Ik wilde bijlezen en reageren, maar voor 3 pagina's ben ik nu te moe! We waren weer eens veel te laat thuis. De kleine meid lag in de auto te slapen. Die is echt op. Morgen probeer ik weer eens fatsoenlijk te reageren! Morgen gaan we verf halen voor de babykamer. Kan mijn man 's middags verven. Zondag kan hij dan behangen en dan kunnen we daarna alle babyspullen van zolder halen. Dan ga ik een lijstje maken met wat we nog nodig hebben en kunnen we gaan shoppen. Als ik die foto's op fb zie heb ik ook zin on in te richten. Mijn man gaat trouwens van steigerhout een lampje maken! Ik had t zien staan in een blad. Ga alleen geen 50euro ervoor betalen. We hebben nog hout over van de bank buiten.
O zo vervelend! Ik krijg op dit moment geen meldingen van nieuwe berichten dus moest opeens mega veel bijlezen. niet alles onthouden maar reageer op een aantal dinggfen. Meubels en accesoires: leuke dingen voorbij zien komen zeg. Iedereen die morgen gaat shoppen voor iets have fun en laat de hormonen stromen. auto: jeetje wat engg lijkt me dat. nesteldrang: nog niet maar het begint wel te kriebelen. Hier moet ook nog zoveel gebeuren. is gewoon nog een echte bouwval. Wil zo graag verven en daarna inrichten. Ben zo jarloers op iedereen die al klaar is of al aan het inrichten zijn. Verder moet ik nog 13 weken. Heb geen gevoel bij dezeb uk of hij eerder komt of niet. Voor mijn gevoel alle tijd. Maar alle tijd met nare bijsmaak is het eigenlijk. Aangezien ik nog maar drie dagen begin januari hoef te werken en dan verloopt mijn contract. Hier kleine uk onrustig: Lijkt op een kickboksgala of voetbalwedstrijd. Of combi. Maandag naar vk voor controle en manlief gaat mee samen met Damian. Ben zo benieuwd.
Goeiemorgen dames! Even niet geweest, ben ontzettend druk geweest met werk en feestdagen.... Iedereen een fijne kerst gehad zo te zien! Heb al ruim een week vreselijk last van mijn darmen, komt door de nieuwe ijzertabletten die ik moet slikken... Erg vervelend, hoop dat mijn ijzer bij de volgende controle goed is zodat ik weer mag stoppen. Vannacht heeft zoontje voor het eerst op zijn nieuwe kamertje in zijn nieuwe peuterbedje geslapen. Eerst even huilen, onwennig natuurlijk. Maar hij sliep binnen twintig minuten! Zo trots op hem! Helaas was hij vanmorgen wel vreselijk vroeg wakker, rond half zes, maar ja... hij lag dan ook buiten de dekens. Dus dat vind ik niet zo gek! Flinke wond overgehouden van die beet in mijn gezicht, kreeg geen antibiotica mee in verband met de zwangerschap maar het is gelukkig niet gaan ontsteken en is alweer aan het genezen! Karagoz: Irritant, verkouden zijn! Hoop dat het snel weer wat beter wordt! Nesteldrang: Hmmm, nog niet zoveel last van... Mijn huis kan wel wat nesteldrang gebruiken trouwens, dus ik hoop dat het nog komt Tari: Wauw! Jij alweer 30 weken zie ik! Een mijlpaal Kriskras: Fijn dat alles goed was bij de gyn!! Wortel: Wat fijn dat je schoonvader even naar huis mocht! Sorry lieve dames, heb niet op iedereen gereageerd....Hoop dat ik niets belangrijks ben vergeten! Ga vanaf nu weer braaf meelezen en op iedereen reageren!
Hihi ja meiden ik houd t lezen zelfs ook nu niet bij hihi Mar hier moet ook alles roze haha Dat is t ook aardig. Behalve haar kamertje want tja die is in een nog niet opgeleverd huis. Dus ik zal de laatste zijn bij wie de babykamer af is maar t word compleet wit met veel roze accenten vind ik mooi en strak. Kleertjes heb ik me al aardig op uitgeleefd. Zal zo wel ff foto op fb zettwn van de gevulde kast met spulletjes(inmiddels al beetje aangevuld en ligt t al jn de commodekast op onze kamer hihi) Ieks dat verhaal met die auto kan me voorstellen dat je g niets vind erin te moeten rijden. Fijn dat ie nu terug wordt gebracht pff Ik ga vandaag maar eens genieten van de laatste 20tal in t aantal weken. Morgen "gewoon" alweer 30! Weken. Gewoon bizar! Nesteldrang: ja behoorlijk daarom is onze kamer ook al af haha Maar moeten nog wat dingen opgeruimd en ingepakt worden dus ik ben echt nog niet klaar en nog zooooveeel voor t nieuwe huis regelen dat t overstroomt en niet eens meer precies weet wat... Maar komt vanzelf Donderdag groeiecho heb er exht zin in en ben zoooo benieuwd hoe ze ligt maar dat zal de vk maandag ook al voelen Ohhh voor de rest ben ik t totaaaaal kwijt...
