Nou dan doet hij niks meer in de baby kamer zo eigenwijs is hij moet me er aan overgeven de enige wat ik kan doen is in plaats van groene gordijnen witte maar dan moet ik wee r gaan ruilen en ik wou zo graag groene gordijnen
de achterkant is klaar van de ramen. Nu de voorkant nog. Ik hoop dat ze voor half 5 klaar zijn want ik moet naar mijn werk en ik wil nog even snel stofzuigen voor ik ga werken...
Ik kreeg net een brief van de uwv dat ik weer beter bent gemeld. Terwijl dat niet zo is. Dus maandag maar weer de leidinggevende bellen... krijgen we dit weer. Zal zo blij zijn als ik met verlof ben... dat gezeur over mijn ziektewet en mijn uren
Karagoz: ******* grrr houd dat dan nooit op. Achterlijk zeg. Zal me verder inhouden. En kan me hee leuk goed voorstellen dat je blij bent als je met verlof mag.
Nou bij mijn werk is het zelfde hoor mijn leiding gevende heeft aan gegeven dat ik nog maar halve dagen werkt en hun het hoofdkantoor doet er weinig mee nou ik vind het best als jk me geld maar krijg en het is voor hun zij lopen het geld mis
Ik sta steeds weer versteld als ik op mijn werk kom. Kijk ik naar mijn rooster voor januari. Die deze week is gemaakt. Sta ik voor de hele maand januari ziek en hoef ik dus niet te werken. Terwijl de afspraak was dat ik tot het verlof 4 uurtjes zou werken in het weekend tenzij de bedrijfsarts anders zegt. Mijn leidinggevende meld dit ook niet even... echt ik snap er echt niets meer van. Maandag maar weer bellen... niet dat ik het niet erg vind hoor... maar wil wel weten waar ik aan toe ben of ik wel gewoon mijn geld krijg...
Karagoz: huh idd heel vaag allemaal. Je bent weer helemaal beter gemeld maar staat geen enkel uurtje op het rooster? Vindt het maar raar.
@leane... wat een schattig kamertje!!! @chaneef... voor januari sta ik er niet op alleen als ziek... voor december nog wel gewoon
Karagoz, wat heb jij lekker geshopt zeg! Heerlijk!!! Wat een werk heb jij zeg, althans leidinggevende pffff communicatief is deze persoon in ieder geval niet. Balen voor je dat je daar dan weer achterheen moet gaan. Senta, hebben die mensen nog meer kinderen? Wij zijn nog altijd niet uit de namen Girly, wat doet Damian het goed! (Zal de uitbarsting van papa dan toch resultaat hebben geboekt? Hihi). Moro, ik probeer heel hard niet in de stress te raken en dat lukt nog goed! Tari, leuke vrolijke wipstoel! Doe je er geen hoes over? Ik vind die draagdoeken leuk, maar krijg je dan niet enorm last van je rug? Blike, het gekke is wel dat de baby met het koppie naar beneden ligt steeds, maar inmiddels misschien wel gedraaid? Het voelt niet fijn helaas. Het inslapen hier ging heel goed. Mijn zoontje is van mei 2011. Maar hij sliep al wel in een groot bed op de babykamer, dus dat was hij al gewend. Verder heeft het weken geduurd voor zijn kamer echt af was, waardoor hij er rustig aan kon wennen. Wat heerlijk dat je man thuis is! Maar wat een horror als je bedenkt onder welke gevaarlijke omstandigheden hij heeft moeten werken Chaneef, volgens mij is je man zwanger wat een acties zeg, Leane, wat mooi! Lief en stoer tegelijk. En gewoon al helemaal af het kamertje! Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn! All, joepie ik kan naar zwangerschapsgym! Heb het hele pakket gekozen met voorlichting van vk, borstvoeding en cesartherapeut. 10 sportlessen vooraf en 5 na de bevalling. Eerste week van januari start het. Heb er echt zin in! Vannacht erg slecht geslapen, wordt gestoord van dat maagzuur en was ook nog eens misselijk. Toch gaan winkelen, maar ben regelmatig de frisse lucht gaan opzoeken, omdat ik bijna onderuit ging. Nu nog altijd erg last van mijn buik. Bovenin en dat terwijl ik de kleine alleen maar onder mijn navel voel...
Wortel: Ja Damian doet het echt onwijs goed. Manlief heeft die uitbrander nooit gegeven aan hem maar aan mij zijn frustratie geuit. Dan schelen onze kids 3 maanden met elkaar. Damian is van juli 2011. Balen dat je slecht geslapen hebt zeg en dat de maagzuur en misselijkheid zo vervelend doen. Ondanks dat je regelmatig niet lekker werd en naar buiten moest wel lekker gewinkeld en gekocht? of niet? Hier: Weer een mijlpaal. Damian heeft vanavond gewoon niet gehuild en is gewoon in slaap gevallen. Nu echt maga mega trots.
Girly, oh dat is fijn dat hij het niet op Damian geuit heeft, maar je kleine mannetje zal vast zijn humeur aangevoeld hebben. En ik lees dat hij gewoon lekker is gaan slapen zonder mama uren naast zich. Joepie!!! Inderdaad heerlijk geshopt! Vind alleen net als in de vorige zwangerschap dat er zoveel leuke kleren te koop zijn!
Wortel: Fijn zeg dat je zo lekker geshopt hebt. Ik vond het dit keer zwaar tegenvallen. In ieder geval qua kleding. Ik heb zoveel kleding die er nu te koop is al gezien tijdens de zwangerschap van Damian. Dat vind ik echt jammer. Zo moeten wij nog echt een geboortepakje kopen maar wacht daar toch nog maar even mee aangezien het nu allemaal winterspul is en ik hoop wat leukere kleding.