Maart 2013 Mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door bamjolan, 5 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ja, lezen is hier ook favoriet en alle boeken hangen hier ook met plakband aan elkaar hahaha ;) Was dus wel van plan boeken mee te nemen. Hmm, ja ik neem wel mijn laptop mee, maar weet niet of ik dat handig vind met Mila op schoot en dan de laptop er nog bij. Waar ze wel veel mee speelt ook zijn blokjes van de vormenstoof. De blokjes wilde ik wel meenemen. Ik zal nog eens kijken wat handig is. En mijn ervaring tot nu toe is dat alles wat geen speelgoed is, leuker is dan echt speelgoed (in het vliegtuig dan!) En als ze zich echt gaat vervelen, ga ik maar eens stukje lopen denk ik in het gangpad. Zie er wel een klein beetje tegenop hoor, maar ja, het is maar 3 uurtjes. Sowieso zie ik ook wel weer op tegen het vliegen, ik blijf het eng vinden! (zo stom!)

2. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Wat vervelend dat je vliegen zo eng vindt :( Zou niet weten wat je daar tegen kunt doen, rot is dat... Ik vind het juist heerlijk, ik wilde vroeger dan ook graag piloot worden :p

Maar inderdaad ze vinden alles wat geen speelgoed is veeeeeel leuker. Logisch ook ze willen alles na doen :) Hier is hij dol op de was doen. Hij weet al hoe hij de wasmachine open en dicht kan doen, dus ik vind er ook regelmatig dingen in. Hij helpt me met het ophangen, hij geeft het aan en ik hang het op. Daarna wil hij het er alleen weer af trekken :p Hij kwam gisteren een voor een de inhoud van zijn kledingkast bij me brengen etc etc :p

3. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hahaha, ja herkenbaar! Hier ook met alles 'meehelpen' en naderhand is het dus een grote ontploffing van kleren en noem het maar op! Maar het is wel gezellig :)

Ik hou me altijd maar voor dat de piloten echt wel weten wat ze doen en dat ze zo vaak vliegen dat het bijna routine is. Maar ja, blijf dat gevoel van het opstijgen en landen maar niks vinden. Vooral opstijgen, dat je voelt dat je van de grond los komt, brrrr!

4. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Hier zijn boekjes ook favoriet, net als de vormenstoof, het telefoontje, een rollende muziekbal, televisie en het loopkarretje. Maar ze vindt de afstandsbediening ook interessant en allerlei andere dingen ;) Helpen met dingen doet ze nog niet, alleen de was van het droogrek aftrekken als ik het net heb opgehangen ;)

Ik zou proberen om wat rustige dingen mee te nemen, zodat niet de mensen allemaal gek worden van de geluidjes :p
    Kan je in het vliegtuig geen tekenfilms kijken?

@ Asherah: je bent al flink afgevallen! Goed hoor! Bij mij gaat het maar om een kilo of 5 schat ik (heb geen weegschaal, maar mijn buik is dikker). Maar goed eten is zo lastig als je moe bent...

5. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Ja hier moet je eigenlijk wel altijd vers koken zeg maar, voorverpakte dingen hebben ze hier vrijwel niet, dus in dat opzicht is het wel goed. Soms weleens jammer als je laat thuiskomt en toch nog eten moet klaarmaken :)

Doet hij hier dus ook, heb ik net alles opgehangen, haalt hij het er weer vanaf ;)

6. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    zo, terug van vakantie en een hele lading terug te lezen.. :p sorry als ik niet alles onthouden heb hahaha

lezen is hier ook favo!! de hele dag sjouwt ze met boekjes en geeft iedereen opdracht haar voor te lezen, kruipt dan lekker opschoot om binnen een paar seconde door het boekje heen te zijn en weer een andere gaat halen. opzich ook wel ideaal in het vliegtuig dus.
    heb je geen ipad of grote smartphone voor filmpjes? laptop lijkt me niet ideaal dan..
    en of het aan te raden is of niet.. hier krijgen ze een grote lolly bij een lange rit in de auto.. (je hebt ze ook met een ring of "speen" vorm, dan heb je dat stokje niet en kunnen ze niet in de keel schieten) vind ik een fijn zoethoudertje.

