Senta zo lekker onbeleefd. Hier ook de traditie van het bakken over genomen. Mijn vader deed het altijd, nu ik dus. Maar alleen voor ons gezin en mijn broer en mam. Maar omdat we het altijd samen vieren. Dit jaar is het bij ons. Zo de auto staat op zijn werk! Maar echt ik heb heel wat auto's gereden, met toeters en bellen en ben zeker geen bange chauffeur. Maar ik was nog geen 10 min o derweg en zat te huilen in de auto, zo doodsbang benmik dat ding. Ook al kan ml niet rijden hij heeft het toch over genomen maar ook dat was geen succes, weet niet wat ik enger vond. Het laatste stuk weer zelf gereden omdat hij het echt niet meer kon. Maar pfff was zo misselijk van de stress, zere buikbanden nu, een kleine die nog steeds rustig is. Maarik haal dat ding niet meer op. Alleen met een autoambulance en anders blijft ie daar maar mooi staan tot hij weer kan rijden. Straks met mij eige auto de kids bij oma ophalen, wat zal dat genieten zijn die rit.
@tari.. jeetje, balen zeg dat je er zo gestrest van bent. Hopelijk hoef je m niet alsnog op te halen? @senta. Ik zou niet gaan bakken als ik jou was. Snap dat je je opa niet wilt teleurstellen... maar toch. Hier vandaag rot dag. Behang vind ik mooi, maar hoe het op de muur is gekomen ronduit k%t. Muur is erg slecht en nu ook nog net te weinig. Was in staat alles eraf te scheuren. Ff laten bezinken dus.. Daarna hele bovenverdieping moeten afstoffen vanwege alle rotzooi.. nu in de bank want was iets teveel :S
@tari.. meisje toch... gelukkig ben je heel huids aangekomen... komt denk ik ook een beetje door de hormonen... dikke knuff lief...
Ok kreeg helemaal geen meldingen meer. Hopelijk snel wel weer. Kriskras: balen meis. Hopelijk ziet het er morgen wat zonniger uit. En nu idd lekker niets doen op de bank. Neem je rust. Hier echt een dagje niets gedaan. Ja ben weer een stuk opgeschoten met mijn borduurwerk. Ben ik wel blij om want dat heeft even stil gelegen. Had opeens heel veel zin in pap dus dat heb ik als avondeten gegeten. Haha. Manlief zit nu aan een kipfilet met pesto van de ah. O wordt gewoon misselijk vandie lucht. Jakkes. Jakkes jakkes.
Hier nog steeds hondsberoerd... gister voelde ik me zo ziek, duizelig en mijn armen voelde zo zwaar... ik heb voor mijn gemoedsrust de HAP gebelt... heb dus een virus te pakken die erg heerst maar kan geen kwaad voor de baby alleen ik ben dus erg ziek. Met 2 paracetamol en neusspray naar mijn werk gegaan en daarna naar de verloving van mijn schoonzus haar dochter. Ik was net op tijd toen ze de ringen gingen geven dus ik was erg blij. Heb niets gemist... Rond 1 uur lag ik in mijn bed en om 6 uur klaar wakker. Toen ik eindelijk weer sliep na een paar uur maakte mijn man mij om 10 uur wakker dat het ontbijt klaar was... lief natuurlijk maar wilde nog even slapen... maar goed. Ontbeten dus, daarna huishouden en de was opgehangen en in de middag geprobeerd te slapen maar lukte niet... Ik lag maar naar het plafon te kijken... Na het avond eten zijn we naar het winkelcentrum gegaan. Lekker baby shoppen. Alles gehaald wat ik nodig had. verzorgingsspullen, sokjes en pyjama's, mandje en versiering bij xenos, vitamine d en k en zoogcompressen. Ik wilde nog tepelkloven creme halen maar die was er niet bij etos. Trouwens als jullie mandjes willen hebben, bij xenos had ik een grote voor op de commode dus gekocht en die was 3 euro. Valt best mee vind ik. Volgende week het wiegje halen en kleding bij een kennis die ze aan mij wilt geven... Haar dochter is nu 3 maanden dus is wel lekker... scheelt mij weer geld.
