Meiden ik ben er weer, terug van schooltje mijn binky heeft afscheid genomen. Mijn kleine man is nog 3 weken thuis en dan gaat het echte schoolleven beginnen. Ik heb maar een klein traantje gelaten gelukkig. De rest komt nog wel vrees ik. Ik denk zelf ook niet dat er echt wat aan de hand is, al heb ik een heel vaag gevoel dat mijn suiker aan het opspelen gaat nu. Een voorgevoel mag je nooit verwaarlozen toch? Ik heb dan ook besloten nu om de dag een curve te maken en te kijken wat die doet tot nog toe alleen de nuchtere waarde echt te hoog is dan wel voor het eerst maar baart mij wel wat zorgen. Als die een zondag weer te hoog is ga ik wel maandag gelijk aan de bel trekken en wil ik dat er actie ondernomen wordt. Nu is mijn man thuis deze week en als wij er vroeg bij zijn is die mogelijk goed in te stellen met insuline, daar ga ik wel vanuit dat ik die toch weer zal moeten gaan gebruiken.
@kriskras, de blaar doet geen zeer gelukkig. kijk er alleen af en toe tegenaan dat is irri maar ja @senta, wat vervelend weer! Hopelijk gaat het meevallen!
Senta, goed van je dat je nu dat bij gaat houden, kan er beter op tijd bij zijn. Kan het niet gewoon een groeispurt zijn? Ik maakte gister een buikfoto, de vorige was 3 weken geleden, wat een verschil! Maar een klein traantje, goed gedaan man eet op zn werk, zit nu echt te denken wat ik ga eten. Heb zin om pizza te bestellen maar denk niet genoeg geld in huis..
Mijn man heeft ook 2 weken vrij.... mijn salaris is binnen!! Vroeg of we niet eerder kinden gaan babyhoppen aan mijn man. Hij wilde nog wachten eigenlijk. Maar ik wacht al weken en wilde zo graag.... dus vanavond lekker geld uit geven.... kinderbijslag komt toch over 2 weken dus hij moet het maar even door de vingers zien hahahaha
Karagoz: veel shopplezier. Hier: sinds 2 uur geleden opeens mega veel last van mijn rug. Weet niet wat het is. Maar weet niet goed hoe ik moet zitten of iets. Nou ja zal wel overgaan en anders vanavond weer in bad. Kapper ging heel erg goed met damian. En hij heeft weer een lekker kort koppie. Verder heb ik mijn uitkering aangevraagd. Ben benieuwd. Moet als het goed is over een week een status update krijgen. Je kon er ook vragen neerzetten dus heb ik gelijk maar gevraagd yoe dat zit met aanvragen. Ben trouwens heel trots op de grote man. Hij heeft maar 5 minuten gehuild voor het slapen en hij heeft gewoon overdag geslapen wel 2 uur. Helemaal happy en trots. Verder eens bedenken wat te eten. Manlief heeft de kerstborrel van zijn werk maar ook van het uitzendbureau dus die verwacht ik nog niet snel terug en met weinig trek.
@senta. Kan me voorstellen dat het even goed slikken was. Maar straks vindt hij het erg leuk en heb jij er vast ook een goed gevoel bij En hopelijk blijven je waardes goed. @karagoz: groot gelijk om te shoppen! Moet je doen als je er zin in hebt haha. @girly. Hopelijk gaat je uitkering snel van start. Meestal moeten ze binnen vier weken een beslissing nemen.
Ik heb net voor damian en mij ook lekker wat besteld. Wist niet wat we moesten eten en mijn rug doet echt pinn. Verder heel veel lucht in mijn darmen. Maar sinds ik besteld heb heb ik dus al mega last van maagzuur. Komt niet omhoog ofzo maar hangt echt tegen de oppervlakte. En dat al een half uur. Zo nu ben ik even klaar met geklaag. Vroeg naar bed misschien in bad straks als damian slaapt.
Beterschap meid @ girly.... zo lekker geshopt... 250 euro lichter en ben pas op de helft... manlief was het zat dus we zijn weg gegaan...
