Mijn buik (je) met 14 weken, begint nu wel een bolletje te worden ipv een vetrol die erg aanwezig was Bekijk bijlage 346944
Mooie buikjes veto en oxbow! En wat een leuk kindje oxbow.. Hieronder mijn buikje met inmiddels 10w1. Heb het gevoel dat ik al een onwijze buik heb maar op de foto valt het steeds wel mee . Niemand weet het bij ons nog, dit willen we pas doen na de termijnecho volgende week vrijdag!
Hoi meiden, Wat een prachtig topic is dit. Mag ik me hier ook melden? Ben op 24 maart uitgerekend zoals het nu is (as maandag mijn eerste en gelijk termijnecho.) Echt wat kan ik genieten van die mooie buiken van iederee. Allemaal ook nog gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Hier in ieder geval een foto van mij met ruim 9 weken. Hij is een beetje wazig spiegel is niet optimaal.
Vandaag de termijnecho gehad; alles was goed! Zelfs een paar dagen vooruit gezet, ben nu 11.6 wkn. Buik is flink aan het groeien... ben blij dat we het dit weekend gaan vertellen!
Het is alweer even geleden dat ik hier gekeken heb, maar wat een mooie buikjes al! Ik voel me eigen ondertussen echt enorm worden Ben nu 13 weken zwanger van de tweede.
Wat een verschil in buikjes. De ene is echt al zichtbaarder dan de ander! Ik heb nu zo'n twijfel buikje: Heeft ze te veel gegeten of is ze zwanger? Vind het net niks
Flinke buik al! Mooi! Grappig we lopen bijna gelijk (ben 13+3) En ben 3-8-12 bevallen van een zoon! We liepen toen dus ook gelijk!
Wat toevallig zeg! Dat het zo gelijk loopt. Ik ben ook 11 maart uitgerekend haha. Vergeet alleen soms de dagen er bij te zetten.