@!wortel, fijne vakantie!!! @girly, hier ook af en toe flinke buikkrampen en snelle wc bezoeken, niet fijn ! @vandaag hier een beetje raar dagje voor mijn gevoel. als onze knul niet had gedraaid dan hadden we vandaag gewoon papa en mama geworden pfff zeker nu ik flink last heb van mijn liezen en rug ( sinds gisteren erbij gekomen heel fijn) hoop ik toch echt dat hij zo snel mogelijk vanzelf eruit wil komen. ga het nu wel een beetje beu raken dat ik niets tot bijna niets kan zeg maar.... maar ja het is niet anders en we zullen het ermee moeten doen! Straks even de moed verzamelen om naar de supermarkt te gaan, en mezelf om te kleden!
Marcia, kan me indenken dat dit een rare dag voor je is.... Inleiden is zo lekker omdat je weet wanneer je de baby in je armen mag sluiten. Je was erop ingesteld en nu moet je de natuur afwachten. Lastig hoor! Girly, wij gaan lekker als laatste bevallen We genieten van al het mooie babynieuws dat komt, laten ons eigen lijf lekker zijn gang gaan met alle ongemakken van dien. Maar balen van je darmen! Ze zeggen weleens dat je lichaam zich eerst leegt voordat de bevalling begint; wie weet!
@wortel, ja omdat onze knul in een stuit lag had het een keizersnede geworden(moest me 7:15 melden..) dus dan hadden we nu ongeveer onze frummel in onze armen gehad, maar ja misschien mag ik zondag wel bevallen, gezellig op mijn verjaardag
Marcia, och dat is helemaal wat je met een keizersnee; dan weet je ook nog gewoon het tijdstip! Grrr helemaal frustrerend!
Marcia: ja kan me voorstellen dat dit een rare dag voor jou is. Wortel: ja gaan we gewoon doen. Merk dat kk wel steeds nieuwsgieriger wordt na mate het termijn van damian zijn geboorte komt. Namelijk met 38 weken. Heb voor mezelf gezegt vanaf zondag mag hij komen. Dan heb ik het belangrijkste feestje gehad en mag ik thuis bevallen. Ach en die lichamelijke kwaaltjes laten we het houden op het zat worden van zwanger zijn en dat het daardoor makkelijker wordt om afscheid daarvan te nemen. Hoe is je weekje weg tot nu toe wortel. Je hebt wel heel mooi weer gekozen hoor.
Haha, dat hoop ik Wortel, dat mijn lichaam zich lekker aan het legen is Marcia: Dat is inderdaad even balen... Hoop dat het gauw komt!!
@marcia: lijkt me zeker een rare dag! Nog een geduld dus.. @girly: ook last van. Hoorde ook dat je lichaam zich kan voorbereiden. Nou dan had ik al eens moeten bevallen :S. Maar goed, wat mij betreft beter dan verstopping. @wortel: fijne vakantie nog!
Marcia lijkt me zeker vreemd vandaag. Maar nog even meis. Wortel veel plezier dan nog! En idd de kwaaltjes zorgen voor het loslaten, maar dat mag nu wel hoor
Marcia, is het vandaag nog niet spontaan begonnen met rommelen??? Wij hebben inderdaad mooi weer uitgekozen! Iedere dag even uurtje naar het zwembad; vind ons mannetje zo leuk! Ik kan bijna niets dus dobber maar wat rond Zitten kan ik gewoon niet langer dan 15 minuten; uit eten gaan is dus ook echt niet leuk... Morgen nog lekker een hele dag genieten van het feit dat er niets moet! Heerlijk! Ben nu wel heel benieuwd hoe deze bevalling zich gaat aankondigen. Vorige keer ben ik ingeleid, dus weet niet wat mijn lichaam spontaan gaat doen (al weet je dat natuurlijk nooit).
YES we mogen vanaf nu thuis bevallen. Vandaag alweer 37 weken. Al schiet de alweer soms even naar een ander level inmiddels.
@wortel, nee hoor helaas niet, wel weer buikpijn ( aanhoudend) maar denk dat dat is omdat hij zo laag ligt. Wat vervelend dat je zo kort kan zitten zeg, hopelijk duurt t niet te lang meer dan! gisteren flink wat drop gegeten want de gyn zei dat ze de bloeddruk in de gaten houden voordat ze wat gaan doen haha nu ook een beetje hoofdpijn dus wie weet! straks terug naar de gyn, maar ik denk dat ik dinsdag de 40 weken nog wel aantik hoor! gisteren ook mezelf kapot geƫrgerd aan mijn schoonmoeder, die is verontwaardigd dat als de bevalling begint we niet ineens bellen, nou zolang het nog steeds mijn lijf is waar die kleine uit moet komen gaat het volgens mijn regels en daar zal ze zich maar naar moeten schikken ( gelukkig is mijn man het daarmee volkomen eens!) maar goed ook dat zal wel loslopen, we hopen het snel te zien!
Marcia: je hebt helemaal gelijk. Wij lichten schoonouders ook alleen maar in om damian op te halen als het zover is. Maar ook als die kleine eruit is gaat het nog volgens jullie regels hoor!! Jullie kindje. Anders staan ze misschien iedere dag op de stoep en dat voor een halve dag. Onaangekondigd of ze geven een belletje we komen even langs hoor. (Hebben ze bij mij gedaan bij de damian erg irritant moet ik zeggen.)
@girly, ja daar gaan we wel voor vechten natuurlijk gelukkig is manlief hier nog minder van gediend dan ik en verwacht ik de problemen met zijn ouders en niet met die van mij dus dat scheelt alweer voor mijn gemoedsrust. ze mogen in het begin best elke dag even komen kijken maar wel even en geen halve dag, maar als ik mezelf een beetje blijf na de bevalling dan zet ik ze net zo makkelijk buiten als ik ze beu ben hoor haha
Marcia: dan is het goed. Hier namelijk nirt zo mondig en schoknouders vooral mijn schoknmoeder bleef gerust een halve dag plakken. Ook met de kraamtranen dag terwijl ik helemaal kapot was. Heb ook een paar dagen gehad waarin ik damian echt niet uit handen wilde geven. Nou ze keek hem zo letterlijk mijn armen uit dat ik het toen heb toegelaten. Maar dit keer echt niet meer. Trek ik geen bezoek meer nou dan jammer dan of ze kan een kwartiertje tot half uurtje komen. Maar that s it.
Hoe het aan het rommelen was gisteren, hoe rustig het vandaag is. Strippen leek te werken, maar helaas.......heb er even de balen van.......ik wil denk te graag....en de kleine is weer lekker rustig dus ook daar valt even niets van te genieten......
@girly, vanaf moment 1 ben ik heel erg bezitterig al geweest over onze frummel dus ik hoop/ denk dat dat wel losloopt. wat zonde dat je bij de eerste je zo slecht hebt gevoeld hieronder zeg, echt jammer. @tari, ik geloof graag dat je baalt, ik duim voor je mee hoor meid dat jij de volgende bent!!! je weet dat je bij 41 weken kan staan op dat ze je gaan helpen he?? sterkte daar!
Maar dat is ook meteen het hele punt waarom ik baal, ik wil niet ingeleid worden in het ziekenhuis........nog trauma's van de 1e. En na afgelopen week weet ik zeker dat ik daar niet wil bevallen........ maar er gebeurd te weinig om er op te vertrouwen dat het eerdaags begint, het is al bijna weekend en na het weekend al 41 weken....... ach zit mezelf even in de weg en kan wel een potje janken