Girly, wat ontzettend fijn! Er komt nu lekker schot in de babykamer! Vluchtstrook; waarom zou een moeder wel over de vluchtstrook mogen om haar op sterven liggende zoon in het ziekenhuis te mogen bezoeken en een barende vrouw niet? Maar idd; als ik op knappen sta schrijven ze die bon maar, maar stuur hem dan maar op; ik moet naar dat ziekenhuis! Kraampakket, gisteren over gebeld en zou hem in week 30 krijgen, terwijl week 26 was gezegd. Prima, regel ik het wel bij mijn nieuwe verzekering. Maar nu is er vandaag een pakketbezorger geweest toen wij er niet waren. Mijn man vermoedt dat dit het kraampakket is, want we hebben niets in bestelling staan ergens. Even afwachten maar. Ik wens jullie allemaal een super gezellige jaarwisseling! En een mooi babyjaar!
Girly, wat fijn meid, vrijdag al. Wat een rust zal het je geven! Ik heb idd email uit van het kruidvat, zal van de week eens even kijken. Karagoz, die leidinggevende van jou is echt erg. Heb ook zo'n kreng gehad. Bewaar je emails goed meis. fijn dat je zoon nu koorst vrij is. Kraampakket heb ik al een paar weken binnen.
Wortel die mensen gingen wel onder politiebegeleiding. Was ook iets meer ernstig, bevallen is lastig maar toch echt iets minder spoed dan iemand die elk moment kan sterven.(in dit geval) Maar waarom zou je over de vluchtstrook willen? Zeker als het niet nodig is. Meestal ga je toch op tijd richting ziekenhuis? Er kan ook iemand met pech staan, daar is ie voor bedoeld. Groot risico die je dan neemt
Bij kruidvat waren de pampers weer in e aanbieding en de zwitsal was in de aanbieding. 2 euro voor 200 ml. Dus denk ik neem badolie en nog iets met lavendel er in voor het badje. Is die badolie niet in aanbieding. Is die gewoon 7 euro! Voor een flesje van 200 ml. Ik vind dat best duur. Ik had geen zin om het terug te brengen later dus heb het maar zo gelaten. Maar dat word dus echt geen zwitsal meer... En ik vroeg bij de kassa waarom ik nog geen mail heb gekregen om de baby tas op te halen. Kreeg ik die ook nog eens er bij... Een pak luiers maat 1, fles en bijtring... Niet veel maar wel wat je kan gebruiken gelukkig. De fles weet ik nog niet want ik ga bv geven...
Donderdag gaan we een vuilniszak vol met baby kleding halen bij een kennis. Haar dochter is nu 3 mnd oud. Ze wilde er niets voor hebben maar we hebben een klein pakketje samen gesteld met chocolade en snoep voor haar gezin... Zou dat genoeg zijn? Wat zouden jullie doen?
Ik kreeg een mail van mijn leidinggevende dat ze het jammer vond dat ik zondag niet had gewerkt en dat ze me ziek hebt gemeld... en ze wens me een fijne jaarwisseling... nou ik haar dus niet
Tari, deze mensen gingen dus niet onder politiebegeleiding... Ons ziekenhuis is nu een half uur rijden en ik ben de vorige keer heel snel bevallen. Ik ben dus bang nu het ziekenhuis niet te halen... Karagoz, ja, olie is idd echt heel duur, maar je hebt er dan ook maar weinig van nodig. Ik ga dat ook eens proberen met die tas van het Kruidvat.
Ik heb het sterfverhaal even gemist. Wel ken ik het verhaal van die mensen die in een politie auto naar hun stervende zo'n werden gebracht en gehinderd werden. Ik zou mij er niet te druk om maken. Ik heb altijd gehoord dat je in geval van bevalling gewoon gas mag geven bij aanhouding wordt er gebruik gemaakt van de uitzonderings regel. Maar never nooit niet de vlucht strook gebruiken. Die zijn voor pech gevallen hoor is levelevensgevaarlijk. Nog even uitgezonderd gelaten dat er vreselijk veel rest afval op ligt een daardoor ook gevaarlijk is voor jezelf zeker met hoge snelheid. Toen mijn vader overleed kon er 1 iemand mee met de ambulance en ik moest met de eigen auto er achteraan. Toen heb ik toestemming gekregen achter de ambulance aan te rijden of de snwlheidsregels linkse te mogen laten liggen. Maar mocht pertinent geen vluchtstrook gebruiken. Komt echt wel goed dan nu niet te druk om maken.
Wortel hier hetzelfde, ziekenhuis niet dichtb7j en vorige keer in 41 min bevallen. Mijn ha zei al dat ik maar thuis moet bevallen maar meid komt echt wel goed. manlief heeft ook die uitzondering gehad toen onze oudste zoon al 2 uur vermist was. En de heli al was opgestart en honden onder weg waren. Als hij een bekeuring had gehad had die kwijtgescholden geweest, maar het scheelde ook dat ik zelf bij de politie op straat werkte.
Hey meiden nogmaals een top 2014 en dat we allemaal super mooie lieve maar voornamelijk gezonde kleintjes mogen krijgen die braaf tussen de 38 en 42 weken komen. Hier weer lekker thuis. Ondanks de protesten van zoonlief van niet slapen lag hij binnen 3 minuten gestrekt. Ik nu lekker op de bank in een joggingsbroek en onder een deken lekker clips van het foute uur te kijken. En op schoot nu nog mijn laptop maar straks lekker een boekje.
Wij zitten ook lekker thuis, de jongste slaapt al en de oudste wilt nog niet naar bed... Lekker comfi op de bank en verder niets..
O mensen even ego/klagen Is het al kwart over 12/ half 1 dan kan ik met goed fatsoen naar bed toe. Niet dat het zo druk is bij ons thuis. Damian ligt boven te slapen en ik lig op de bank om de 3 minuten in een andere houding ivm een hele pijnlijke rug. Maar als ik nu ga slapen ben ik bang dat ik zo diep in slaap val dat ik damian niet hoor mocht hij wakker worden. En dat gaat gebeuren. Lang leven de 1000 klapper. Ego/klaag bericht uit. Verder wel genoten hoor van de avond. Lekker foute uur gekeken en holland zingt hazes.
Goedemorgen meiden allereerst de beste wensen voor jullie allemaal. Hier hebben we alweer een lachkick van hier tot tokiyo gehad mijn hormonen beginnen toch wat op te spelen, heb de afgelopen nacht bijna niet geslapen de bokswedstrijd was erg langdradig in mijn buik zeg maar. Verder viel ik in slaap en werd vervolgens wakker van de dromen dat alles niet op tijd klaar was, gevolg mijn man was er om half 7 uit gegaan en met de hond gaan lopen en hij komt thuis na een half uur en ik sta de kerstboom af te tuigen, heb de ramen al gezeemd alles aan het opruimen vaat gedaan, oftewel zijn mond viel open en hij dacht echt dat ik gek was geworden. Hij is ook spontaan blij dat hij de drukke periode op het werk ingaat. Ach we zijn het nieuwe jaar goed begonnen zo op deze manier.
de beste wensen meiden nou ik heb aan de ene kant weer eens slecht geslapen merk wel dat alles los komt met me keel maar het kan niet snel genoeg gaan vind ik zelf maar het hoesten vind ik het erg en geen stem hebben is ook niet fijn met een kind ze blijft dan dingen aan me vragen tot dat ik antwoord geef ook al geeft mijn man dan antwoord nee ik moet perze iets zeggen