Hihi senta hij rijd een audi 80 uit 1988, inmiddels 25 jaar oud, op lpg. En daar zit het probleem. Die auto is van ml maar als ik er mee rijd laat dat ding mij met pecht staan. Zo kon ik met de oudste nog geen jaar oud een heel stuk lopend naar huis en moest hem dus tillen. Vorig jaar benaderde ik een rotonde, sloeg de motor af en wilde dat dit niet meer sturen en krachtig genoeg remmen. Gevolg bijna echt bijna een auto achter in en 1 die op de rotonde aankwam en net voor mij langs schoot.......dus bij voorbaat schiet ik inmiddels al in de stress van die auto, hij slaat continue af als je moet afremmen. Alleen mijn man kan er mee overweg. Maar een autoambulance is geregeld!! We hebben al heeeeeeel veel jaren discussies en soms zelfs ruzie over deze auto, want nee hij mag niet weg, zijn 1e auto blah blah.........jammer dat hij met deze geen aanrijding had gehad, zo levens gevaarlijk dat ding. Ik zelf rijd de gezinsauto een seat alhambra, heerlijke auto en ook al 12 jaar oud, 350.000 km op de teller maar een super auto die wij inmiddels al 8,5 jaar rijden.
Kriskras o wat balen van het behang, maar kan dat niet nog bij gaan trekken met drogen? Had het hier ook een keer met een behang, de volgende ochtend helemaal strak. Maar zo vervelend als het niet word wat je had gehoopt. Karagoz lekker gewerkt de afgelopen dagen? Leuk dat iedereen zo druk is met de babykamer.
Omdat ik niet zo lekker ben ging het best moeilijk... voelde me zo beroerd... en dit weekend ligt er iemand terminaal dus ook veel geregel en gesprekken met familie... maar was blij dat ik naar huis mocht...
Meer dat de auto mij heel vaak heeft laten zitten en ik moest 45 km er mee rijden, mee veel rotondes en verkeerlichten........
@kriskas, zonde van het behang... misschien valt het morgen allemaal mee... Ik heb een hekel aan behang... alle muren in ons huis is geverfd dus geen stress meer
En we hebben deze klok gekocht... de vorige liep steeds achter en mijn man was hem zat... deze springt er ook echt als je het ziet hangen... Wekker XL | Xenos
Dit mandje van 2,99 is echt groot en past net naast de verzorgingskussen op de commode Manden Patchwork | Xenos
@karagoz. Balen zeg je virus. Hoop dat je snel opknapt! Ik heb al wat meer rust mbt het behang. ML wil het er voor me afhalen. Ik vind het zonde. Rol van 65,- :S Dit behang trouwens: Behang Tiny Train / Trein van Ferm Living
is het niet meer te redden? staat het zo lelijk op de muur? Zo zonde om zo duur behang er af te halen.. paracetamol om de 6 uur en neus spray doet wonderen dus we blijven door gaan
Kriskras, dat is onwijs balen zeg! Al dat werk, moeite en geld erin gestoken en dan dit als resultaat... Maar het kan bijtrekken hè! Wacht morgen even af. Karagoz, hopelijk ga je nu snel opknappen! Leuke klok en mandjes! Waren de laatste er soms ook in groen of oranje? Tari, wordt de auto nu verkocht of juist gemaakt? All, mijn nesteldrang met de bijbehorende stress is opgemerkt door mijn man. Nadat ik alles recht had gezet en had opgeruimd, heeft mijn man de bodem van het ledikant omhoog gezet en de deuren van de kast opnieuw afgesteld. Ik heb weer een rust over me gekregen. Ben nu zelfs van mening dat ik niet te veel moet doen nu, anders heb ik over een paar weken niets meer te doen.
Mag je neusspray als je zwanger bent? Ah toch wel; heb het even opgezocht, want dacht dat het niet mocht: Mag je een neusspray tegen verkoudheid gebruiken tijdens de zwangerschap? Neussprays tegen verkoudheid bevatten een stof (meestal xylometazoline) die het neusslijmvlies doet slinken. Deze stof wordt in kleine hoeveelheden opgenomen in het bloed en kan dan de doorbloeding van de placenta verminderen. Het ongeboren kind zou daardoor minder voedingsstoffen kunnen krijgen. Kortdurend gebruik van zo'n neusspray is geen probleem. U moet deze sprays echter niet langer dan 5 dagen gebruiken (dat geldt overigens ook buiten de zwangerschap).
deze mandjes zijn er alleen in roze of blauw... maar er zijn ook andere mandjes... wandjes helemaal in het wit en wat je ziet op de website: Manden | Xenos misschien bij de action daar hebben ze ook veel mandjes en niet zo duur. nasteldrang heb ik nog niet echt maar voor de baby en haar kamer wel hoor. Ik moet en zal alles in huis hebben anders heb ik geen rust in me kont. Als het aan mij lag stond de box er al en waren de kleertjes etc. al lang gewassen volgende week als ik de kleertjes ga halen dan ga ik al beginnen met wassen en met 30 weken zet ik mij tas voor het ziekenhuis al klaar... nog heel vroeg maar heb geen rust in me lijf. hahaha