nathalie: leuk! ze loopt! prachtig om te zien dan he. echt al zn ander mensje vind ik ze dan, wanneer ze lopen. geniet er nog elke dag van.
    hier helaas wel: sinds ze loopt, loopt ze weg! en wil overal zelf lopen, en dus constant ruzie met der hahaha
    trouwens, dat tuigje had ik vroeger ook om hoor, en geen jeugd trauma's aan over gehouden.
    dat pols tuigje had ik bij mn oudste, maar die wist te snel hoe dat klittenband werkte, dus die trok hem gelijk weer los. totaal plaatje vind ik die wel fijner werken dan het tuigje. staat ook minder "raar".

Abby helpt trouwens altijd super goed in het huishouden, vooral de vaatwasser uit ruimen (aangeven) en daarna de klep dicht doen, wasknijpers aan geven (gelukkig hoge was lijn) doet alle deuren en deurtjes achter me dicht (ook als ik nog bezig ben, auw, vinger tussen de deur) doet overal graag de dopjes weer op, ruimt ook netjes weer haar speelgoed op als ik het vraag, en haalt mn ondergoed lades leeg wanneer ze blijkbaar vind dat ze even gelucht moeten worden.. :S ach, het is inderdaad wel erg gezellig zo samen.

de vakantie was trouwens niet helemaal top, het was koud, winderig en weinig zon. ik chaggie, want had allemaal zomer jurkjes/kleding ingepakt voor iedereen maar moesten de hele vakantie met die ene trui en lange broek doen. niet lekker buiten zitten met een badje voor de deur ed.. heel jammer. wel lekker binnen zwembad en speeltuin gedaan. abby echte water rat, dobbert rustig zelf rond met der bandjes en rent als het ff kan naar de grote glijbaan. die vind ze geweldig.

lekker naar het strand asherah!! heerlijk.

jeetjeB, oversteken op straat is gevaarlijker dan vliegen ;)

nathalie, de aankomende jaren zal onze vakantie ook gehouden worden in het rijdende huisje. we zijn bezig de oude caravan van mijn ouders op onze vaste sta plaats op een duitse camping te zetten, voortaan gaan we daar zo vaak mogelijk heen. maar gelukkig hebben we daar onze eigen mini badkamer, hij is niet super mooi maar wel schoon en hoeven niks te delen gelukkig. das mijn grootste ergernis van een camping.

tandjes, help!! ik hoor hier al over kiezen en abby heeft enkel nog haar 4 voor tandjes! de rest ernaast voel ik al weken maar ze komen gewoon niet door en ik denk dat ze er heeeeeel veel last van heeft. wat moet ik daar nu mee? ze hoort al heel wat tandjes te hebben toch?

7. nathalie2012

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Lopen gaat nu helemaal een stuk een beter. Sinds maandag loopt ze echt hele stukken de kamer op en neer. Ik hoorde dat ze het beste een week of 3-4 goed moet kunnen lopen voordat je schoentjes kan kopen. Dan zijn wij precies op vakantie ;) ik mik dus op de dagen voor de vakantie om nog snel even schoenen te kopen.

Ik vandaag naar de huisarts ivm astma en de vakantie. Even navraag doen hoe en wat. Ze deed er maar een beetje laconiek over. En ik hoefde pas over een half jaar een afspraak te maken met de praktijkondersteuner. En in de tussentijd dan? Dit is allemaal nieuw voor mij! Ik wil graag kijken wat ik het beste kan doen nu qua levensstijl. Ik zei dat ik nog erg moe was en ze wilde eventueel een bloedonderzoek doen. Nou dat was niet mijn opzet. Is al gedaan. Ik zei ook dat het thuis niet ging en dat ze gezegd hadden vorig jaar dat ik dat aan moest geven. Nou ze deed er dus ook niks mee. Kijk maar eens bij cjg en bel ze maar eens voor tips. En toen wou ze me de deur uit hebben want ze had een spoedje tussendoor. Ja leuk en ik ben niet belangrijk zeker?! Was wel boos en verdrietig. Ik zeg het niet voor niks, heb het juist steeds maar uitgesteld en gedacht dat er mensen zijn met belangrijkere problemen. ML is er ook klaar mee zegt 'ie. En ik word dus gewoon weggestuurd....ik ga morgen nog maar eens bellen met de assistente dat ik me niet serieus genomen voel.

8. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Marieken wat jammer dat de vakantie niet zo leuk was :( Hopen dat het snel wat beter weer wordt, misschien leuk voor dagjes uit :)

@tandjes: iedereen zijn eigen tempo, ook met tandjes ;) Hier zijn dus de bovenkiezen aan het doorkomen, de puntjes zijn al voelbaar. Hij hij voelt zich ook niet lekker al dagen, maar of dat tandjes zijn weet ik niet. Hij jammert heel vaak, wil weer constant opgepakt worden, maar dentinox en paracetamol helpen daar niet echt in. Hij wil ook best wel weer vaak drinken bij mij, dus misschien een groeispurtje?

Oh zijn die armbadjes met klittenband?? Dat wordt hem dan al niet, hij is al helemaal gefascineerd door zijn schoenen met klittenband, die zit hij constant open en dicht te doen haha. Ik heb ook van die rugtasjes met lijn gezien, misschien ook nog een idee, al vraag me af of ze nu al een rugzakje op hun rug willen :p

We zijn trouwens niet naar het strand geweest, de dagen daarvoor was het weer helemaal niet goed, dus wilden het niet riskeren. We gaan nu aankomende zondag, ik ben benieuwd :)

@ Nathalie: wat rot zeg dat ze je niet serieus nemen :( Alsof je daar voor je lol zit grrr.. Heb je de assistente al gebeld?

9. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    nathalie, wauw, wat onprofessioneel! misschien een second opinion vragen bij een andere arts? zitten er toevallig meer in het zelfde complex? dan krijgt jou ha gelijk ook ff een schopje dat ze der werk niet goed doet. natuurlijk zijn sommige spoedjes belangrijker, maar niet ten koste van. ik denk dat je idd zelf even stappen moet ondernemen om iemand te spreken te krijgen, desnoods van het cjb. vind het wel goed van je dat je erkent dat het niet lekker met je gaat en je hulp wilt. dat is stap 1 al. ik hoop dat je iemand kunt vinden die je ook echt kan helpen, het liefste nog voor je vakantie, zodat je daar optimaal van kunt genieten :)

@ schoentjes, tja, wat wil je. schoenen met een zachte en flexibele zool kun je nu ook al naar kijken natuurlijk. de echt zware schoenen zou ik nog langer mee wachten, dat loopt toch niet lekker ;P
    abby loopt trouwens erg graag op de nep crocs. vind dat echt ideale schoenen.
    oh! bij big bazaar hebben ze nu de echte crocs voor 15,- vanaf maat 19 (abbys maat) en in verschillende kleuren. ik baal dat ik er al genoeg heb, want de roze zijn echt stoer. :D

10. nathalie2012

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Schoonmoeder snapt ha wel, er komen veel ergere dingen voorbij in de praktijk. En ach wie ben ik dan? Iemand die astma heeft maar met wie het nu goed gaat. Ach en het huishouden, mijn schoonmoeder vindt het prima schoon en opgeruimd bij ons thuis. Misschien ben ik te perfectionistisch zegt ze. En ik zie beren op de weg die er niet zijn. Waarom zou ik me druk maken over mijn astma als het nu goed gaat? Gewoon doorgaan op dezelfde voet. En tijdens de vakantie zal ook vast alles wel goed gaan en zo niet dan gaan we daar gewoon naar een arts. Niks aan de hand. Komt goed. En in het huishouden ook gewoon doen en Elvira doet maar gewoon lekker mee. Gewoon de weg erin vinden wat werkt. En gewoon kijken wat ik kan doen als E erbij is en wat als E slaapt of ML of oma oppast.

Maar ze was het er wel mee eens dat ML af en toe moet oppassen zodat ik even een uurtje kan tutten. Dat moet ik dan gewoon met ML afspreken.

