Hier ook wel al met de bevalling bezig. Ook met wanneer zou het komen. Heel onhandig de kids hebben namelijk met mijn 38 en 39 weken vakantie hebben. Zit ik weer met oppas mocht het overdag gebeuren, haha waar we al niet mee bezig zijn . En zal het net zo snel gaan als bij mijn dochter, of juist niet omdat er nu 6,5 jaar tussen zit. Ik kan merken dat ik het weekend iets te veel gedaan hebt. Vannacht wat meer last van mijn bekken en mijn buik is vandaag hard en zeer. Toch te veel gebukt. Vanmorgen wel weer naar de stort geweest. Dus weer rotzooi weg. Moro haha een weekje vergist! Senta lekker vroeg wakker, mooie lange dag
Na de stort meteen langs de drukker, we waren toch in de buurt. Doet deze geen geboortekaartje meer. Ja dan moet je naar hoorn toe, kreeg ik als antwoord. Ja dag....ga geen 25 km rijden voor geboortekaartjes. Sowieso gaat dit niet lukken voor manlief. Nu een ander gevonden, morgen even de boeken ophalen.
Oh oops! Wij moesten ook nog langs de drukker... De enveloppen ophalen die al bijna 3 weken klaarliggen! Eens kijken of we dat vanmiddag nog kunnen doen, anders morgen als ze dan open zijn.
Thnx girly al vrees ik dat t weinig slaap wordt. Jongste heeft net in de auto al 5/10 min geslapen dan gaat ie meestal niet makkelijk slapen smiddags... Maar hij zal wel moeten haha (Ondertussen heb ik hem al op bed gelegd hihi. Tot nu toe gaat t goed. Zometeen grote man erop en hopen dat ie zich rustig houd een uurtje hihi) Muntje hihi die vraag krijgen we continue maar zelfs dat houden we geheim Haha herkenbaar muntje. Ik sta ook altijd te trappelen om de kerstversiering naar beneden te halen maar zodra t afgelopen is mag t ook meteen weer naar boven haha De bevalling... Ja daar denk ik regelmatig aan. Kijk er beetje tegenop en heb niet eens moeilijke bevallingen gehad... Laatste keer duurde van breken van mijn vliezen tot geboorte 2 uur... Ik hoop t meest dat t weer niet zonlang duurt en dat ik thuis mag bevallen weer en alles goed mag gaan met ons. Ja ach de pijn kan ik tegenop zien maar weet nu in ieder geval dat t de laatste keer zal zijn haha Ja precies tari dat hebben we hier ook dat geregel voor evt oppas. We laten t maar op ons afkomen. Toen we voor de inmeetdag oppas ndoig hadden en 2 weken van te voren al konden vragen konden we al niemand vinden dus we gaan ervan uit dat t nu ook vast niet gaat lukken.... Pff nog nooit zo'n gedoe gehad met de geboortekaartjes als nu. Telkens is er wel iets. Nu hebben ze t naar t nieuwe adres gestuurd sjeetje pfff zit al maand op de laatste druk te wachten... Zal iig de enveloppen al laten komen zo even regelen.
Mamavant, lekker zo met jullie kaartjes. Maar in ieder geval een stap verder dan hier Zo net even met dochterlief op bed gelegen. Had gewoon kramp in mijn banden. Niet echt geslapen maar wel even heerlijk ontspannen. Zo even naar mijn moeder, ze zouden vandaag 44 jaar getrouwd zijn. Dus toch even heen.
Nou net terug van de vk. Ik doe alles volgens het boekje zoals ze zelf zegt. Mijn buik is nu totaal 24 cm en ben maar 1,3 kg aangekomen in deze afgelopen 3 weken. En uk ligt met zijn hoofdje naar beneden en zijn rug naar mijn linkerkant. Damian vond het allemaal niet zo boeiend. Nu 20 januari de groeiecho. He er zo'n zin in. Ze hebben er een half uur voor uitgetrokken dus lekker lang van uk genieten. Tevens drie proefkaartjes besteld. We hebben allebei al ee favoriet. Gelukkig dezelfde. Nu kijken of hij idd echt zo leuk is.
Wow en de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Haal kleine man nu net pas uit bed en grote man heeft ook nog zeker een uur of anderhalf geslapen!!! Weet niet wat me overkomt. Maar daardoor heb ik ook een aardige rui gemaakt. Heeeerlijk! Fijn okk even ontspannen op bed tari! En gefeliciteerd met je ouders hun 44 jarig huwelijk. Jeetje dat is al eventjes zeg! Girly wat fijn dat je weer bent goedgekeurd! Wn maar 1.3 kg aanggekomen. Zal hier wel zkr 2 kg zijn afgelopen 3 wkn..... Naja tis maar zo hoor. Ikk neem t er op moment ook goed van *zucht* hihi En jij ook een groeiecho. Leuk hoor. Ik mag donderdag en heb er al zooo zin in
Mammavant: wat fijn zeg dat je even hebt kunnen slapen. En ja die kilo s boeit me over het algemeen ook niet hoor op dit moment. Spannend jij donderdag al de echo.
