gestopt. Wilde ze opmaken na bevalling. Toen ze op waren was ik weer zwanger haha. Maar ik superweerstand. Ben niet eens moe. Moe ben je ook omdat alles eerst naar kindje gaat. En je neemt zelf wat overblijft. Ik vind de pillen echt aanrader.
Ik heb gisteravond aan mn ouders verteld dat ik weer zwanger ben. Eerst bezorgd om mn uitgestelde operatie. Na geruststelling vonden ze t leuk. Geen grote oh's en ah's. Maar ze wisten dat ik snel weer wilde, dus ze waren niet verbaasd. Binnenkort aan smoeder vertellen, die wordt euforisch denk ik haha.
Lieve meiden, even een update over mamavanf2009. Op dit moment ligt ze in het ziekenhuis omdat het helemaal niet goed meer ging. Ze krijgt een infuus en straks ook een sonde zodat haar vocht goed op peil blijft en ze ook eten binnen krijgt omdat het niet lukt om zelf te eten. Had haar gevraagd of ik het even met jullie mocht delen, zodat jullie ook weten waarom ze niet kan reageren en voor haar willen duimen dat het snel weer beter gaat.
@Lavina: oh wens haar maar heel veel sterkte en beterschap! Ik hoop dat ze snel opknapt. Ik duim zeker voor haar!