Meiden ik heb alles gelezen maar ga niet op alles reageren, is teveel en ik weet het niet meer! @karagoz, beterschap! @Senta, ik kan me beat indenken dat je niet helemaal kunt genieten na alles wat jullie hebben meegemaakt. Voel je er niet schuldig over! Jij geniet straks gewoon dubbel als die kleine er is! @chaneef, beterschap!! Wij zijn maandag lekker weggegaan. Gisterochtend thuis gekomen. Was erg leuk, lekker rustig aan gedaan en gezwommen. Gister bij mijn schoonouders gegeten en onze dochter kreeg leuke kado's. Wij geven elkaar niets. Deze maand is al duur zat geweest met die zolder verbouwing. Dochter en man slapen nog, ik al een uur wakker door t maagzuur. Word er gewoon misselijk van! Vanmiddag naar mijn zus, daar gourmetten met zn allen, gezellig! De dagen erna gaan we opruimen en gaat mijn man de babykamer schilderen en behangen. Dan is dat ook klaar en kan ik gaan inrichten. Fijne kerst nog allemaal!
Iedereen die zich beroerd voelt veel beterschap. Hier nu al wakker. Man slaapt nog en damian is dus bij opa en oma. Hier vandaag even naar de karwei. Verf halen. Maar wat ben ik jarloers zeg haha.Veel van jjullie zijn al aan het inrichten of zijn daar echt bijna aan toe. Hier is het nog 1 grote bouwval. Geen plafond, moet nog gestuucd worden en dan nog verven en dan i richten en de deurtjes ophangen. Ach als het maar voor eind januari begin februari af is zal ik maar zeggen. Verder ego: joepie alweer 27 weken zwanger.
Hoi! Beterschap aan degenen die ziek zijn. Balen zeg ! Wij hebben gister een leuke dag gehad, laat thuis en voelde me vanmorgen een wrak, misseliik ook. Maar samen aan het behangen gegaan. Ging best goed, we zijn ook nog getrouwd haha. Daarna soep gemaakt en zo lekker dineren samen, maar ben totaal gesloopt. Ff tandje terug. . Fijne avond nog !
[QUOTE Heb trouwens deze laatste week steeds vaker last van de plek die tussen de onderkant van mijn bh en mijn buik loopt. Ben zo blij als die bh uitkan. Heeft iemand anders daar ook last van of is er mee bekent?[/QUOTE] Heel herkenbaar. Sowieso in breedte maat nieuwe BH's moeten kopen, maar heb er liever geen aan als het even niet hoeft.
Girly ik heb daar ook enorm last van! Op dit moment verdraag ik de voedingsbhs van Hema het beste. Mijn ribben beginnen ook enorm zeer te doen. Ik ga het maandag bij de vk aankaarten; denk dat de baby hoog ligt. Leuk dat je je luiertas hebt! Oh en zonder bh is ook geen optie; mijn borsten hangen dan op mijn buik... Het liefst ga ik 's nachts ook een bh dragen, maar wil daar eigenlijk nog even mee wachten.
Zo, wij hebben een geslaagde kerst gehad. Beterschap aan de zieken! Voel de baby erg weinig sinds dinsdag al. Af en toe een beweging, meer niet. Denk een groeispurt.. of anders gaan liggen. Morgen baby park en baby dump denk ik , heb er de hele week al zin in!
@Wortel. Moest even lachen om je opmerking over geen bh is geen optie haha. Ik vind de meegroeibh 's vd Hema echt vreselijk. Nu voedingsbh's vd h&m die zitten wel lekker iig. @muntje. Druk geweest misschien ? Hier merk ik echt goed de groeispurt. Buik wil niet meer zo soepel meedoen.
Ik ben alweer ruim een uur wakker! Ben maar naar beneden gegaan... Had zo'n last van maagzuur. En toen kreeg ik honger, dus net een bord brinta op Als onze dochter straks wakker word mag mijn man er dus uit, ik denk dat ik tegen die tijd nog even wil slapen en vanavond gaan we nog bij vrienden 3e kerstdag vieren.. Denk dat ik er als zombie bij zit haha
Moro, derde kerstdag... ben blij dat wij er maar 2 vieren! Maar wel veel plezier! Muntje, heerlijk vandaag langs de babyzaken! Wie weet krijg ik mijn man ook nog richting de Babydump... Kriskras, ik draag de voedingsbh's van de Hema. Heb nooit meegroei bh's gehad. All, gisteravond was mijn bad heerlijk! Kan alleen niet echt zeggen dat mijn ribben zijn opgeknapt. Toen ik ging liggen kwam mijn navel naar buiten gepuild. IEH! Ben snel gaan zitten en op een andere manier gaan liggen en toen bleef mijn navel 'normaal'. PFIEUW!