Hoi meiden Ik heb niet bijgelezen week de hele dag achter de naaimachine vertebrale het is klaar wat ik wilde eindelijk. Nu lekker de bank op darten kijken zo. Xx
proef drukken wacht ik nu al een week op ja kan langer duren vanwege de feest dagen ga er nu nog niet achter aan. ik ben kapot alles ging mis vandaag als eerste lekkage in de babykamer oke man lief badkamer open gebroken en nu hopelijk het probleem verholpen. nou hij gaat weer verder met laminaat te weinig want hij had de beschadigde er uit gehaald ik ben echt overal geweest om de zelfde te zoeken nergens nou dan maar de webshop bellen waar het vandaan komt ja mevrouw die is uit het assortiment ze hadden wel de 7 mm maar de 8 mm hadden ze niet meer en die kan je ook niet aan elkaar koppelen pff werd onder tussen gek nou puntje bij paaltje was de oplossing andere laminaat in de kamer of de beschadigde er in we hebben voor het 2de gekozen ik vond het wel mee vallen maar wel hebben genoeg. laat me man de lamp vallen is niet meer rond maar ovaal :x hij stoot zijn hoofd en ike niet gaat hij morgen naar kijken of het hoger kan. we hebben bij elke verlichting een touwtje om aan en uit te doen nou de schakeling van de lamp in de babykamer doet het niet (nooit gebruikt in de 2 jaar dat we hier wonen) kijkt me man ook morgen naar puntje bij paaltje heeft me dochter een potlood gevonden en op de witte muur in de baby kamer gekleurd dus me man veegt het weg verf ging gelijk van de muur af %&%%% vooral last van harde buiken kreeg ik door deze dag ben blij als alles klaar is en opgeruimd weer een normaal leven hebben in plaats van verbouwingen ik ben kapot en mijn man ook ons heumeer is er niet best onder. oja daar in tegen had ik gisteren ook een virus op me laptop waardoor hij geblokkeerd was en me man was darten aan het kijken nee hij wou niet helpen nou ik heb zitten janken dacht gelijk aan alle bestanden en foto's die er op stonden maar nu gelukkig zelf opgelost wel pakte hij tijdens dat ik bezig er mee was mijn laptop af nou ik was boos niet willen helpen is niet helpen zo meiden ik ben mijn verhaal kwijt
Zo, vandaag weer een mega drukke dag gehad op het werk... Zou vanavond nog even naar het oliebollenfeest dat mijn schoonouders ieder jaar organiseren... Maar was zó beroerd op het werk, moest overgeven en was helemaal aan het trillen dat ik lekker direct naar huis ben gegaan. Ben nog steeds helemaal niet lekker, ben geloof ik echt even helemaal oververmoeid... Moet gewoon overal om huilen... BAH! Vanavond maar even vroeg op bed...
Muntje: Bevallen, brrrr daar zie ik nu al best tegenop moet ik zeggen... Vooral omdat mijn vorige bevalling niet zo'n leuke ervaring was. Moro: Bij mij braken de eerste keer de vliezen als eerst, dus toen was het direct duidelijk dat het was begonnen. Tari: Is online geen optie voor de geboortekaartjes? hebben wij vorige keer ook gedaan, is prima bevallen. mamavanT: Lekker dat je tussen de middag even je rust hebt kunnen pakken! Chaneef: Oeh, dat is balen van het laminaat inderdaad, gelukkig zie je er niet zoveel meer van nu.
Jakkes chaneef wat een dag. Alles maar ook alles zat jullie tegen zeg. Bleh. Voetjes omhoog en relax want jeetje daar wil je even niet meer aan denke pfoeh Jeetje blike wat naar dat je zo voelt beterschap. Niet ziek aan t worden toch?? Ben benieuwd naar t resultaat senta!
Chaneef wat een rampen dag meis, vroeg onder de wol! Blike beterschap! Online, nee liever niet. Ik wil ze graag in het echt zien, En als er dan iets fout gaat kan manlief er gewoon heen, hij en computers gaan niet samen. En hij mag het regelen als ik bevallen ben.
Senta ben benieuwd naar het resultaat. Hier binnenkort aan de slag. Ons ledikant heeft een andere maat dus wil lakentjes en zo zelf maken.
Had gisteren het naaiboek kleding en knuffels voor de kleintjes bij bol.com besteld. Staan leuke dingen in.
@chaneef, wat een rampen dag voor jullie en vooral voor jouw natuurlijk... laat het maar snel morgen zijn... @blike, beterschap meid... lekker vroeg naar bed vandaag
Tari, de bekleding komt er zeker in (wieg is al zo oud dat het riet hier en daar kapot is en dus bedekt moet worden), maar niet nu al; kan ik over een paar weken weer gaan wassen. Staat nu alleen stof te happen All, vandaag belde de vk of ik vanmiddag kon komen i.p.v. vanavond. Er moest bloed worden geprikt en dit zou door oud en nieuw niet op tijd onderzocht kunnen worden, dus het moest vandaag nog met de post mee. Geen punt. Hadden we ook mooi geen oppas voor ons zoontje nodig vanavond. Mijn onderdruk blijft prachtig laag. Ik vind het gewoon een cadeautje! Baby doet het goed; nog altijd met het hoofdje omlaag en met het ruggetje aan de rechterkant. Tot nu nog maar 5 kilo aangekomen, want ik prima vind. We zijn op zoek naar de snelste route naar het nieuwe ziekenhuis. De kortste telt maar liefst 21 (!) verkeerslichten, dus mijn voorkeur gaat uit naar de snelwegroute. Schijnt dat je in een geval als bevalling over de vluchtstrook mag?