Hoi dames! Weer even snel wat bijgelezen... ik reageer echter alleen op fb merk ik weer. Niet lullig bedoelt naar jullie! HET IS MAART! Kom maar op nu,...
@Bibi, welkom hopelijk zet het bij jou snel door! @karagoz, vervelend dat je je zo voelt meid. ik moet me aansluiten bij jou kinderen is iets wat je samen doet ongeacht wie er het meest thuis is of niet je moet er samen voor gaan!mijn man werkt ook 6 en soms zelfs 7 dagen in de week maar dat is geen excuus om straks niet naar zijn zoon om te kijken!!kop op, het is nog even tot je je eigen lijf weer terug gaan krijgen je kunt het!!!!! @facebook, daar maak ik me ook schuldig aan haha meestal op fb en verder niet zoveel meer hier te vinden
Hoi meiden, Hier eindelijk de tijd puf en energie gevonden de laptop te pakken, ook wel weer even fijn. F. doet het super goed, de geelheid trekt nu goed weg, gelukkig was het niet al te erg. Ze is heel alert en helder en doet goed haar best met drinken vandaag dan eindelijk wat aangekomen. Ze drinkt nu echt 15-20 minuten per borst heeft bij iedere voeding wel een plasluier en de spuitluiers zijn ook een feit inmiddels. Wel is ze enorm zoet en tevreden kan d'r ook wakker in d'r bedje leggen zo prettig ze valt vanzelf in slaap. Ik hoop zo dat jullie straks net zo snel mogen gaan genieten van die heerlijk ruikende warme lijfjes. Meiden kop op ik denk aan jullie
Senta, wat heerlijk om te lezen dat het goed met haar gaat! Lekker drinken en slapen! Fijn dat ze al minder geel gaat zien en jij je zoveel beter voelt. Lekker verder genieten dus! All, Wat ik bij de eerste nooit gehad heb, speelt nu enorm op.... Ik heb mega last van mijn rug. Als ik zittend heb gegeten moet ik gewoon weer liggen, zoveel pijn doet de kleine tegen mijn ribben en de spieren in mijn rug. Weet eerlijk gezegd niet hoe ik dit nog weken zou moeten volhouden...
Hee allemaal, Kan mijn rust niet vinden vandaag ondanks dat ik vannacht superslecht heb geslapen kon ik tussen de middag niet in slaap komen... Maar even lekker filmpje kijken op de bank straks en dan vanavond lekker vroeg in bed! Tari: Jij bent gewoon morgen al uitgerekend! Hoop echt dat je snel bevalt meid! Karagoz: Dat gevoel herken ik wel, ook vanuit mijn eigen moeder helaas... Zoals ik laatst op FB al zei komt ze nooit eens spontaan hier langs op de koffie oid. Ze heeft ook nog niet één keer aangegeven om eens op mijn zoontje te passen of haar hulp aangeboden... erg jammer vind ik dat Vorige week appte ik haar dat of ze die dag werken moest omdat ik even naar het tuincentrum wilde gaan en of ze zin had om mee te gaan... enige wat ik terugkreeg was "Ja, moet tot 12 uur werken".... Heb het daar maar bij gelaten, maar wordt er stiekem wel een beetje verdrietig van! Gewoon hier je hart luchten hoor meid! Wij denken aan je... En nog even en dan heb je weer een prachtig babietje in je armen bibi: Welkom! Senta: Wat fijn dat het goed gaat en ze is aangekomen!! Wortel: Herkenbaar, ik heb ook vreselijke rugpijn de laatste dagen Daar wordt het allemaal niet beter van hé?
vandaag echt zo een dag om niks te doen maar ben toch maar van de bank gekomen moet namelijk nog zoveel doen in huis echt een puinhoop de keuken is nu gelukkig soort van op orde
Senta wat fijn dat ze het zo super goed doet zeg. wortel: herkenbaar hoor alleen hier is het niet zozeer mijn rug maar mijn bekken die nu echt roet in het eten gaan gooien. Wat betreft vandaag. Met damian dus naar ht dorp geweest vanmorgen. Tussen de middag geslapen. Twee keer wel heel kort want de buurjongen was weer bezig met de auto. Die begon prompt toen wij allebei net op bed lagen. Nu geen puf gehad om er iets van te zeggen maar volgende keer ben ik de boze buurvrouw. Helaas de pijn in minn bekken is nog steeds niet weg en de moeheid ook niet dus vanavond weer vroeg mij bedje in. Nu rustig op de bank. En ondanks dat ik een beetje kriegel wordt van de troep doe ik morgen pas opruimen. Of vanavond als damian op bed ligt. Heeft nog geen zin nu met damian die rondloopt. Bibi: h Ik e is het bij jou? Hopelijk heb je inmiddels de kleine in je armen.
