Heerlijk senta heb ik bij alle 3 gedaan, lekker buiten in de wagen. Zelfs midden in de winter Lekker je ritme zoeken, komt vanzelf wel weer goed. esstur, hier op dezelfde manier geknipt als de andere meiden. Maar helaas begon het bij mij te ontsteken, moest 3 x per dag in een biotexje badje zitten. Zo niet fijn. Pfff morgen gewoon 41 weken.....had ik echt nooit verwacht.
@tari, net zo dat ik niet had verwacht dat ik de 38 weken zou halen met mijn ontsluiting... komt goed meid... max. een week dan heb je je kleintje in je armen...
Zo is het karagoz nog max een week! Pffff en zo moe, mijn benen voelen zelfs zwaar. Maar mag nog niet klagen....
@inknippen, vori. Keer geen last van gehad. Niets van gemerkt en van het hechten ook niet. Ik had toen wel een hechting die net te strak zat. Toen die los geknipt was nergens geen last meer van gehad. Deze x gelukkig helemaal niets Ons mannetje doet het zo goed! Hij slaapt eigenlijk alleen maar... Word alleen wakker om te eten. Best saai eigenlijk haha ik hoop maar dat hij zo rustig blijft. Onze dochter was al na een paar dagen flink aan het huilen van de krampjes, dus ik heb nu goede hoop! Morgen ga ikzelf even naar buiten. Had ik vandaag willen doen, maar ik wilde liever slapen. Ik merk wel dat ik sinds vandaag weer wat meer energie heb. @senta, logisch toch?! Is even wennen 2 Kids. En je moet weet een ritme vinden. Als alle babys geboren zijn zal iedereen t wel drukker hebben.
ik hou ook wel wat vocht vast maar volgens mij plas ik dat in de nacht allemaal er uit want sta iedere keer verbaast wat ik er in de nacht uit plast haha
Helaas ik ga steeds meer vocht vasthouden. Vooral de voeten en enkels. Ook heb ik het idee dat ik een blaasontsteking aan het ontwikkelen ben. Iedere keer kleine beetjes plassen en doet zelfs een beetje zeer. Terwijl ik het idee heb dat ik vet nodig moet. Heb trouwens wel steeds vaker het idee dat ik een soort harde buik heb maar dan voel ik aan mijn buim en dan voelt hij helemaal niet zo extreem hard aan.
Jep en daar is dan de 41 weken...... harde buiken zijn hier ook echt hard. Girly, urine anders even laten controleren, wie weet. Als ik moet moet ik ook echt en veel. moro was fijn dat ie het zo goed doet, haha geniet nog maar even van al zijn slaapjes Hier hadden ze ook meestal een huiluurtje. Nou ga maar eens mijn bed opzoeken, slaap lekker meiden
Pfff en daar zit je weer eens beneden. Eerst wakker worden van je bekken en dan eruit om te plassen. Omdat me bekken zeer bleven doen even naar beneden een rondje door de woonkamer doen en daarna begonnen mijn darmen weer te rommelen. Nu dus beneden zittend en nog vijf minuten aankijken en anders weer gewoon naar bed. Vind het s nachts een stuk moeilijker om iets op fb te zetten tegenwoordig. Bang dat ik iemand ermee wakker maak. Gek eigenlijk had ik een paar weken geleden geen last van. Maar toen wist ik een soort van er zij er meer. Nu ben nu ik daar een stuk terughoudender in. Yes wil wel zeggen vandaag 38 weken. Nog 14 dagen te gaan officieel. Hopelijk dient meneer zich voor die tijd aan. Zal maandag eens vragen hoe dat zit met overtijd lopen en het beleid hier. Ben wel benieuwd eigenlijk. Nou genoeg va mijn geklets. Ga weer naar mijn bedje toe.
Haha Girly, als iemand er wakker van word moet diegene zn telefoon maar op stil zetten, toch?! Vervelend als je niet lekker kan slapen!!
Das ook wel weer waar moro. Misschien maar gewoon doen inderdaad. Hier een druk dagje gehad. Eerst met mijn moeder de benedenverdieping flink aangepakt. Daarna broodje gegeten en zijn we naar het dorp geweest. Even lekker over de markt gelopen en langs een aantal winkels. Daarna even een half uur a drie kwartier naar de speeltuin en als afsluiter een softijsje bij de snackbar gehaald. Nu lekker op de bank met de voetjes omhoog. En even niets.
Girly, dat had ik woensdagnacht en idd er waren mensen wakker, ah wel zo gezellig. meiden het is zo'n lekker manneke. Nog steeds tevreden en zo rustig als in de buik, is ie nu nog Borstvoeding lijkt op gang te komen, durf er nog niet vanuit te gaan maar hij p,last en poept en je hoort hem slikken met de voeding! De kraamhulp is ook een schat en geeft me qua borstvoeding wat zelfvetrouwen. De stagaire is ook een leuke vlotte meid. Super gezellig en lief voor de kids. Dat stond voor ons echt op 1! Niet betuttelend, zo fijn! Hoe gaat het met de meiden die nog in de wacht zitten. Houden jullie het nog een beetje vol? Pfff lijkt al weer even geleden, haha. Maar die onzekerheid van de zwangerschap was meteen weg. Vooral de zorgen om E.lijah toen hij nog in de buik zat.
@tari, wat heerlijk dat het zo goed gaat zeg!!lekker van genieten meid! wat een opluchting was vandaag zeg, dat ze sowieso wat gaan doen in het ziekenhuis! vanmiddag gestript en gevoeld ( had 1 cm ontsluiting nog maar..) en zaterdagmorgen terug voor een ballon met eventueel vliezen breken als het helpt op zondag, ben benieuwd!!!
Marcia zo fijn is dat een plan van aanpak. Dat gaf mij ook veel rust. Ik hoop voor je dat het helpt meis. Overtijd lopen is pittig. Vooral mentaal, je word er zo onzeker van.
tari: wat fijn dat je zo geniet en dat het zo goed gaat. Ja om eerlijk te zijn ben ik het nu echt zat aan het worden. Ben er wel een beetje klaar mee. Niet alleen omdat alles klaar is maar merk ook dat mijn lichaam langzaam klaar is ermee. Helaas heb ik op een of andere manier het gevoel dat de kleine man voorlopig nog geen zin heeft en het prima naar zijn zin heeft. Maar lees net op fb dat het de 16e volle maan is. Dus wie weet niet al te lang meer. Nu lekker bad vol laten lopen. en in bad en naar bed.
Girly, de 16 bevallen zou ik wel leuk vinden. Dan beval ik met hetzelfde termijn als ons zoontje. Tari, wat fijn om te lezen dat je zorgen weg zijn! (Knap trouwens dat je hier nu alweer bent). Leuk om te lezen dat je zo'n fijne kraamzorg hebt! All, vandaag mocht ik me ook met exact 38 weken melden bij de vk. Alles was weer goed! Ze schat de baby nu op 6 pond. Ik hoop dat de kleine nog even blijft zitten, ookal doen mijn ribben en rug flink pijn. Ik moet van mezelf nog zoveel doen in huis... ik ben eigenlijk nog niet echt klaar voor de komst van ons ukkie (nee hoor ben geen perfectionist) Maar dit weekend moet alles opgeruimd zijn. Zodat als de kleine zich aandient, ik er ook de rust voor heb.
Wortel: ja de zestiende lijkt mij ook wel wat hoor haha. Mijn ene zwager is vandaag jarig en de andere de 18e dus komt dat wel mooi uit haha.