Mooie buikjes al! Bij mij is dit m'n 2e zwangerschap en heb het idee dat ik m'n buik al bijna niet meer kan verbergen :-s Deze foto is gisteren genomen bij 6wk en 3 dagen.. (Foto wordt bij mij altijd een kwart slag gedraaid )
hihi nee idd. Ik had steeds zo'n darmenbuikje, maar door mijn vele braken zijn de darmen leeg en heb ik dus nu een ingevallen 'anorexia' buikje...
Das ook niet leuk! Ik zie dat het bij jou ook de 2e is, ze zeggen dat je dan sneller een buik krijgt. Dus bij jou zal je nu ook wel snel wat gaan zien! Hopelijk wordt de misselijkheid ook snel minder!
Hier mijn buikje van vandaag. Hij wordt eindelijk boller. Bij vier weken was ik nog redelijk plat (zie vorige foto) nu is er wel een bolletje te zien vind ik. Toegegeven, ik heb hier net gegeten Bekijk bijlage 339635
Heyy ik zie nu wel echt al een buikje wat leuk! Dus met 7 weken ga je ong een buikje krijgen? Goed om te weten bij mij ook nog plat.
Wow geaksuus!!! Dát belooft wat!!! Ik ben doodsbang voor een tweeling, zou ik écht niet leuk vinden...
Dat wil ik zo graag lijkt me superleuk! Gekkesuus: wauw jouw buik is echt bijzonder! Heb jij ook last van misselijkheid?
Verwijder m straks weer hoor. Kben dus niet slank maar deze vorm had mn flubber niet hoor nog even en kan weer trots zijn op mn spekrand