Eigenlijk best raar idee dat sommige meiden alweer 29 of 30 weken zijn. Tijd gaatzo snel. Weet nog wel dat iiedereen of de meeste nog in de zenuwen zaten toen we hier begonnen met tikken of alles wel goed zou gaan.
hey meiden... ik zit er even door heen met mijn werk... ik heb uwv en leidinggevende gebelt. Volgens hun heb ik geen recht op ziektewet geld omdat ik een 1 uurs contract hebt. Dus wat ik werk wordt ik uitbetaald wat ik niet kon werken door ziekte krijg ik niet. Maar volgens juridisch loket heb ik er wel recht op als ik maar dan 3 maand meer dan 20 uur per maand heb gewerkt wat ook zo is. Morgen heb ik een afspraak en moet mijn contract en al mijn salarisstroken mee nemen...
@karagoz. Jeetje, snap dat je er even goed doorheen zit. Mijn eerste reactie is ook dat je er recht op hebt als je idd regelmatig hebt gewerkt de laatste 3 maanden. Laat hen het maar goed uitzoeken. maar erg vervelend idd! Succes
Dat is klote denk je eindelijk alles goed te zijn krijg je nu dit Niu meiden alles was wel goed bij de vk maar omdat ik me nog zorde maakte krijg ik om half 4 een hart filmpje voor de zekerheid
@chaneef, dat heeft zeker veel invloed!!hier van de week erg druk bezig geweest en gisteren even niet, pfff werd er gewoon moe van zoveel dat hij bewoog ( wel hel fijn natuurlijk maar ja je snapt me wel denk ik) afgelopen week zouden we de pret echo hebben maar frummel werkte niet mee, bleef met z'n handen/armen voor z'n gezichtje zitten dus ja nu de 30ste weer terug! zag een kamertje voorbij komen van leanne dacht ik?? mooi zeg! hier veel hulp gehad van mijn moeder om te schilderen dus de eetkamer hoeft alleen het plafond nog en dan kan m'n rommel weer terug gezet worden, eindelijk!
@chaneef succes zo. @girly bizar he. Ik tik over 7 nachten de 30 aan de laatste weken. Zat vanmorgen te kijken en toen dacht ik al van ik moet nog veel doen. En waarschijnlijk nog maar om een nabij de 60 dagen en dan een baby. Wooow. Iemand ervari g met maxi cosi bekleding wassen?
Groeiecho was goed!! Nog steeds een hij, was heel duidelijk! En hij lag mooi met zn hoofdje beneden. Groei mooi op t gemiddelde over 3 weken weer een. Hij weegt nu ongeveer 1180gram.
@moro. Fijn! @chaneef: succes! @senta. Ja pas geleden de bekleding van de maxi cosi nog gewassen. Gewoon stand handwas in de wasmachine. Ging helemaal perfect!
succes chaneef.. moro, mooi zo. leuk he.. weer n echo. ik kreeg net een smsje van de vk. suikertest uitslag. 7.5, dus net onder de grens. is goed, maar ze adviseerde me minder suiker te eten. lekker zo voor de kerst. zal wel januari worden voor het helemaal kan ijzer waarde 7.2. meer groene groente en evt floradix. dacht dat 7.2 juist netjes was, maar weet niet hoe het zit als je zwanger ben. even een vraagje, want ik heb die suikertest gedaan, maar ik moest zo'n drankje drinken en1 uur wachten, toen pas prikken. wel nuchter gedaan. ik dacht dat je meestal moest prikken, drankje, 2uur wachten en weer prikken??
even een update alles was goed en je raad het nooit tijdens het hartfilmpje werd hij super actief hah me man gelijk lachen. ook hebben we ook even naar de kleine man gespiekt hij was lekker aan het sabbelen wel jammer genoeg geen foto's mee gekregen dus heb ik nog soort van een groei echo gehad maar grote kans dat ik hem nu weer minder voel komt door dat hij weer in stuit ligt echt he hij ligt altijd in stuit en op het moment van de pret echo niet een echte dondersteen is het nu al
De vk vond hier 7.2 voor het ijzer juist heel netjes. Vreemd hoor al die verschillende adviezen. Ja hier morgen 30 weken en nee de babykamer is verre van klaar!!!!! Zucht....... vandaag kerstinkopen gedaan en naar ml zijn werk geweest maar pffffff wat een chaos met gestreste mensen. Benede in de parkeergarage een auto/vrouw met pech. Door de file inde garage motor overhit en niemand wilde haar helpen..... ml er heen en heeft haar geholpen. Lang leve zijn vak. Zij blij en hij een goede daad gedaan. Maar de positiekleding wat een bagger in de winkels. Echt zo depri. Niets leuks te vinden. Ja een panty Karagoz jemig wat een bak ellende met je werk. Niet normaal. Succes morgen. Chaneef toch een filmpje, alles goed gegaan? moro fijn dat het zo goed ging met je dochter vannacht! Hier gisteren de hele dag een druk kereltje in de buik gehad. Echt voor het eerst, druk aan het schoppen echt voelde bijna overal beweging, als hij maar niet wwer gedraaid is. Maar goed het mag nog. De kids genoten er eventjes van. Vandaag door de drukte is hij een stuk makker Tevens nog wat babyspullen gekocht maar jemig vind sommige produkten erg duur geworden in de babyzaak. Een badcapje bijv. Pffff deze dus bij de zeeman gehaald.
