Maart 2014 (deel 2 )

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door senta, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senta

senta Niet meer actief

Hoi meiden Ik ben kapot. Echt gesloopt lange dag maar lig nu op bed B
    Heerlijk. Eten was lastig voor mij. Bij de week valt het niet allemaal mee Als je zwanger bent.

@wortel ja zijn zelfs 2 stellen met die naam. Ik zal het even op fb zetten voorjou.

Morgen reageer ik verder

2. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Eh chaneef bedoelde je :D zwanger??? :p

3. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Wortel met een draagdoek juist niet. Had die met een gewone draagzak heel erg en last van mijn schouders. Met een doek zit het kindje dichter tegen je aan en je kan de doek mooi spreiden over je schouders.

En nee wij doen geen hoes om de wipstoel. Vorige rondes oom niet gedaan, volgens waren die er toen nog niet eens. Maar het wippertje was al de deur uit. Even gezellig alleen met mijn dochter heen geweest maar een mooie babypark in zaanstad!
    Ze heeft vandaag ook haar A diploma gehaald.

4. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Meen je dat nou? Ben ik echt zo kippig???:$

Sorry voor de fout hahaha. Volgens mij is het dan allang bedtijd voor mij hahaha.

Karagoz: Ja hoop het ook. Maar zo niet handelen we er dan wel naar.

5. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Leane wow wat een mooi kamertje en je behang erg leuk! Super mooi :)

Karagoz jemig wat snappen ze op jou werk niet. Word je toch moe van, kan je er weer achteraan.

6. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Haha girly toch een bril nodig of zwangerschapsdementie :D

7. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,
    Ik ga morgen bijlezen. Vandaag de zolderkamer van onze dochter afgemaakt. Ben helemaal gesloopt! Zal morgen wat foto's op fb plaatsen. Ze is nu bij opa en oma slapen, dus gelukkig kunnen we morgen uitslapen.

8. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Zo, wat een geklets!

Ik heb al beter geslapen, nu honger en brood zit in de vriezer dus dan maar een klein stukje slagroom gebak , mag best om half 6.

Leane, wauw, kan ik je inhuren? Word bijna jakoers zeg zo perfecte match. Ik weet steeds juist niet wat ik wil, wat dat betreft is het wel makkelijk als je het geslacht weet! Echt prachtig, je ledikant ook!

Karagoz, wat een gezeur zeg, kan ook nooit in 1x goed gaan he..

Senta, lekker rusten!

9. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Muntje: hahaha hoe verzin je het. Om half 6. Als het maar lekker was.

Tari: laten we het op zwangerschapsdementie houden voor een keertje.

Hier: mijn mannen slapen nog. Alleen een van onze katten besloot dat ik wakker moest worden. Grrr. Nu in dubio terug naar mijn bedje en nog ff slapen of gewoon wakker blijvnn. Nou ja we zien wel ff.

10. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeiemorgen allemaal,

Man is gisteren veilig thuisgekomen! Hij ligt nu nog te slapen, heeft mega last van een jetlag...

Shoppen:
    Wij zullen in januari even een datum prikken waarop we met z'n tweeen naar Groningen gaan... Daar hebben ze de babyboulevard.. zitten een megagrote babydump, babypark en prenatal naast elkaar! Kunnen we ons wel even vermaken ;)

Chaneef:
    Tsja... blijven mannen hé? ;) Maar irritant is het wel...

Girly:
    Lekker toch! zo'n dagje binnen! Het was gisteren ook vreselijk weer! Echt een binnendag!
    Mijn zoontje is nét weer drie maandjes jonger dan jou zoontje, van september 2011.

Karagoz:
    Wat blijft dat een gedoe joh... bij jou op het werk! Bah! :(

Leane:
    Mooi geworden het kamertje! Leuk behang ook!

Wortel:
    Leuk! Zwangerschapsgym, hoop dat je een beetje een leuk clubje hebt! :)

Tari:
    Gefeliciteerd met je dochter met haar A diploma :)

Draagdoek/draagzak:
    Ben er ook nog niet over uit. Een doek lijkt me lekkerder zitten! Maar vraag me af of het niet teveel een gedoe is met dat knopen, en of het in de zomer niet heel warm is?

Muntje:
    Ja hoor! Dat lijkt mij een prima ontbijt :D

11. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Goedemorgen... ik lig nog in bed. Ik kom er pas uit als het ontbijt klaar is. De mannen zijn al wakker

12. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Karagoz:
    Dat heb je héél goed bekeken :D

13. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Blike nee hoor is geen gedoe. Je hebt het zo door. Ik heb al een tricot slen. Beviel me prima, naar een markt geen wagen mee. Kijk anders eens op fb bij de groep draagpraat. Als je vaak wilt dragen zou ik wel kiezen voor een draagdoek of ergonomischedraagzak. In ieder geval geen babybjorn en stokke.
    Maar ieder zijn keus natuurlijk.
    Nee zit niet warm hoor. Je trekt zelf iets minder aan en de kleine een romlertje in de zomer.

14. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Estrella net haar bed uit, echt mega uitzondering maar ze hadden gisteravond een galafeest dus laat naar bed 22.30 uur.....maar echt voor 2 euro, 4x keer limonade, zakje chips en snoep. Met een dj en op de foto. En papa en mama konden rustig de kerstboodschappen doen.

15. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    o ik ben slecht bezig haha vanmorgen belt me broer op ja 2de kerstdag blijven we toch thuis oke wel had ik heel veel pannenkoekenmix in huis voor de kinderen met gourmetten met chocolade er in dus ik zeg tegen chloe zullen we pannenkoeken eten als ontbijt (doen ze in amerika ook dacht ik zelf) dus zo gedaan heb ik vanmorgen pannenkoeken gemaakt en me man wakker gemaakt of hij ook wou kreeg zo een antwoord van nou nee dank je zijn ze bijna allemaal op komt hij beneden heb je er maar 1 voor me over gehouden o geen probleem hoor dan maak ik er toch meer haha dus dat was lekker onze ontbijt voor een keer het is en blijft een rare week met de feestdagen

16. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Chaneef: hahahaha wat een giller. En ik dacht dat ik soms erg was. Maar als het maar gesmaakt heeft toch? En zo een keer moet toch kunnen!

Tari: das wel lekker zeg.

Karagoz: dat heb je idd goed bekeken. Hier ligt manlief nog lekker te slapen of in ieder geval op bed. Ik ben niet meer teruggegaan. Maar half 8 is toch een soort van uitslapen voor mij.

Bedacht me opeens nog 5 dagen werken in totaal en dan hoef ik niet meer te werken. Althans jullie snappen wel wat ik bedoel. Dan loopt mijn contract af. Pfff aan de ene kant wel lekker maar zie er ook heel erg tegenop. Gek is dat eigenlijk.

Straks lekker met zijn allen naar het dorp toe. Koopzondag en de laatste keratcadeautjes kopen.

17. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    ja ik begrijp dat het dubbel is met je gevoel en je weet ook niet wanneer je weer aan de bak kan ik ken het met me vorige zwangerschap het zelfde mee gemaakt. aan de andere kant ik kon wel 2 maanden extra van mijn kleine meid genieten :p

en ze waren zeker lekker de pannenkoeken

18. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @girly... beetje dubbel gevoel he... ik hoop dat je wel snel werk kan vinden...

Ik ga morgen mijn leidinggevende bellen en als het echt klopt dat ik in januari niet hoeft te werken (wat ik raar vind maar goed) dan hef ik alleen vandaag en met de feestdagen te werken...

Ze mag dan wel mijn leidinggevende zijn maar waarom ze mij heeft beter gemeld bij het uwv en dat ik in januari "ziek" sta en niet hoeft te werken is raar. En dat zonder met mij te overleggen of wat dan ook...

In april loopt mijn contract af en ik weet nog niet of het verlengd wordt. Het mag nog 1 x verlengd worden en ik weet al dat het daarna geen vast contract wordt maar als het niet verlengd wordt dan zal ik er zeker niet om treuren. Ben er zo klaar mee.!

19. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    Hoi!

Zo, even bijgelezen van ruim 2 dagen haha. Ik klikte op de link van de bouncher, volgens mij van Karagoz, maar Babypark de website is gesloten op zondag vanwege geloofsovertuigingen. Moest even lachen. Met alle respect uiteraard, maar een website :)

Mooie kamer @Leane

@Chaneef: balen dat je man zo vervelend is. Wat Tari zegt: misschien zit m ook iets dwars?

@Blike: fijn dat je man weer thuis is!

Ik ga in januari nog shoppen voor de baby. Heb al wel veel maar moet ook nog vooral veel verzorgingsproducten ed hebben. Nu nog behangen, wandje afmaken e.d. Ik zit te wachten op de levering vh behang, erg irritant want mn man is alleen deze week een paar dagen vrij.... grrrrrrr

Vandaag pyjama dagje, heerlijk :) Fijne dag!

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Ik moet in januari ook nog wat shoppen... alleen verzorgings producten en wat voor me zelf bij de bevalling en daarna. En ik wil nog een wieg en ledikant laken extra kopen.

heerlijk lekker in je pyama...

Deel Deze Pagina