Maart 2013 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door nathalie2012, 24 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Het andere topic was gesloten, we zijn ook alweer een maand niet actief geweest! Hebben jullie nog interesse om te schrijven?

2. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    E is nu 1.5 jaar oud, kan heel goed lopen en langzaamaan begint ze te wat woordjes te zeggen.

Afgelopen week CB geweest en die vond dat ze al meer had moeten praten en ze heeft nu al een voorkeur voor links dat was niet goed. Verder groeit ze prima, ze is nu 80 cm en bijna 11 kg.

Ze begint al heel veel te snappen, en ik vind haar ook knap met praten. Zeg je een paar keer hijskraan tegen haar, er staat er 1 voor de deur en die wijzen we dan aan, zegt ze ineens kraan! Nog geen papa en mama overigens. Wel zegt ze steeds "aan" als de lamp aan is en ze komt haar muziektv brengen en zegt dan "aan" met de bedoeling dat ik die aan moet doen (eerder begon ze te mopperen als die afgelopen was). En heel knap: ze heeft een boekje met plaatjes en als je zegt: waar is de trein dan zoekt ze die zo op in het boekje! Maar ze kan de plaatjes nog niet benoemen als je ze laat zien. Apart hè?!

Ze loopt nog wel veel te mopperen en wordt vaak driftig, dat is wel lastig. Maar het is wel minder dan eerst.

Ik ben nog wel erg moe, geen idee hoe dat komt. Nog veel te veel te doen en nog geen controle qua huishouden. Daar baal ik wel van. Ik ben nu mijn astma medicijnen aan het afbouwen omdat ik steeds spierkrampen had. Gaat nu wel beter gelukkig.

Hoe is het met jullie? En de kindjes?

Deel Deze Pagina