Pfff. Meiden had net even zo'n scary moment. Werd heel erg draaierig en slap. Mijn hoofd voelde aan als watten en ben gewoon met een emmer naast me op de keukenvloer gaan zitten. En dat terwijl ik alleen met damian thuis was. Nu gaat het redelijk. Nog een beetje apart gevoel in benen maar verder ok. En wilde/moet nog zoveel doen. Hopen dat het snel over is. Kan de kerstboom weg en krijg ik langzaam mijn huis weer terug.
o meiden ik heb het even globaal terug gelezen wat een verhalen haha weet niks meer ik zal op fb even een paar foto plaatsen van mijn dochters kamer dat is pas roze haha
@girly. snap dat het schrikken is. Mijn zus heeft er ook last van gehad. geen oorzaak voor behalve zw. Hopelijk ben je snel weer de oude! @blike: jeetje, was dat die hond waar ik iets over las? Ben het even kwijt.. gelukkig geen ontsteking dan! @karagoz: hoe gaat het vandaag? Ik ga vanmiddag even shoppen voor kamer aankleding. Heb wel last van die nesteldrang. Moet nog zo'n 12 weken maar heb ergens het gevoel dat ie eerder gaat komen. Stom haha!
Chaneef: ja rustig even op de bank gezeten en gaat nu weer goed. Heb ff rustig borduurwerk erbij gepakt. Mag ik hier frustratie spuien om mijn eigen stommiteit. Heb ik mijn draadje af alles afgetekend kom ik erachter dat ik het verkeerde symbool heb gedaan. :x:x:x:x:x. O wat ben ik nijdig op mezelf. Dus moet nu alles eruit halen wat ik nog weet wat ik gedaan heb en weer overnieuw doen.
Nesteldrang, nee hoor. Vandaag de trap/voorraadkast aan het uitmesten. Maar nesteldrang nee echt niet . blike lekker van die hond! Pff schrikken en dan ook nog in je gezicht. Girly, even rustig aan meis. Zwangerschapskwaal maar zo niet prettig. Chaneef leuke foto's op fb! Wat een weer, heb gewoon het bedden goed even buiten hangen. Hoezo december.
Babykamer: Wordt in principe wit, want dat is die nu ook al. Bij mijn zoontje wisten we niet wat het geslacht zou worden dus hadden we veel grijze tinten, al dat grijs wil ik nu gaan vervangen door roze accesoires. Kleertjes: Moet nog heel wat kleertjes inslaan, heb nu twee pakjes maat 50. en een rokje en vestje in 56. Denk dat ik er nog één pakje maat 50 bij haal en verder nog een stuk of drie pakjes in 56. Girly: Oeh dat is schrikken! Misschien even een te lage bloeddruk? Heb ik ook wel eens gehad... even goed eten of wat ranja drinken wil wel eens helpen. En ff rustig aan doen!
Yeah! De wieg staat buiten te drogen! Die is dus klaar! Ik word een beetje jaloers van al het roze op de FB foto's... Hier een grijze babykamer met white wash meubels. Witte wieg met straks een oranje met wit dekentje. Gaat heel leuk worden! Ik zwaai even naar iedereen, want ga nu snel onze dressboy verven (als ik dan toch bezig ben)
Wortel: lekker bezig hoor. Blike: ja misschien wel. Geen idee wat het was. Hier: jaloers op iedereen die met de babykamer bezig is hahaha. Hoop zo dat die stukadoor snel komt. Verder de kerstboom weer uit de kamer en weer ruimte in de woonkamer. Mannetje o per bed en ik denk dat ik gewoon weer lekker ga borduren en morgen de bovenverdieping onderhanden nemen.
@nesteldrang, wel last van maar geen fut om iets te doen!! Hebben drukke dagen gehad. @auto, brr klinkt eng! Ik zou er ook niet graag in rijden @kamertje, heb heel wat leuke dingen hier en op fb voorbij zien komen! @girly, lekker rustig aan doen! @wortel, lekker bezig @Blike, hopelijk hou je er geen littekens aan over.. @karagoz, ben je gewoon aan het werk gegaan terwijl je ziek bent?? Ziek lekker uit! Jeeeej!! Mijn man is de babykamer aan het verven! Hebben vanmorgen verf gehaald. Morgen behangen en hopelijk gaat hij dan ook t schemerlampje maken! Kan ik lekker aankomende week met de babykamer bezig zijn. Vandaag weer een hele drukke baby, zo leuk!
Moro wil wel een foto zien van het lampje als ie af is! Wie weet breng je ons op ideeen Hier ook verf en behang gehaald voor de babykamer, hehe eindelijk alles binnen.
Lekker geshopt vandaag voor de baby kamer. Mooie letters voor de naam, mandjes, decoratie, haakjes, boxzak, dekentje. Zo leuk! Normaal vind ik Koeka. Vrij prijzig maar mocht van ml los haha. Nog geprobeerd lamp op te hangen.. als het niet lukt zijn hormonen echt teveel...maar nesteldrang echt wel! Nu in de bank, wat eten en straks badje aan denk ik. Fijne avond !
Hey meiden Ik ben zo blij super leuke stoffen gekocht voor de kinderwagen en ook nog een mooi wad kussen hoesje roze en niet te vergeten en super leuk pakje roze eindelijk. Leuke dag gehad. Wel enorm gesloopt. Kleine naam is logeren dus nu heerlijk douchen hopelijk helpt het weet tegen de verkoudheid. En dan lekker pizza smikkelen. Avondje met zijn 2 genieten en morgen ook natuurlijk. Ow ja de harde buiken zijn wel flink aanwezig iets te druk geweest.
Kriskras, Koeka is zo onwijs mooi! Hier gelukkig al los gegaan bij de eerste. Ben je voor een bepaalde kleur gegaan? Leuk dat je zo goed geslaagd bent! Senta, jij ook een leuke en geslaagde dag gehad! Nu lekker genieten en hopelijk de harde buiken achterwege laten. Hier ook ons mannetje bij mijn ouders gebracht. Wij gaan zo uiteten met vrienden.
@Wortel. Kleuren zijn richting bruin/ beige gegaan. Ik ben niet van het typische blauw bij jongens. En ze hebben zeker erg leuke dingen !