Ik denk dat ze gelijk heeft want hoe slecht gaat het nu eigenlijk?! Ik wil graag aandacht (zit vaak de hele dag maar thuis met E en doe af en toe boodschappen, zie alleen schoonouders en ML regelmatig en heb weinig andere contacten) maar zo vraag ik het op de verkeerde manier. Ik voel me vaak tekort gedaan maar dat is niet zo. Ik moet zelf op pad gaan en dingen doen. Dan zit ik straks vast ook beter in mijn vel.

11. nathalie2012

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    @ Marieken: jammer dat de vakantie niet top was, hopelijk heb je er toch van kunnen genieten.

Bij ons is het ook afwachten hoe het weer is. We hebben een keer gehad dat het snikheet was en dat we in de volle zon stonden met onze tent. Voor 7 uur moesten we de tent uit anders werd het veel te warm! Maar we hebben ook wel een keer (heel) veel regen gehad en kou. Gelukkig hebben wij een luxe caravan met toilet/badkamer (als t moet kunnen we gewoon naar onze eigen wc), kookplaat, warm water en (vloer)verwarming. Dit jaar nemen we ook een Senseo en oventje mee (broodjes waren slecht). Waterkoker hebben we ook. Ik probeer van alles wat aan kleding mee te nemen, toch meest warme dingen eigenlijk. We gaan ook vaak wandelen in het bos of met de boot en dan is het toch wel fris...

Tandjes: hier nu 4 boven, 2 onder en 1 kies onder. Andere kies onder komt ook. Misschien CB even vragen. Ik denk dat het wel goedkomt. Hopelijk komen ze niet allemaal tegelijk.

Gisteravond en vanmorgen huis gestofzuigd, badkamer en wc gedaan en een aantal wasjes. Liep lekker en Elvira was bij opa en oma :)

12. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    nathalie, huh, eerste de midden tandjes onder en dan al de kiezen? horen de tandjes ernaast niet eerst te komen?
    moet ik ook maar eens kijken of verder op er al kiezen komen die zn drama maken, had ik nog niet aangedacht..

en idd, ik denk ook dat als je je eenzaam voelt je te veel gaat na denken en je zelf heel zielig vind maar dat je met meer doen meer energie krijgt en je je dan beter voelt. goed dat je dat zelf inziet van jezelf, en er dus ook iets aan kan doen.
    hoewel ik altijd opzie tegen die echt drukke dagen ben ik aan het einde van die dag wel helemaal tevreden. heerlijk als zn drukke dag er weer op zit. en als er niks op de agenda staat, dan verzin ik wel wat.
    dus, wanneer hier het gekkehuis weer rustig is moeten we echt naar de kinderboerderij!

echt die kleine van mij, ik kan er geen pijl op trekken.. gister ochtend was ze (samen met de broer) om half 5 klaar wakker, terwijl ik haar vanochtend om 7u wakker moest maken! grrrr, uitslapen moet je in het weekend doen!! ik kan het goed gebruiken. ppfffttt iedereen ook nog aan de race dit weekend, veel vieze kleertjes..
    we gaan nu een paar zeer drukke weken te gemoed met veel afspraken in de weekenden,bah helemaal geen zin in! vooral voor de kids vind ik het dan vervelend, die willen ook graag rustig een dagje thuis spelen. ach, ooit is er weer rust hahaha

13. nathalie2012

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Geen idee hoe dat werkt met die tanden en kiezen! Er staat een soort van standaard volgorde voor, maar de maanden waarin tanden en kiezen komen overlappen dus kan best zijn dat de volgorde waarin ze komen toch afwijkt. Ze komen vanzelf. Als je je zorgen maakt kan je altijd CB even raadplegen, Marieken.

Vandaag even naar Wageningen geweest. Was helaas weer een wat mindere nacht, ze gingen hier om 6 uur 's morgens lawaai lopen maken! Toch maar gegaan. Wilde een zwarte en witte legging bij Zeeman halen, hadden ze niet in mijn maat! Was op zoek naar een nachthemdje met korte mouw maar zonder allemaal blije prints. ML had er laatst commentaar over gegeven, degene die ik had waren niet sexy en kinderachtig. Nou niks te vinden naar mijn zin. Waarom hebben de meeste nachthemdjes afbeeldingen van Snoopy ed?! Of te duur of niet mooi/kinderachtig. Schiet niet echt op....maar ik heb geen haast, heb nog genoeg (doe ik nog mee tot ik 40 ben schat ik)

