Daar ben ik nog niet onveruit Ik ga morgen eerst het sterke in elkaar zetten en dan kijken ik vond wel borduurgaren Dus Ik kan het wel doen ja.
Hoi meiden: Hier een heerlijke middag gehad. We zijn naar de hobbit geweest. Helaas waren de bonnen die ze hadden niet geactiveerd hadden bij de winkel. Grrr. Helaas ging dat van mijn shopbudget af. Dus kon niet al te veel kopen bij de prenatal. Wel het lakentje kunnen kopen die ik als eerste in de wieg wil hebben. En we zijn geslaagd voor het eerste pakje. Ik weet het nog niet met dat pakje om heel eerlijk te zijn maar manlief heeft hem uitgezocht en was er zo enthousiast over. Dus hebben hem gekocht. Verder kan ik iedereen vertellen dat de stoelen in de bios niet lekker zitten voor zo'n lange tijd. Vet last van minn stuitje de rest van de dag. Maar het was het waard. Hoe is het verder met iedereen.
Yeah! Ik ben al een beetje de kleertjes in de kast aan het hangen. En ik zag al meteen dat we véél te veel hebben hahaha en we hebben zelf maar 2 pakjes gekocht. De rest gekregen. Niet allemaal nieuw hoor! Moet nog op zoek naar 2 leuke schilderijtjes of ik ga zelf iets maken met het behang wat over is. Als het morgen wat meer opgeruimd is zal ik eens een foto maken. Helaas is mijn man nog niet begonnen aan het lampje
Jippie behang zit er op me man gaat morgen het lamjnaat leggen en dan moeten we nog nieuwe plinten kopen en daarna kunnen de meubels er in
Iedereen dus lekker druk geweest met voornamelijk de babykamer of in ieder geval spullen voor de baby. Hier steeds meer stress als ik denk aan de babykamer. Ik bedoel begrijp me niet verkeerd. Maar wil alles graag 4 weken voor ik moet bevallen klaar hebben en als ik dan ga bedenken dat de stukadoor nog moet komen kijken en offerte maken, dan stukken wanneer hij tijd heeft, dat moet een week drogen dan het plafond erin, gordijnrail ophangen, verven, meubels erin, muur klaar maken en inruimen dan denk ik whaaaaaaaaa waar moet ik al die tijd vandaan halen. Nog maar 9 weken en dan wil ik alles af hebben. Maar ja we zien wel en proberen rustig te blijven. Morge naar de vk voor controle. Nu ben lekker naar mijn bedje toe.
@girly, ik snap wel dat je in de stress raakt! Ik was nu al aan het stressen (hormonen?!) Hopelijk Is het allemaal op tijd af.
Girly, ik snap je helemaal! Ik wil het nu ook af hebben. Bij ons staat is het houtwerk net geschilderd en meer doordat ik er bovenop zit. Dinsdag al 31 weken schiet zo niet op. Maar jullie moeten nog wachten op de stukadoor, lastig hoor die stress. Wij zwangere vrouwen willen het gewoon klaar hebben, op tijd. Dat zal wel gaan lukken maar dat gevoel he. Sterkte met wachten. wat leuk van je man! Heerlijk zo'n verrassing dag. Karagoz, geen goed woord voor jou leidinggevende wat een naar mens. Beterschap met je zoontje, heftig longontsteking, hopelijk knapt ie snel op. moro lekker bezig. Haha genoeg kleertjes in ieder geval. Babykamers, heerlijk dat het bij de meeste al op schiet. Lekker meiden!
Wortel komt de bekleding er wel in? In het wiegje? Ben wel beniewd. Lekker aan het schilderen geweest incl de dressboy. Vandaag de kerstboom er uit gegooid en lekker opgeruimd en schoongemaakt, kids waren lief aan het spelen en hebben de kerstboom leeg gehaald en buiten gezet. Ramen open en beddengoed weer gelucht. Super dagje vandaag, echt genieten zo!
