Maart 2014 (deel 2 )

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door senta, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senta

senta Niet meer actief

@meiden ik heb voor het dekbedhoesje in de kinderwagen trouwens wafelstof "gevoerd" met badstofgehaald op de markt zo kan ik mijn eigen koeka look maken voor in de kinderwagen ook ik ben er aardig gek van ja. De stof is enorm mooi en het viel mij nog best wel mee wat betreft de prijs.

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Zo, zo iedereen is lekker bezig met de baby kamer of heeft lekker geshopt.. heerlijk doet een zwangere vrouw goed! Alleen je bent wel gesloopt naderhand....

Ik voel me nog niet echt helemaal lekker maar de keelpijn is over... maar nog wel verkouden, hoesten door de slijm in mijn keel en vooral zwak en moe...

Vanmorgen werd ik gebeld door mijn werk. Ik heb beschikbaarheidsdienst waar ik nergens van wist. Als iemand ziek is dan word je tussen 6 en 8 uur gebeld en dan moet je komen werken. het is dat ik toevallig op mijn telefoon keek om half 8 omdat de jongste ziek is en bij hem ging kijken. Anders lag ik gewoon te slapen. Echt begin steeds meer een hekel aan mijn leidinggevende te krijgen... Het rooter maken zonder met mij te overleggen. Ik heb al 3 weekenden en met kerstmis gewerkt. Ik krijg geen ziektewet geld van haar en dan krijg ik beschikbaarheidsdiensten...

May she rot in HELL!!!

Dus tot 1 uur gewerkt en morgen van 7 uur tot 12 uur...

De jongste heeft sinds gister avond koorts en een rare huiduitslag aan de binnenkant van zijn benen. Maandag maar even de huisarts bellen

3. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dames wat hebben jullie lekker geshopt!!
    Mijn man heeft de babykamer geschilderd, maar of we de kleur nou echt mooi vinden is nog maar de vraag.. Hahaha ach, we zien het wel als alles op zn plek staat. En anders mag hij het weer opnieuw doen!

@karagoz, jeetje wat een gezeik elke keer! Alsof ze het expres doet!
    @Senta, ik zou willen dat ik overweg kon met een naaimachine. Gelukkig kan mijn moeder het wel. Die maakt weer wat lakentjes.

4. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Een vroeg berichtje van mij...

Ik heb de hele nacht niet kunnen slapen. Van alles geprobeerd maar lukt gewoon niet. Neus zit lekker verstopt en de neusspray (zeezout) werkt niet meer. Mijn jongste zoon is ook erg ziek en heeft hoge koorts. De huiduitslag heeft hij ook nog dus ik maakte erge zorgen. Huisartsenpost gebeld en we mochten gelijk komen.

Ik heb me ook gelijk ziek gemeld op mijn werk. Zat erg te twijfelen maar nu ik de hele nacht al niet heb geslapen en gister al niet zo lekker was blijf ik lekker thuis. Mag mijn leidinggevende maar lekker gaan balen en klagen morgen... Kan me niets schelen. Als zij zo doet dan kan ze het dubbel en dwars terug krijgen...

5. senta

senta Niet meer actief

Een weet je al wat het is bij je zoon????

Niet mag ik uitslapen ben ik nu al wakker. Grrrr

6. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    goede morgen meiden nou slaapt dochter lief eindelijk uit ben ik veel eerder wakker pff nu is me dochter eindelijk wakker maar heb ik een andere probleem mijn poes is nu krols ik wou al wel een keer een nest van haar maar nu nog niet pff we hebben ook een kater die niet geholpen is het probleem is als ze nu drachtig wordt zal ze rond de zelfde periode als mij bevallen wel komisch aan de ene kant maar hoe gaan we dat op lossen nou dat zien we dan wel weer denk ik :p

7. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @karagoz, groot gelijk dat je je ziek hebt gemeld! Ziek is ziek! En wat is het bij je zoontje?
    @Senta, dat is erg!!!

Wij zijn net wakker. Heerlijk!

8. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Chaneef: hadden wij ook bijna. We woonden net 2 weken op de bovenverdieping van het huis ik zwanger en bleek onze kat ook zwanger te zijn die heeft toen gelukkig al in mei haar kleintjes gehad. Helaas maar 1 overleefd en die is naar vrienden van ons gegaan i de week dat ik moest bevallen. Hadden een plekje voor haar of hun in de logeerkamer. Ook waar andere niet katten niet bijkonden komen.

Karagoz: jeetje heftig meis. Weet je al wat meer? En qua werk geef ik je groot gelijk.

Senta: met een naaimachine overweg kunnen kan ik niet. Ik hou het bij pixelen en borduren.

9. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeiemorgen allemaal,

Zoontje heeft vannacht weer heerlijk in zijn nieuwe bedje geslapen, de tweede nacht nu! Gisteravond zonder een kik gaan slapen en werd vanmorgen om half acht weer vrolijk wakker! Zo trots op het mannetje!

Wortel:
    Ben benieuwd naar het wiegje!

Babykamer:
    Iedereen is nu druk met de babykamer bezig zo te zien! Leuk hoor :)

Karagoz:
    Wat een rottige situatie steeds op je werk... bah!
    Goed dat je je ziek hebt gemeld hoor! Ziek = Ziek!
    Beterschap voor jou!!
    Ben je al naar de HA geweest met je zoontje?

Kriskras:
    AAh, koeka vind ik ook zo mooi! Alleen zo prijzig! Ga denk ik een klein dekentje kopen voor de wandelwagen/wiegje.

Senta:
    Handig dat je het zelf gaat maken, ben helaas niet zo crea...

Chaneef:
    Tsja, dat had je een beetje kunnen verwachten hé? Met twee ongeholpen dieren in één huis.

10. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Even ego berichtje ; ik voel de laatste tijd zo de striemen springen, heb er al veel !!! Ieks!!!

11. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL

Oh jakkes! Dat is mijn grootste angst! Tot nu toe mag ik blij zijn...

12. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    O jakkes striemen. Heb ze (even afkloppen) nu alleen nog van damian maar ik kijk bijna iedere dag wel even in de spiegel of ik ze niet al heb haha.

Ook hier even een ego bericht.
    Manlief komt naar beneden om half elf met de mededeling dat ik om elf uur klaar moet staan want damian gaat naar mijn ouders en manlief neemt mij mee uit. Zo lief. Gaan naar de film. (En wat hij niet weet want heb ik net besloten ook even kijken of de prenatal die rr naast zit open is).

13. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ah veel plezier girly! Wat leuk van je man!!

14. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Girly:
    Aah wat een leuke verrassing van jou man!! Kan hij niet eens met die van mij gaan praten? ;)
    Veel plezier vandaag! :)

Muntje:
    Hier ook al een mooi tijgervelletje :(

15. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Blike: hahahaha dit is hier ook de eerste keer in denk 4 of 5 jaar dat hij dit doet hoor.

16. senta

senta Niet meer actief

Lstriemen jep check.
    Wij gaan zo heel romantisch langs de wal en puntzakje friet eten. Rins 5 uur kleine man ophalen.

Die met mijn broertje aan het playstationnen is feyenoord tegen de kerstman ( akax ) hihi

17. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    Hier geen striemen nog..

Vandaag echt een k#t dag zeg. ML heeft 2 linkerhanden en ik word daar zoooooo moe van :(. Lamp ophangen lukte niet, ik dus maar weer gedaan. Net zoals ongeveer alles in huis. En dan niet begrijpen dat ik echt even wil liggen in de bank omdat alles me zeer doet. Stomme hormonen...

18. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    We zijn naar de hap gegaan midden in de nacht. Hij heeft beginnende longontsteking. Hij krijgt een kuurtje. We zijn gelijk gaan slapen tot 10 uur. Hij heeft nog een paar x gespuugt. Maar het gaat goed met hem gelukkig. Ik zelf ben ook nog brak.

Donderdag kleertjes en de wieg halen bij een kennis. Heb er zin in!!!!

19. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @girly, wat lief! Veel plezier!
    @karagoz, gelukkig weet je nu wat het is. Hopelijk knapt hij snel op en jijook!
    @kriskras, och dat lijkt me verschrikkelijk een man met 2 linker handen.

Mijn man is de babykamer aan het behangen. De kleur van de verf valt best mee. Denk dat we moeten wennen.
    Word trouwens gek van onze dochter! Ze gilt de hele dag door. En zonder reden... Net komt mijn man binnen lopen begint ze kei hard te gillen! Zet haar straks gewoon buiten ofzo... Op de trap helpt niets!

20. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Wiegje, gaat even duren voor je hem kan zien; ik doe de bekleding er voorlopig nog niet op.;)

Girly, wat super leuk van je man! Ook nog lekker geshopt?

Karagoz, fijn dat jullie op tijd met medicatie kunnen beginnen! Beterschap voor je mannetje en sterkte voor jou (vind je leidinggevende echt een communicatieprobleem hebbben!)

Senta, wat leuk dat jij ook helemaal weg bent van Koeka en nu zelf aan de slag gaat! Ga je ook met zo'n mooie steek werken als afwerking?

Deel Deze Pagina