Maart 2014 (deel 2 )

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door senta, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb heel veel zwitsal kunnen kopen voor een leuke prijs ;) kan dus een half jaar vooruit!
    @ontbijt, hahaha lekker bezig dames :p

Wij hebben lekker uitgeslapen tot half10! En daarna kregen we ruzie hahaha
    Ik vind t overal een zooi... En wil de was wegwerke. Nee hij vind t slim om bij de schone was te gaan zagen!!!! Ik noest t maar weghalen.. Ja daaaaag! Hij is op een andere Kamer gaan zagen :) Deed de stofzuiger ook nog eens raar! Nu heeft mijn man m gemaakt, dus kan ik beneden schoonmaken. Straks als de vloer op de voorzolder gelegd is komt onze dochter weer thuis. Ben zo benieuwd wat ze van haar Kamer vind.

2. senta

senta Niet meer actief

Ik ben wakker. Boodschappen in huis alles. Ideaal. Taart gehaald bij schoonouders.
    Vanmorgen ook een stunt. Kleine eerst wakker om half 6 mam hem teug gelegd en dat die uit bed mocht als het licht was vervolgens worden wij om 8 uur wakker. Gezellig samen in bed. Iets te gezellig. Althans op het moment dat het echt gezellig zou worden ging er een deur open. Helaas pindakaas.
    Ander keertje maar afmaken :p

@zooi. Vreselijk Ik irriteer mij enorm eraan. Maar na morgen gaat het beter worden. Dan gaan we aan de afwerking weken.
    @draagdoek Ik doe het niet heb het bij r. Geprobeerd maar het is niet mijn ding. Geef mij de wagen maar.
    @ zwangerschapsdementie herken baar. Maak een boodschappenlijstje om die vervolgens in de auto te laten liggen.
    Mijn suiker gaat niet goed. Heb vanmorgen al een mail gestuurd hoop dat er snel contact op wordt genomen. Denk kan ik dat niet vergeten. Nuchter waarden zitten bijna op 7.
    Vanmorgen het verjaardagscadeau van onze zoon gekocht en fiets via mp. Moet nog even bellen voor een afspraak.

3. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    Wat zal ik doen meiden de vk bellen of wachten op mijn afspraak morgen ik heb de kleine man vandaag haast niet gevoelt en dan bedoel ik 1 a2 keer moeilijk allemaal

4. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Haha! Ik bedoelde kleding voor mezelf;)
    Babykleertjes heb ik nog niet naar gekeken en weet ook niet wat ik nog heb liggen. Komt wel een keer de komende weken.

5. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Hier heb ik na een bel advies gekregen. Als je de kleine een dag niet voelt,moet je 2 uur gaan liggen en je concentreren op de kleine. Dus niet tussendoor koffie halen ofzo. Echt liggen en proberen contact te krijgen. Als ik dan nog niets zou hebben gevoeld, moest ik absoluut bellen.
    Dus ik zou me even goed 2 uur plat gaan als ik jou was.

6. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Heerlijk! Vanmiddag speelgoed van zoontje beneden opnieuw geordend. Morgen is mijn man werken en zoontje naar het KDV (dagen opmaken) en dan ga ik lekker wat schilder klusjes doen! O.a. de wieg; dus echt met de baby bezig zijn. Ook wil ik de boeken met geboortekaartjes gaan halen. Kunnen we lekker neuzen tijdens de kerstdagen!

7. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Wortel: is ook lekker voor jezelf shoppen. Flink geslaagd hoop ik. En wat fijn . Lekker morgen een dagje met de baby bezig zijn. Of in ieder geval de spullen.

Chaneef: ik zou bellen al is het maar voor advies.

Hier: zijn we na een heerlijk middagje dorp helemaal nat geregend thuis gekomen. Gauw natte spullen uit en damian heeft weer geslapen. Eerst een half uur a drie kwartier gespeeld op zij kamer maar dat geeft niet.
    Manlief en ik samen lekker film gekeken. Hij in zijn trainingsbroek en makkelijke truie en ik lekker in een pyjama. Waren allemaal echt tot ons ondergoed nat. Want voor damian waren we de regenhoes vergeten. Oeps foutje.
    Maar alle kerstinkopen zijn gedaan. Manlief moet alleen nog even naar de karwei morgen.

8. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    @chaneef. ik ken hetzelfde advies als Wortel, maar altijd bellen zou ik zeggen als je ongerust bent. Hier helpt het wel eens als ik mn buik wat duw etc.

9. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Idd chaneef even goed rust nemen, warme douche en warm bad. Maar volg je gevoel, vertrouw je het niet zou ik toch de vk bellen hoor.

10. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Tari:
    Ja, misschien moet ik het gewoon eens een keer uitproberen, zo'n doek... volgens mij heb je wel van die speciale avonden hiervoor, maar eens kijken!

Chaneef:
    Lekker hoor! Pannenkoeken als ontbijt :D
    Vervelend dat je de kleine zo weinig hebt gevoeld.... inderdaad zoals de andere meiden zeggen, er even goed voor gaan liggen? En anders gewoon even bellen hoor!

Girly:
    Ja, kan me voostellen dat dat een heel dubbel gevoel is :(
    Wat gezellig zeg! Dat jullie koopzondag hebben :)

Karagoz:
    Erg vervelend inderdaad, dat er zoveel zonder overleg gedaan wordt :( Niet leuk!