@Senta, wat fijn dat ze het zo goed doet!! @wortel, vervelend als je zo'n erge rugpijn Hebt! @Girly, lekker irritant als hij elke keer begint als jullie net willen slapen.. Alsof hij erop wacht @blike, lekker op tijd je bed in vanavond! Dochter is net opgehaald door mijn moeder, dus ik kan ff niks doen. Vandaag was ze wel heel lief! Ik ga voorlopig geen auto meer rijden.. Merkte vanmorgen dat het niet echt gaat met de medicijnen en mijn schaambot doet ook heel erg zeer. Lopen gaat ook moeizaam. Tijd dat de baby komt Morgen weet controle in t zkh. Deze keer zie ik de gyn ook, dus ben benieuwd wat die zegt.
Oeps! Allemaal een rotdag dus eigenlijk... Ik weet waar mijn rugpijn van komt; heb scoliose. De baby zit tegen mijn ribben aan, waardoor ik meer in mijn bocht ga hangen. Dit trekken mijn spieren totaal niet. Had gehoopt op een iets actievere vakantie voor ons.... Dit keer zijn de laatste lootjes ook echt zwaar...
Moro: spannend morgen weer controle. Lekker dat je even niks kan doen en dat je dochter even lekker met oma mee is. Maak er lekker gebruik van. Wortel: o wat vervelend van je rug. Gelukkig geen last van dat die kleine bij mijn rug zo aan het etteren is (om het even oneerbiedig te zeggen). Buurjongen: ja bijna wel. Ga hem als hij het weer doet ook vriendelijk vragen of de boel 2 of 3 tandjes zachter mag of dat hij het op een iets ander tijdstip plant. Maar dat laatste wil ik niet te veel vragen want als hij dat doet dan moet ik het hem over een paar weken weer vragen of het op een ander tijdstip kan. Vind ik ook weer zk sneu.
Merkte trouwens vandaag dat naar school lopen toch wel zwaar word. Maar pas sinds deze week eigenlijk. In de parkeergarage maar 5 trappen omhoog gepakt ipv de lift. Ik had de hoop dat het zou helpen, maar nee.
Pffff zal eens een gpede nacht hebben voor mijn gevoel. Wordt om kwart voor vier wakker om te plassen. Niets raars aan. Zit ik op de wc beginnen mijn darmen onwijs te rommelen. Dan voel ik du bui al hangen in combinatie met de lucjt in mijn darmen waar ik zo n last van had. Dus denl laat ik slim zijn en even beneden zitten. Zat 5 minuten beneden en ja hoor ik moest naar de wc en snel ook. Sorry nou komt er een wat vies gedeelte. Het eerste stuk ontlasting was hard en deed zelfs een beetje zeer. Maar daarna heb ik een half uur op de plee gezeten ivm zware diarree. Lijkt nu allemaal weer rustig te zijn dus ga weer naar bed toe. En om kwart over zeven gaat mijn wekker weer. Want helaas uitslapen is er niet bij. Heb om 9 uuur een afspraak. Nou moest dit even kwijt. Wordt nu langzaam ook een beetje kriegel van de laatste loodjes en het feit dat er al zoveel zijn bevallen. Nou weet ik ook wel ben als laatste uitgerekend dus de kans is heel groot dat ik als een van de laatste moet/ga bevallen maar dan nog. Nou klaag modus uit en bedje weer in.
Girly: Ik heb dat af en toe ook, die diarree met buikkrampen om u tegen te zeggen... denk dat de baby aardig tegen mijn darmen aan zit te drukken waardoor dit komt... Maar het is inderdaad erg vervelend!
gelukkig heb ik geen last van diarree gelukkig. hier weer een rustig dagje ja mag ook niet veel meer doen soms erger ik me er aan maar ach. vanmiddag al wel even met me dochter en nichtjes en me moeder naar monkey town even de energie kwijt van die kinderen en dan kan ik lekker blijven zitten op een stoel.