@Senta, goed dat je het zelf in de gaten houd. En lijkt me best een verandering als hij naar school gaat. @karagoz, lekker geshopt dus @girly, hopelijk verloopt t vlot met de uitkering. En wat fijn dat damian sneller in slaap valt. Doe rustig aan met je rug. Ik ben t ff beu vandaag! Heb taart gemaakt, nu écht de laatste!! Dochter was heel vervelend, wilde vanmiddag wakker blijven... Vanavond was ze dus doodmoe en aan t jengelen. Ik ook moe dus geen geduld.. Ben ook wel iets té tegen dr tekeer gegaan nadat ze voor de zoveelste keer niet luisterde! Ik janken, kind ook en gelukkig een papa die haar in bad en naar bed heeft gebracht. Zometeen lekker douchen en dan tv kijken. Morgen gaan we de zolder schoonmaken en inrichte. dochter blijft dan bij mn schoonouders slapen. Heb ik ook even rust
Hé meiden! Als is het zo lees gaat het redelijk met iedereen. Fijn! Hier ook lekker 2 weken vakantie nu! Zalig! Vanavond weer gehad over namen, geboortekaartjes, adressen... In de vakantie maar eens wat boeken met kaartjes halen. Morgen lekker shoppen zonder zoontje. Die gaat naar oma, waar hij normaal wekelijks komt, maar door zieke opa nu al weken niet kan. Kunnen ze mooi samen genieten en wij dus ook De baby zit erg hoog sinds 2 dagen; moet echt met een rechte rug zitten, anders gaat mijn borstkas zeer doen.
even klagen meiden had een druke dag vandaag waardoor ik blij was als ik even wat voor me zelf kon doen en me dochter had op kdv een brunch om 4 uur nou daar ook geweest en even 3 kwartier in de winkelcentrum gelopen en daarna weer naar de kdv om me dochter op te halen kom ik thuis me man was ook thuis gekomen krijg ik gelijk te horen dat het stonk en dat de huis een bende was nou niks was goed ik zelf sterfde van de honger het was al half 6 dus ik bijna janken eten gemaakt man lief had op zijn werk ook al gegeten maar ik moest nog wel even voor hem ook een eitje bakken hij zegt dan niet even schat ik maak je eitje wel dan kan jij alvast eten nee geef ik hem eerst zijn ei en me dochter ook nou toen kon ik nog voor me zelf maken overal last van pff puntje bij paaltje moesten we ook nog naar een verjaardag maakt hij zo een opmerking schat kan jij niet alleen gaan ben kapot ik dus gelijk van nou ga jij maar alleen het is jouw vriend was er even klaar mee pff klaag modum uit
Wortel: genirt ervan morgen. Lekker shoppen en leuk voor oma en je zoontje. Chaneef: grrr klaag gerusg hoor wat een mafketel zeg. Wat denkt hij zelf? Sorry ben ook de vrolijkste niet vandaag. Maar wel mega trots. Eerst slaapt damian vanmiddag al 2 uur en nu heeft hij nog geen 10 minuten gehuild vanavond en hij sliep. Nu oig ik zelf ook in bed. Kan alleen draai niet vinden want mijn rug en stuitje voelen ju echt niet fijn. Maar ja. Komt goed.
Heerlijk geshopt... echt fijn om een keer te gaan shoppen zonder echt naar de prijzen te hoeven kijken... wat heb ik gekocht: lakens, molton hoezen en hoezen voor de ledikant en het wiegje Hydrofiele lakens 15 stuks badcape omslagdoek spuugdoekjes 2 slabbetjes 12 rompertjes maat 50/56 borstel en kam nagelknip set thermometer boxkleed voedingskussen en hoes eerste setje kleding 1 jurkje (mijn man vond die zo schattig) regenhoes voor de kinderwagen billendoekjes doos en net een verzorgingstas besteld. Bij baby dump was het weer naar 50 euro gegaan maar bij baby-walz was het nog 40 euro maar met 5 euro verzendkosten... maar goed ben nog iets goedkoper uit... BABYMOOV Luiertas "Baby Chic" - online bestellen! - babywalz
En heb ook nog 2 hoezen voor de verzorgingskussen gekocht... alles in wit met roze... wil het niet te roze hebben... Vind het wel fijn als ik veel op 60 graden kan wassen en als de vlekken er niet uit gaan bleekwater kan gebruiken... vanwege de poep en spuugvlekken... maar er is genoeg roze...