Kriskras:
    Ja, dat heb ik ook wel eens gezien inderdaad, van babypark... vind dat ook zóóó vreemd :S
    Hopelijk komt het behang gauw binnen!

Moro:
    Lekker snugger van je man, om bij de schone was te gaan zagen.... echt typisch mannen... haha

Senta:
    Ja, das het nadeel als ze op een groot bed slapen... helaas is onze kleine 'sochtends altijd vóór ons wakker... dus ochtendsex hebben wij al hééél lang niet meer gehad ;)

11. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @chaneef, en heb je nog gebeld? Ik zou wel bellen!! Al is het maar zodat ze je gerust kan stellen.
    Hier komen ze dan trouwens langs als t weekend of avonds is om naar t hartje te luisteren en eventueel naar t zkh voor een ctg.

12. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    gouda
    Nee niet gebelt hij schopte net wel even maar ga nu eerst even in bad dan rust mijn lichaam ook de helle dag soort van druk geweest meschien heeft dat ook in vloed

13. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Chaneef, dat heeft zeker invloed!
    Neem het er even van en anders idd gewoon bellen. Telefonisch kunnen ze je vast ook een hoop vertellen/geruststellen.

14. senta

senta Niet meer actief

Goedemorgen meiden het is vakantie.

Mijn man was om half 5 wakker ik om 5 uur en de kleine om kwart voor 6 heel leuk allemaal, nu maar de spullen klaar maken dat de babykamer zo in elkaar kan. Lekker vroeg op pad dus.

15. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is vroeg Senta! Ach, zo heb je wel wat aan je dag :)
    @chaneef, en de baby nog wat beweeglijker geweest?

Ik merk dat de baby niet schopt, maar gewoon de hele tijd beweegt. Hij schuift van de ene naar de andere kant. Vannacht ook veel last van maagzuur, maar hij lag ook zo hoog.
    Onze meid heeft t super gedaan op haar nieuwe Kamer. Ze is meteen gaan slapen. Had wel t licht op de overloop aangelaten en de deur een stukje open. Het is een stuk donkerder dan op haar oude Kamer. Toen wij naar bed gingen deur dicht gedaan en licht uit. Ze is niet wakker geworden vannacht. Pas om 7uur riep ze.
    Zometeen nog wat kerstkado's halen en dan spullen pakken, want we gaan 2 dagen naar center Parcs naar vrienden.

16. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    gouda
    ik heb hem wel gevoeld maar hij is niet zo beweeglijk geweest als normaal meschien omdat ik er nu heel erg op let vanmiddag naar de vk dus zal het er over hebben ik heb net al boodschappen gedaan en me dochter naar de kdv gebracht even een dagje voor me zelf morgen ook nou ja voor me zelf het huis doen en naar een paar winkels even kijken voor spullen in de babykamer en een nieuwe kast voor ons moeten we ook hebben even kijken welke kast de juiste indeling heeft en de juiste maat ook wordt hier gek van de rommel in onze slaapkamer is nu een opslag ruimte lijkt wel:p

17. senta

senta Niet meer actief

Hey meiden zijn jullie nu ook meer verkouden en alles dan voor de zwangerschap ik loop al weken te snotteren maar toch ook niet, keelpijn maar dan ook weer ineens weg, het zijn geen ontstekingen dokter zegt dat het waarschijnlijk komt door de zwangerschap dat de slijmvliezen wat opgezet zijn herkent iemand dit. Het is zo irritant.

Mijn man is nu aan het boren voor de kast dan is die ook klaar zo gaaf en ik ben net nog even met mijn mannen bij de kringloop :) geweest en toch een paar leuke dingen gescoord wel wat grotere maten maar super leuk. een woezel en pip pyjama maatje 50/56 zo schattig dingetje heeft mijn zoontje uitgezocht. en 2 shirtjes ook zo lief. Mijn man was er ook weg van. Zo lekker naar boven en dan even poetsen alleen de vloer nog maar en dan de meubels erop morgen gordijnen halen dan ben ik zo goed als klaar!

18. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat verkouden zijn herken ik wel. Alleen is het niet dat t écht doorzet. En dat is met de keelpijn ook zo. De ene dag heb ik last, de andere dag is t weer weg.

Ik heb alle kerstkado's gehaald. Nu nog even wat strijken, koffer inpakken en om 2uur hebben we ook nog een groeiecho! Daarna gaan we lekker weg! Ff rust en geen rommel!

19. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    @moro veel plezier met de echo en de dagen weg!

@senta: dat herken ik wel. Ook heel erg gekwakkeld met de holtes e.d. Hoorde ook dat het aan zw ligt...

Net ook de laatste boodschappen gedaan voor de kerst, pfff... wilde alles al in huis hebben maarja, moet toch wat verse dingen hebben. Niet echt prettig die drukte. Laatste cadeaus ook in huis en nu relax modus haha. Morgen gynaecoloog.

20. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Ik ga vanavond uitgebreid op iedereen reageren. Maar vast voor de echo's veel plezier.

Hier iets te enthousiast geweest vanmorgen met het dansen met de kinderen. Daardoor nu vet last van mijn stuitje en rug. Maar vooral het eerste en ben me toch een partij moe. (Komt denk omdat ik pauze heb en op ee nieuwe bank lig).
    Vanavond dus maar niet al te laat naar bed toe. En lekker rustig aan.

Deel Deze Pagina