Chaneef, wat fijn dat je bevestigd hebt gekregen dat het helemaal goed gaat met de kleine! Tari, bij een eerste denk je nog 'ach', maar bij een tweede ben je je ervan bewust hoe kort je met sommige dingen doet... alles is zo pittig aan de prijs All, vandaag mijn schilder dagje! Alles geschuurd, ontvet, wil ik de verf pakken; nergens meer te vinden.... kon wel janken! Ik weet dat ik het apart heb gezet, zodat ik er zo mee kon gaan schilderen. Had ik nu maar onthouden wat de verstopplek was... zucht! Wel een eind heen het wiegje kunnen schilderen. Niet heel nuttig, omdat er allemaal bekleding omheen komt, maar ik vond het wel heel leuk om eindelijk wat voor deze baby te kunnen doen! Ook bedacht wat ik voor kerst wil van mijn man! Een decoratieladder voor op de babykamer. Heb hem hier weleens laten zien en zag hem net weer op mijn telefoon en was meteen weer helemaal verliefd! Vanmorgen ook 4 boeken met geboortekaartjes gehaald. Gelukkig in het eerste boek al een paar kanshebbers gezien, dus dat gaan vast wel goed komen. Verder tik ik nog even niet de 30 weken aan, dus ik ga niet zenuwachtig worden...
Vandaag is het ziekenhuis waarin ik wil bevallen verhuisd (vast wel gehoord op de radio). Ben vanmiddag bij mijn schoonvader langs gegaan daar en gelijk geïnformeerd waar de moeder en kind afdeling is. Stond namelijk nergens aangegeven en ik weet graag van te voren waar ik moet zijn.
Hey meiden... heb alles gelezen maar ben alles weer vergeten en ben moe om te reageren op iedereen apart... maar jullie zijn lekker bezig geweest met klussen en shoppen... heerlijk he! Mijn man heeft net de klamboe opgehangen. Ik twijfelde of ik die wel of niet zou ophangen. Na 3 mnd moet het er af omdat ze aan gaan trekken. Maar nu het een meisje kan ze als ze 3 jaar is en over gaat op een junior bed de klamboe weer gebruiken dus heb het toch maar gedaan. Staat zo netjes en schattig zo... Het is trouwens de klamboe die ik had bewaard van de jongste. Een witte. Ik vond het zonde om weg te gooien. Niet met de gedachten dat ik het weer zou gaan ophangen...
Mijn zoontje heeft zich versproken. Mijn schoonmoeder vroeg wat de naam van de baby zou worden en mijn man zei dat ze het krijgt te horen als de baby wordt geboren. Hij ging even de jongste kijken en toen zei de oudste wat de naam was tegen mijn schoonmoeder... Ik was er niet bij want ik was even gaan liggen omdat ik moe was. Maar baal er wel erg van....
@karagoz, wat balen zeg dat die zich versproken heeft wij vertellen het om die reden ook niet tegen onze zoon. Oma en opa zitten hier ook steeds te vissen. @ijzer hier was die 7,2 kreeg commentaar dat dat op het randje is ze zien hem liever bij zwangeren boven de 7.5 dat zei de gyn. Toen ik uit het ziekenhuis kwam de laatste keer was die nog maar 4,9 en daardoor was ik ook zo slap gelukkig is dit aardig hersteld toen ik niet meer zoveel hoefde te drinken. Hij is nu weer 7,2 maar heb er geen last van dus ga er niets voor gebruiken. (mijn ontlasting is nog steeds niet normaal dus durf het niet aan) @tari belachelijk he sommige prijzen niet normaal zoveel als dat je voor bepaalde dingen moet betalen. Net weer even heerlijk wezen zwemmen echt even genoten morgen naar de Ikea. Ook wel zin in.
@senta.... die van mij 2 weken terug was 6.8. Dat was goed zei ze... we zijn vandaag naar de ikea gegaan. Mijn man gaat morgen terug om bed te hslen voor de oudste. Er was geen plek in de auto... we hebben ook nog vloerkleedjes gezien. Roze voor de kleine meid en groen voor de oudste. Kost maar 9 euro....
Hier zei ze ook boven de 6.2 is goed. Senta een heel simpel badcapje 18 euro, nou echt dus niet. Bij de zeeman 3.99. Wil er ook een paar zelf maken. Bij de wibra 6 hydrofielen voor 5 euro. Beter dan 13,95. Misschien iets andere kwaliteit maar zal er niet minder om drogen. Bij 1e denk je nog, ach voor een volgend kindje gebruik ik het weer maar ja het is nu toch echt de laatste......