Ik probeer mijn kleding een beetje te veranderen, ben in mijn tienerjaren blijven hangen denk ik. Ik draag meestal makkelijke en niet echt vrouwelijke kleren. Kleding kocht ik met mijn moeder en dan was het toch meestal praktisch. Nachtkleding ook, meestal wijde pyjama met blije print ofzo. Ik wil me graag weer meer sexy en vrouwelijk voelen, afgelopen 5 jaar niet echt mee bezig geweest door alle ingrijpende gebeurtenissen...

Hmm on topic, over Elvira. Lopen gaat heel goed. Ze stapt de hele kamer rond. Volgende week maar eens kijken voor schoentjes denk ik. Wil toch wel "stevige" stappers voor de vakantie.
    Hoe doen jullie dat met speelgoed? Kopen jullie wanneer het "nodig" is? Er is zo ontzettend veel dat ik amper kan kiezen. Ze krijgt hier tussendoor ook wel eens wat. Net hoe het uitkomt. We denken al wel vooruit voor haar volgende verjaardag. Willen dan een Ikea keukentje doen. Ik zit nu na te denken over een pop. Maar daar is ook weer zoveel keus in! Hebben jullie kleintjes al een pop?

14. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Hier is de eerste kies door. Verder heeft hij 4 tandjes boven en 4 onder.

Nachtkleding: ik slaap zelf altijd in een spaghettibandjes top en ondergoed. Niks bijzonders dus, ik vind dat altijd zo onzinnig voor slapen, maar wel meer sexy dan Snoopy I guess :p

Speelgoed: wij kopen echt zelden iets nieuws, ik vraag me soms wel eens af of dat niet zielig is voor Ezra... Maar ja, we hebben gewoon vaak het geld er niet voor... Echt iedere maand is er iets groots aan vervanging toe. Vorige maand een nieuwe autostoel, de maand ervoor was er ook iets, vergeet even wat. Mijn pc is aan vervanging toe, dus we hebben al wat onderdelen gekocht, volgende maand de rest, gaat gisteren de pc van mijn vriend ook kapot, zucht.... Gelukkig kwam een klant van mijn vriend gisteren eindelijk met het laatste deel aan van een project, zodat hij het eindelijk af kan maken en daar weer even wat extra's mee verdiend. Tussendoor ook nog schoenen en zomerkleding, elke keer is het wat. Nou ja, hij is geloof ik nog best tevreden met wat hij heeft ;) Laatste tijd is hij veel aan het 'kleuren'. Heb van die stiften gekocht die je heel makkelijk van kleren en handen kan halen. Mijn moeder had weer wat Nederlandse boekjes opgestuurd en de laatste tijd zet ik vaak zijn badje op het balkon met een laagje water en een emmertje met schep enzo en dat vind hij ook helemaal leuk :) Poppen of knuffels heeft hij nooit leuk gevonden eigenlijk.

Nog niet gedacht aan zijn verjaardag, dat is nog maar net achter de rug ;)

Hij gaat trouwens zo snel in schoenmaat. De schoentjes die we in april gekocht hebben, waren maat 21, die past hij nu niet meer. Zijn sandaaltjes zijn maat 23!! Dus binnenkort ook weer nieuwe dichte schoenen!

Maandag weer bij de kinderarts geweest voor controle, alles goed en flink in de lengte gegroeid (van 79,5 naar 84). Ook gevaccineerd en was daar misselijk van denk ik, want een paar uur later heeft hij voor het eerst echt overgegeven. Hij lag te slapen in zijn autostoeltje en opeens hoest hij, geeft hij over en slaapt gewoon weer verder :$

Zondag dus voor het eerst naar het strand geweest. Hij heeft zo genoten, hij vond het echt helemaal geweldig. Hij vond de zee echt super interessant (was we te koud nog om te zwemmen). Elke keer als het water over zijn voetjes kwam gilde hij het uit van de pret haha, zo lief!!

