Maart 2014 (deel 2 )

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door senta, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    Nou dan hebben we elkaar net mis gelopen senta hoe laat was jij daar ik denk rond half 12 tussen half 2 eerst ikea en daarna prenatal

Hier vandaag uiteten geweest met me vader en broers werd gek van mijn nichjes alleen maar kliken van chloe doet dit chloe doet dat pff begon na dat me dochter 1 van die meiden per ongeluk liet struikelen en me broer gelijk van ja dat deed ze exspres of een kind van 3 denkt nou ik steek mijn voet uit om me nichje te laten vallen nu moet ik morgen ook nog gezellig met hun doen

2. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Ik doe maar even mee aan de vergeetachtigheid:)

Iedereen bedankt voor het delen van jullie ervaringen met de newbornset! Ik mag hem gaan bestellen (manlief heeft vandaag 3x nee gezegd en 4x ja geloof ik; hij lijkt wel zwanger!:D)

Girly; lekker je bad en bedje in meid!

IJzerprikken; hier standaard rond de 30 weken.

Hmmm, er was nog meer waar ik op wilde reageren, maar ben het weer kwijt....;)

All, Vandaag samen 2 van de 4 geboortekaartjes boeken doorgenomen en we zitten weer heerlijk op 1 lijn! Super gevoel geeft dat! Ik vind de kaartjes nu ook leuker dan 3 jaar geleden...

Manlief vroeg vandaag wat ik voor kerst wilde; een decoratieladder voor op de kinderkamer. Hebben dus tig winkels bezocht voor we hem vonden (in de winkel waar ik hem ooit ook had gezien), maar meneer heeft weer netjes op tijd een kerstcadeau voor me geregeld (ahum, ik moest hem in de winkel gaan halen en laten inpakken en heb er ook nog korting af weten te kletsen, omdat hij iets beschadigd was:p)

Schoonvader mag morgen de hele middag naar huis! We mogen hem zelf halen, wat betekent dat we geen ambulance kosten hebben!
    Ik zei gelijk tegen mijn man dat we een familiefoto moeten maken. Was hij het gelukkig helemaal mee eens! (Hebben we nog nooit gedaan...)

3. senta

senta Niet meer actief

@Chaneef lachen wij reden om half 12 bij ikea weg en zijn toen direct naar de prenatal gereden hier en half uurtje doorheen gelopen.
    Rustig was het overal he?

4. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Wortel: wat fijn dat hij een middag naar huis mag zeg.
    Cadeau: ik heb ooit van mijn man een ketting gehad waar ik bedeltjes aan kan hangen. Soort mini sleutelhangertjes. Alleen hij mag die bedeltjes kopen. Heb al een baby, kat, onze eerste letters met een hartje er tussen en 2 zonnetjes. Dit jaar mocht ik er voor kerst weer 1 uitzoeken. Het baby'tje was natuurlijk voor damian en heb voor deze uk een flesje gekozen. Kon ook een jongentje kiezen maar vond ik niet echt omdat damian ook een jongen is en deze is speciaal voor deze uk.

Verder hier heerlijk in bad geweest. Deed wonderen voor mijn rug en stuitje. Nu stukje concert op de dam kijken. En wachten tot het maagzuur wil zakken. Maar als dat niet snel is ga ik gewoon naar bed.

5. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    gouda
    Ja heel rustig ik had het heel druk verwacht maar zo ver wonen we ook niet van elkaar af zag ik

6. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    gouda
    Oja nog even klagen hoor want bij mijn eigen famillie mag ik niet klagen en moet mijn mond maar houden wordt daar zo zat van dat betekend dat ik nooit mijn hart kan mag luchten wordt er zo gek van soms heb ik een hekel aan me eigen fam II s dat erg of niet dus ik klaag nu eigelijk dat ik nief mag klagen snappen uullie hem nog

7. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Chaneef: ja hoor ik snap het nog. Wat vervelend zeg dat je dat niet mag bij je eigen familie. En kom maar gerust een keer extra klagen hier.

Hier: gelukkig weer opgeknapt. Man kwam damian gister zelf nog thuis brengen wa t hij had nog niet gedronken en dan hoefde ik de deur niet meer uit. Zo lief.

Verder iedereen fijne kerstdagen.

8. senta

senta Niet meer actief

@chaneef grappig he zo zijn weer elkaar misgelopen. Ach.
    Klagen mag altijd een Ik ken het gevoel. Ik krijg steeds te horen je moet genieten. Hoe kan ik dat nu doen na als wat er gebeurd is. I ben super blij dat we nog een kindje mogen krijgen maar genieten doe ik pas als ze er is. Klinkt voor vele denk ik heel vreemd. Maar het is echt mijn gevoel.

Meiden Prettige kerst probeer te genieten

9. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Senta: ik denk dat ik je wel snap hoor. Je/jullie hebben zoveel meegemaakt al in deze zwangerschap en niet alles was positief. Ook heel veel onzekerheid, angst en regelmatig de vraag gaat mijn baby het overleven.
    Dan kun je er pas echt van genieten als die kleine op je buik ligt denk ik. En tuurlijk heb je nu ook je geniet momenten maar volgens mij heb je da ook andere dingen in je achterhoofd.