Hahahaha wortel, ik moet echt even lachen om je navel de mijne puilt al best lang voor een deel uit hihi
@Wortel.. die ribben. Ook herkenbaar. Llig nu nog in bed, maar fijn is anders Vandaag verder behang afmaken. Dan ff shoppen voor stof.. zin in. @Moro succes vandaag !
ribben ja daar heb ik ook last van en bh ja herkenbaar hier kan ik de laatste tijd ook weer slecht slapen wordt wakker van me bekkem of me heupen die dan zeer doen van te lang er op liggen. en me navel ja die doet nog net niet plop naar buiten maar zal niet lang meer duren. met een beetje geluk is volgende week de babykamer af jippie me man zij al als ik me gek maak volgende week dan staan de meubels er ook dan ik had echt zo van ja doe maar kan ik ook weer verder
Morgen meiden, hier ook de lerst goed doorgekomen. Lekker en gezellig. Straks de auto van ml naar zijn werk brengen want die moest apk gekeurd worden voor de 23e. Nu doet zijn baas het voor hem. Mijn broer gaat mee maar ik heb zo'n mega hekel aan die auto. Ik heb altijd ruzie met dat rotding. Hier al sinds maandag een rustige kleine man. Volgens mij is hij zondag na het druk zijn weer in stuit gaan liggen. Heb ook weer meer ruimte boven in dus hier geen zere ribben, navel zit er nog in en bh's begin en eind van de dag pas te irriteren maar dat zijn de kleine omvang. De weegschaal vermijden we maar even, vandaag weer streng in het gareel
Hoi meiden nou ook wij hebben de dagen weer overleefd en moet zeggen heb welggenoten van deze dagen. Sorry dat ik het zo zeg maar vind het zo fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met last van mijn bh en een bh die niet lekker meer zit. Ook de heupen en bekken in bed is voor mij een heel herkenbaar issue. Wortel: sorry moest ff lachhoor met je navel. Maar bij denk ik dat het ook niet zo heel lang duurt voor dat dat gebeurt. Voor degene die gaat shoppen have fun. Hier eigenlijk totaal geen energie en puf om iets te doen dus wordt een heel erg rustig dagje. Maar moet straks toch echt boodschappen doen. Maar dat kan de hele dag nog.
hoi meiden hier ook een goede kerst gehad ondanks mijn geblaf de afgelopen dagen, ik heb nu dus enorme pijn in mijn buik op de hoogte van mijn litteken van de operatie een cm of 10 onder mijn middenrif is dat. ik denk dat het van het hoesten komt, maar ik ga door de grond van de pijn als ik moet hoesten. Kleine meid is wel lekker aanwezig. Wij gaan zo de babykamer verder afmaken, dan hoeft mijn man verder alleen nog maar wat kleine dingetjes te doen op het kamertje en een plankje op te hangen maar dat doen we pas als alles definitief is. Hij kent mij al een beetje denk ik. Morgen ga ik met mijn moeder en mijn oma naar de lapjes markt stoffen uitzoeken voor de dekbedhoesjes in de kinderwagen. en iets om de klamboe wat mee op te fleuren. Een dinsdag ga ik oliebollen bakken dit deed mijn opa altijd maar die zit nu op een appartement dus dat mag niet meer van oma. In ieder geval nu bakten hun altijd voor de hele buurt maar ze zijn verhuisd horen niets meer van die mensen. Nu bakte hij altijd rond de 100 appelflappen en rond de 300 oliebollen dat was ik dus niet van plan nu krijg ik een lijstje toegstuurd ze hebben van die buren de vraag gehad of ze daar weer oliebollen en flappen kunnen halen. Nu krijg ik dus een lijstje voor rond de 300 oliebollen en 150 flappen, dat was ik dus niet van plan. A niet doordat ik die mensen niet ken hun niets van ze horen n en ten tweede ik heb ook geen boom in mijn tuin staan. De groeten zeg. Ik heb nog niet gereageerd maar mijn man is er best wel "boos" over.
Zo dat is fijn om dat te horen klinkt bekent ik zou niet weten waar ik het dit jaar ga halen de oliebollenkraam waar ik het normaal haal staat er dit jaar niet en uit de winkels nee dank je denk dat ik de stad in moet of zal ik mijn bestelling ook bij jou neer leggen haha
Senta: jeetje bijna onbeleefd gewoon van al die mensen. Maar leuk dat je ze zelf bakt. Heb hrt geduld en de zin er nooit voor gehad. Hier haal ik ze gewoon bij de oliebollenkraam of bij de boni omdat ik ze bij de kraam best duur vindt. We vieren eigenlijk ook een deel van oud en nieuw bij vrienden. Dus weet eigenlijk nog niet wat ik doe.
Senta, nou ja! Dat is wel lef hebben zeg.... ik ging ook mooi niet zoveel van die dingen bakken. Ploppende navel, heb ik de vorige keer niet gehad, maar denk dat het nu wel gaat gebeuren... Ben ook echt al veel voller. Ik zou vandaag met mijn zus en moeder een dagje Amsterdam gaan doen, maar had daar nu even zo geen zin in. Geluk dat mijn moeder buikgriep heeft, want nu heb ik even wat orde kunnen scheppen in de babykamer. Geeft heel veel rust in mijn hoofd. Echt fijn!