Hihi moro moet wel beetje lachen als je zegt dat je dr zo buiten zet. Maar vior de rest totaal niet grappig maar zwaaarrr irritant. Hier ook 2 mannetjes die kunnen gillen pfoeh word je niet goed van gelukkig doen ze t inmiddels minder en luisteren beter ernaar als we zeggen ermee te stoppen. Voor de rest is t luisteren op moment totaal zoek en dat is dan weer super irritant maargoed... T blijven kids... Jeetje karagoz niet tw geloven dat gedoe van je werk. T is alsof ik een boek lees. Steeds weer nieuwe wending en vraag me telkens weer af hoe gaan ze nu weer reageren en wat gwbeurt hierna dan weer.... *zucht* Dikke knuf meis! Striemen. Mja nee ja uh ik had ze al. Maar die zijn soort van even niet echt aanwezif haha. Ze zijn nog onzichtbaar zeg maar haha. Maar ik ben bijna jaar geleden 8 kilo afgevallen en kom nu pas weer langzaam tegen t startgewicht van voor t afvallen. Dus ze zullen binnenkort wel weer wat zichtbaarder worden (niet dat ik toen zichtbare striemen had met dat gewicht hoor maar ga vast nog zkr 4 kilo eroverheen dussja...) Ik mocht de kerstboom nog niet opruimen van manlief... Pas na 31 dec. Eigenlijk hoort t pas na 6 jan zei die. Dus ik"oke 1 jan dan maar" whaha hebben dan toch niets te doen saaie dag haha dan maar dat ding weer opruimen. Vind t weer tijd voor opruimen hihi. Leuk om te lezen dat we allemaal beetje bezig zijn geweest voor de babies. Hier iig ook weer wat opgeruimd op zolder. Babyspeelgoed dat ze voorlopig niet gebruikt in 1 doos. En zo nog wat meer dingetjes. Ruimt lekker op zo Girly dat was dan goed balen zeg van je kaartje! Wel leuk dat je toch nog wat dingentjes hebt gescoord Lekker bezif geweest tari! Heerlijk zeg! Ik wil ook dat alles af is voor 36 wkn... Vooe mij betekent dar voorlopig alles in huis wat ik nodig heb en fris gewassen... Zoveel mogelijk al ingepakt in huis wat ingepakt kan worden want tja hoe verder ik ben hoe moeilijker t toch al wordt. Snel harde buiken als ik buk enzo. En laat van mijn bekken bij te veel staan en lopen... Soms kijk ik wel al heeeeel erg uit naar haar komst zeg! Maar geniet er wel nog lekker van zo t gaat hard nu! Vandaag 30 weken!!! :-| Max 12 wkn dan krijg ik een dochtertje <3 Ik dacht dat we uit de naam waren maar merk dat manlief nog steeds niet helemaal er achter staat. Zit me dwars mar we komen ook niet op een andere naam... Gisteren hebben we samen nog de hele lijst met namen doorgenomen op internet maar mijn gevoel blijft toch bij deze naam hangen merk ik... Vind meerdere namen mooi en leuk maar niet voor onze dochter...
Even heel ego. Jipppppie heb de 30 weken gehaald. Dan zal het slapen nu wel helemaal over zijn. De mannen van zwemmen straks een Ik kruip achter de naaimachine.
Jij was er vroeg bij Senta! Ik ben vandaag 28 weken! De tijd vliegt! Vandaag de rest van de baby spullen van zolder halen @mamavant, hahaha ik heb haar niet echt buiten gezet hoor
Haha nee tuurlijk niet! Maar het idee erbij en hoe je het zei was gewoon even leuk Bizar senta dat je toch fit voelt ondanks zo vroeg wakker zijnn. Pff vond ik 6 uur van kleinste man nog wel vroeg bleh.. Ik ben dus wel nog moe hihi. Hopelijk kan ik vanmiddag nog even mee tukken
Hahaha moro wil je zo graag nog een week extra zwanger zijn? Leuk straks de rest van zolder en lekker uitzoeken. Mammavant: hoop voor je mee dat je vanmiddag nog even kan slapen. Senta: gefeliciteerd met weer een mijlpaal in het aantal weken zwanger. Wat moet jij je daar goed bij voelen. En topfit en zolang wakker toe maar. Weet niet of dat voor mij ook zou gelden. Hier: vanaf 8 uur wakker. Voel me wel wakker en fit maar merk dat ik s nachts steeds vaker even wakker wordt kmdat ik niet lekker meer lig of dat mij bekken zeer doen. Best raar idee dat sommige misschien al over 5 a 6 weken hun kleintje in hun handen hebben.
Mamavant; begint de naam weer met n t? Ik heb echt waar bijna de hele nacht wakker gelegen. En voel me jammer genoeg niet top fit haha. Vanmiddag 2 uur werken gelukkig, beetje bezig zijn. Gister de hele dag echt niets gedaan en dat is gewoon niet goed. Roest vast. Nu schoonmaken en wil ook de kerst spullen weg. Heb t in juni al over kerst en na kerst moet t spul zo sel mogelijk weg Vind het bijzonder dat iedereen al bijna 30 weken is. Soms besef ik het echt niet he, dat we een kindje krijgen !! En al bijna 30 weken!! Kan me niet snel genoeg gaan, aan de andere kant denk ik nu steeds meer over de Bevalling na. Ieks!! Jullie ook?
@senta. Fijne mijlpaal he! Kan me in jouw situatie al helemaal goed voorstellen. @muntje. Zeker gek idee hoe hard het gaat. Vandaar die nesteldrang bij ons misschien? Ik denk wel na over de bevalling, maar wil het vooral over me heen laten komen. Kan me er wel druk over maken, maar denk niet dat het bevorderlijk is. Vandaag rustig wat poetsen in huis, kan ook maar klaar zijn. Morgen alweer laatste dagje van 2013! Time flies
Muntje: denk hier ook na hoor over de bevalling. Maar meer over ik hoop dat de groeiecho goed is en dat ik gewoon thuis mag bevallen, zou hij eerder komen of juist overtijd, wil manlief nog wel thuis bevallen of heeft hij liever toch in het ziekenhuis. Krijg ik alles wel op tijd af. Maar verder laat ik het gewoon weer over me heen komen en hoop ik dat we weer net zo'n goed team zijn als de met de bevalling van damian. Kriskras: tijd vliegt idd en lekker rustig aan doen idd.
Ik ben juist heel benieuwd naar de bevalling! Ik hoop gewoon zó dat het vanzelf gaat beginnen. Wil weten hoe die spanning voelt! Lijkt me zo leuk als je elke x denkt: zou het?!! De bevalling zelf laat ik ook maar over me heen komen. Pijn doet t toch wel