Althns zo zou ik me wrs voelen.

10. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    gouda
    iedereen fijne kerstdagen mensen en hopelijk zal het niet te zwaar zijn voor ons:p

11. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Fijne kerstdagen meiden!

12. senta

senta Niet meer actief

@girly thanks. Ik voel mij vaak ondankbaar en schuldig en houd de schijn dan een beetje op. Maar thuis krijg je de klap iedere keer weer. En tuurlijk heb ik ook geniet momentjes maar de angst overheerst. Mijn man heeft dit ook heel erg.

13. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    Fijne dagen meiden!

Ik heb een slechte nacht gehad, vanaf 4 uur klaarwakker.. nu nog een drukke familiedag tegemoet. Zal vannacht wel slapen denk ik.
    Manlief is nu de muur aan het repareren en morgen behang erop, klusje voor 2e kerstdag :)

14. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Senta: je hoeft (en moet) je niet schuldig of ondankbaar voelen hoor. Na wat jullie hebbe meegemaakt mag je je zo voelen. Zolang je ook maar van de positieve dingen kan genieten en golgens mij komt/zit dat wel goed.

15. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @senta, je hoeft je echt niet schuldig te voelen meid... geniet van je leven en de boel de boel laten...

16. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Gisteravond kreeg ik een schore keel en last van mijn keel... beginnende keelontsteking denk ik... vanmorgen wakker geworden en was alleen maar erger geworden... hoesten doet ook zo pijn op mijn borst lekker als je moet werken...

Meestal na het tanden poetsen schraap ik mijn tong schoon. Soms ga ik kokhalzen. Deze keer wat erger dus alles kwam er uit. Alles zat onder, wasbak, vloer mijn kleding dus alles in de wasmachine gedaan en de badkamer schoongemaakt. Gelukkig was ik al bezig met de grote schoonmaak... wat kan een mens zich dan ziek voelen zeg als je alles er uit hebt gegooid...

Valt nu weer mee gelukkig. Kop thee met honing en havermoutpap en honing verzachtte mijn keel...

Manlief is de box aan het verven... en straks gaat hij het plankje boven de commode ophangen... wil er toch gebruik van maken. Wilde het eerst niet want ik wilde in mijn nieuwe huis niet overal gaten en schroeven in de muur. Maar ik vind het zo kaal zonder een plank op de muur.

17. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Karagoz: Beterschap meis. Hopelijk knap je snel weer op.

Hier is er een eind gekomen aan 1e kerstdag van ons. Het mannetje blijft bij opa en oma slapen en die zien wij morgen weer of over een paar uur. Hoe je het bekijkt. Verder lekker verwend. Ik heb mijn luiertas gekregen. Die wilde ik al zolang hebben. Namelijk die van zwitsal. Helemaal happy. Nu even nog ontspannen een drankje op de bank en naar bed.

Heb trouwens deze laatste week steeds vaker last van de plek die tussen de onderkant van mijn bh en mijn buik loopt. Ben zo blij als die bh uitkan. Heeft iemand anders daar ook last van of is er mee bekent?

18. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Beterschap karagoz,

Girly , ja, ik krijg ook steken daar in de buurt de laatste tijd.

Hier een goeie kerstdag zonder rugpijn eigenlijk! Beetje jammer dat ik dan nu met hoofd en rugpijn beneden zit. Zo t logeerbed maar is proberen. Na een bakje yoghurt uiteraard ;)

19. senta

senta Niet meer actief

@girly Ik herken het wel een beetje.

@ muntje leuk de luiertas.

Hier al vanaf een zondag snotverkouden wordt ook niet minder en maar hoesten en slijm blegh elke spier in mijn buik en rug doet er pijn van. Zoutoplossing gebruik ik enorm veel het komt los maar dat is het dan ook wel. De rest zou fijn zijn ben er nu klaar mee.

Gisten en leuke dag gehad en rompertje sokjes en een knuffeltje plus een omslagdoen gehad. Erg blij mee.
    Lekker gegeten ook nu in pyjama hangen Tot en uur of 2 dan naar Schoonzusje toe. Heb al tegen mijn man gezegd dat ik niet wil rijden zijn wonen op een half uur en na zo en lange zit ben ik daar echt te moe voor. Gelukkig snapte die dat.

20. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    gouda
    goedemorgen dames ik voel me net een zombie gisteren was alles goed gegaan wel gingen we eerder naar huis van me schoon ouders en ik dacht weet je ik ga douchen en lekker de film af kijken in bed waar ik naar keek. maar tijdens het douchen spuugde ik alles er uit dus daar stond ik dan weer iets mee gemaakt pff. dus voor vandaag besloten gourmetten met oud en nieuw te doen dus alle vlees in de vriezer en vandaag normaal eten want wat er uit kwam was niet normaal en dan bedoel ik ook de ruften die ik liet heel erg haha ma man hielp me wel hoor onder de douchen ik natuurlijk weer janken en lachen te gelijk dus hij begreep er niks van hormonen

voor de rest vandaag nog een schommelstoel op halen in delft

Deel Deze Pagina