Is het normaal dat de buikjes wat dik/opgezet zijn? Ik heb het gevoel dat ze een flinke buik heeft en vraag me af of dat normaal is of dat er iets aan de hand is!
T heeft ook een opgezet buikje, dacht dat alle baby's dat hebben? Hij heeft nu ook al 62 aan en is nu 7 weken
Floortje ook al kleertjes maat 62, donderdag 7 weken! Vorige week maandag gewogen en mevrouw woog toen 5075
pff ik heb de ha nog eens gebeld en heb gevraagd om hem zelf aan de tel te krijgen.ik wilde niet nog ees onze uk de auto in stoppen. zijn veelste veel prikkels voor hem en daar wil ik hem voor beschermen. maar het is me gelukt als goed is ligt de verwijzing klaar bij de ha. en heb inmiddels ook verwijzing van consultatiebureau heb ook gelijk afspraak gemaakt bij het zh. bij het ene zh was er een lange wachttijd van 1 maand en bijde andere zh 2 maanden maar kon gelukkig tussendoor gezet worden maar dan wel bij arts assistent. ach ja als er maar goed naar gekeken word. vaak doen die artsen in opleiding vaak nog beter hun best. dinsdag kunnen we terecht ik hoop dat ze bij zijn middenrifje goed kunnen kijken. omdat hij zoveel spuugt alweer. hij spuit het er gewoon uit in een golf.hij ligt nu op mijn schoot te slapen gelukkig.
iemand vroeg hier over dik buikje. onze uk heeft dat ook haha,ik vroeg manlief pas geleden ook of dat wel goed is maar schijnt echt bij babys te horen
vandaag trouwens uk nog gewogen en gemten. hij weegt nu met 6 weken en 5 dagen 4950 met fles op. en 56 cm. hij groeit dus wel goed. zijn geboortegewicht was 3580. ik geloof dat hij nu net ietsiepietdie boven het gemiddelde zit met gewicht.
Olivier heeft ook een buikje na de ribben komt er echt een buik. Tja, hij groeit op de bovenste groeicurve. Ik geef BV misschien dat hij daarom zo hard groeit, later moet het bijtrekken zeggen ze bij CB. Mijn man is bijna 2 m lang dus misschien wordt zoon lief ook zo lang... hij heeft nu al wel grote voeten, dus misschien gaat hij gewoon z'n vader achterna. @ Prachtig wonder; Fijn dat je dinsdag al kan komen!
Hier zat de oudste met een maand al in maat 68 (nu met 20 mnd broek 98 truitjes 110)De jongste is nu bijna 2 maanden en zit nog in maat 56
T Woog 3 weken geleden al 5140 En hij is al 60 cm... Iedereen is ook verbaasd als ik zeg dat hij nog maar 7 weken is haha
Ben benieuwd wat Floortje vrijdag weegt, dan moeten we naar het cb voor prikjes Donderdag is ze 7 weken
Ach jee ja die prikjes. Lijkt me vreselijk, moet volgende week... Was een poosje terug met een vriendin mee, zoontje kreeg prikjes. Kon toen al wel janken. Vind het zo zielig... Ik knipte pas in T zijn vinger met het nagelschaartje... Nouuuu wat een hartverscheurend huiltje was dat. Toen jankte ik ook al mee. Wil echt geen softe moeder zijn maar het gaat vanzelf... Hebben hier al kindjes hun eerste prikjes gehad?
Mijn meisje huilt sinds vorige week heel veel vooral als de oudere kids ook aanwezig zijn. Ze kan dan echt niet in slaap komen en laat staan blijven. Ze kan dan ook uren huilen! Heel zielig ook maarja kan het ook niet geluidsloos voor haar maken en dat wil ik ook niet. Gelukkig gaan de avonden en nachten wel heel goed. Ze krijgt 22 mei haar eerste prikjes...zie er al helemaal tegen op!
Oh jee, de prikjes... Hier in NZ krijgen ze de eerste set met 6 weken. Zo maar even bellen om een afspraak te maken.
Hier ook een dik buikje hoor! Heerlijk zeker in combinatie met die kneepjes in armpjes en beentjes Bibi: ik wil je wel toevoegen hoor, stuur ff je profiel dan!
hier sop was en opruimdag! moeders heeft zoonlief opgehaald zodat ik eindelijk eens mijn huis kan soppen. hier volgende week maandag de eerste prikjes. zijn die echt zo erg? getsie! nog meer prikkels:x klopt het dat je na de prikjes een halve zetpiil moet geven?
Ik doe het niet, ik geef haar niets van tevoren (word afgeraden) en daarna alleen als ze er echt last van heeft. Koorts en zetpil vind ik sowieso al heel eng ivm een koortsstuip. Succes vandaag Prachtigwonder!
ooh mijn kraamverzorgster die vertelde dat het juist voor de koorts helpt. hmnn dan toch idd maar niet geven.