Bekijk bijlage 404522

15. nathalie2012

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Wij moeten idd ook schoentjes kopen binnenkort, dat zal best wat kosten. Elvira is ook tevreden met wat ze heeft denk ik, ze speelt nog heerlijk met haar vormenstoof, poppen/loopwagen, boekjes, Nijntje etc. We hebben ook nog een hoop (vooral stoffen) speelgoed liggen, te veel om allemaal te gebruiken :). Was ook meer een idee. Ik dacht dat we dan zogenaamd de was van de pop op konden hangen, zodat ze spelenderwijs leert en het zo echt mogelijk is. Het is een idee om dat met de vakantie te geven, een simpele pop kost rond de 10 euro. Maar misschien wachten we wel tot Sinterklaas. Ik wil haar ook niet te veel speelgoed geven zodat ze hebberig wordt!

16. nathalie2012

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Wauw, schoenmaat 23 alweer! Hier inmiddels rond de maat 20 schat ik. Volgende week maar eens opmeten en kijken.
    Flink gegroeid ook!

En apart van dat overgeven!

17. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ahh wat een leuke foto's van Ezra op het strand!!
    Wat voor inenting was dat? M. heeft de laatste gehad toen ze 13 maanden was en daarna zijn we eigenlijk niet meer geweest dus hoop niet dat we er nu 1 gemist hebben. Zielig dat hij ervan moest overgeven.

Wij zijn nu in NL en het is wel even wennen merk ik. Toen ze kleiner was, was dat toch makkelijker. Maar we blijven nog wel even, dus komt helemaal goed.
    In het vliegtuig ging hartstikke goed. Ze viel meteen bij het opstijgen als een blok in slaap en daarna heeft ze nog met van alles en nog wat gespeeld.

Ik had weinig speelgoed meegenomen maar ze heeft al wat gekregen van opa en van mijn zusje en ze vermaakt zich goed. Een pop zit ik ook over te denken. Ze heeft er thuis wel een maar die heeft een stoffen lijfje en raar haar dat je niet kunt kammen, dus misschien eens kijken hier. Vandaag nog wat nieuwe boeken gekocht van dikkie dik onder andere, want ze is echt een boekenwurm!

Lopen doet ze nog steeds niet, maar het duurt niet lang meer denk ik. Geen idee welke schoenmaat ze heeft en ben benieuwd hoe dat zal gaan als ze toch echt schoentjes aan zal moeten. Tot nu toe heeft ze die nooit aan gehad (ze vindt het vreselijk)
    En vandaag een badpakje gekocht, dus we kunnen ook voor het eerst gaan zwemmen!

18. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Heerlijk dat het zo goed ging in het vliegtuig!! Best lastig he om je aan te passen met een dreumes. Naar het strand gaan was al een hele opgave haha, je moet constant overal achteraan :p Je kunt nergens meer echt even relaxen. Hoop dat het snel wat beter gaat!! Heel veel plezier :D

De BMR hebben we met 12 maanden gehad vanwege de Syrische vluchtelingen (dus eerder dan normaal). Dit was een optionele,
    Meningitis/Meningokokkenziekte. Mijn broer is daar toen hij klein was bijna aan overleden, dus vond het toch wel een beetje eng en vriend wilde ook liever dat hij die kreeg.

19. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Ezra is van zijn speentje af. Niet gepland eigenlijk.. Hij had 2 speentjes, die hij 15 maanden gebruikt heeft, maar ze waren echt helemaal gaar en kapot, dus ik besloot nieuwe te halen. Van hetzelfde merk, maar voor 6-18 maanden ipv 0-6. Dat was geen succes, hij begon te kokhalzen. Toen precies dezelfde gekocht, maar die wil hij ook niet, begint te kokhalzen of gooit het weg. Nou ja, dan toch geen speentje haha, zijn we daar ook vanaf. Nu al 3 dagen zonder!!

20. nathalie2012

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Hier is de afgelopen dagen het middagslaapje weer knudde.
    Gisteren en vandaag huilend wakker na anderhalf uur slaap. En ik was net enthousiast bezig en had mijn kledingkast overhoop gehaald en was haar kleertjes aan het uitzoeken. Niet slim natuurlijk 2 dingen tegelijk. En nu dus weer beneden en een "troep" boven....

Deel Deze Pagina