Meiden, allemaal de beste wensen en dat we over een aantal weken allemaal gezonde kindjes mogen hebben! Hahaha Senta, geweldig!!! Hier gaat de kerstboom er straks ook uit denk ik. Heb verrot geslapen, werd elke keer wakker omdat de baby zo druk was. Vanmiddag maar proberen te slapen dan.
Goedemorgen meiden en welkom in 2014. Het jaar waarin we allemaal ons kindje gaan verwelkomen op deze wereld. Zo bizar! Lijkt nu inderdaad dichterbij te lijken dan gisteren Iedereeen een fijne jaarwisseling gehad? We hebben de mannetjes 15 min van t evoren wakker gemaakt. Kon t niet over mijn hart verkrijgen ze al dat vuurwerk te laten missen enw at hebben ze genoten. Helemaal happy waren ze. Heerlijk! We hadden wel zoiets van oh jee wat halenw e ons op de hals met erna weer naar bed brengen maar dat ging bizar goed. Zonder huiltjes of gedoe gingnen ze meteen weer slapen toen ik ze erop legde!! Super trots!! En om 7.45 was de eerste pas weer wakker gelukkig. Pff ik moest en zou toch nog een roze boxkleed scoren hoor hihi Manlief vind t onnodig en eigenlijjk moet ik 1 wegdoen dan maar dat vind ik dan ook weer jammer whaha suffe ik. Maar ga hem toch kopen geeen zin om achteraf te denken had ik toch maar... Maar dat geregel weer om t op te halen bijdie mensen pff hihi gedoe altijd
Vervelend he ik merk het zelf ook dat het echt niet normaal weg wilt gaan. Hopelijk zijn we allemaal snel uit de kwakkelhoek. Hier helpt goed warm douchen en daarna luuf (heb geen vicks in huis) smeren en gelijk een pyjama aan wel behoorlijk om de boel los te laten komen.
Goedemorgen meiden en voor iedereen de beste wensen. Hier net de 1e wakker, ben zelf al een tijdje wakker. Last van mijn bekken, te veel gedaan maar ja als de rest lekker blijft zitten.........nadat ik ook de oliebollen had gebakken. maar vanacht alles al meteen opgeruimd en schoongemaakt dus dat hoeft niet meer, alleen even stofzuigen. Verder niets op de planning.
Goedemorgen allemaal, Dank jullie wel en jullie ook de beste wensen voor 2014. Ik be hier vanaf half 10 wakker. Toen hoorde ik damian. Die was zo te horen al wel even wakker maar heeft heel lief aan het spelen. Hier verder een rustig dagje. Ik nog in badjas en damian loopt nog lekker in zijn pyjama. Manlief slaapt nog. Geen idee hoe laat die thuis was. Dus zal hem ook maar niet wakker maken.
Het is rustig hier zeg... We hebben net het plankje boven de commode opgehangen. Staat toch wat mooier zo en niet zo leeg. En ook wat meer ruimte om op te bergen. Wel veel gevloek van manlief omdat hij 4 gaten moest maken ipv 2 .De vorige waren niet goed... En de pluggen waren op maar na veel zoeken nog 2 kunnen vinden... maar het hangt haha
Fijn he ja merk hier dat me man ook klaaf is met de babykamer hij wil hem af hebben zodat hij rusf heeft dus hij is nu even aan het plinten
Jeetje het is hier echt rustig nu bij ons. Iedereen een beetje bijgekomen van gisteravond/nacht? Hier niet eigenlijk. Ga heel erg vroeg naar mijn bed. Komt gewoon niets meer uit mijn lichaam.
Vanmiddag lekker achter de naaimachine gezeten, een paar spuugdoekjes gemaakt. O meiden ben best wel jaloers op de babykamers van jullie. Hier morgen manlief eens aan de gang schoppen en anders ga ik zelf aan de slag. Schiet niet op en hij heeft momenteel volgens mij geen r..t zin. Zucht.......wil zo graag dat het klaar is en in gaan richten.........word er een beetje moedeloos van.....
Ik heb juist wel goed geslapen.. Alleen die verplichte nieuwjaars bezoeken.. Echt daar heb ik niks mee.. Krijg je t alleen maar van Nike rug.. En man is verkouden en keelpijn dus mag alleen. W
Wij liggen de hele dag al lui op de bank! Alleen wilde onZe dochter vanmiddag niet slapen, dus heb ik ook niet bij kunnen slapen. Zij sliep vannacht gewoon door hihi Man is nu McDonalds halen geen zin om te koken! Morgen komt een vriendin foto's maken van mijn buik! Ze moet oefenen. Ben erg benieuwd!
Aargh. Halverwege druk ik weer op verzenden.. Wij moeten nog gordijnen ophangen, heb er gewoon zin in dat t helemaal af is . Tari ik snap je goed, zou mij op m'n zenuwen werken als ik nu nog zou moeten beginnen. Maar ja ik ben zo'n autist die er eigenlijk niet eens tegenkan om niet te weten wanneer ze bevalt.liefst weet ik alles ver van te voren, tijd datum locatie enzo Verder weinig te melden hier. Ga de patat maar in de pan doen. Geen kooklust vandaag !
Wat leuk moro die foto's. En de mac donalds lekker hoor. Tari: haha doe dat haha. En anders idd zelf aan de slag. Nieuwjaarsdag verplichtingen: geen last van gelukkig. Hier weer enorme maagzuur. Het hangt er tegenaan. Net voordat het mijn keel inloopt zeg maar. Daar blijft het de hele tijd hangen. Zo vervelend. Daardoor durf/wil ik niet eten. Dat duurt dus al vanaf een uur of half 5/5uur. Zo vervelend. Wordt er kriegel van.
Haha muntje zo erg Tja vind het nu echt tijd worden dat het af is, zit al over de 31 weken, voordat het klaar is. En de maand jan staat er genoeg op de agenda, waar hij dan de volgende dag weer van bij moet komen maar durf momenteel niet te veel te vragen, hij is niet echt te genieten de laatste week......gelukkig heb ik nog een wiegje op onze slaapkamer. Maar ik vond het altijd zo leuk om net af te hebben enop het kamertje te studderen.
Ik zou echt gek worden alst nog niet af is! Wij doen niet aan nieuwjaarsbezoeken! Heb gezegd dat we geen zin hebben, vonden ze niet erg.
Hier ook geen nieuwjaarsbezoeken. Zo lekker. Een rustig dagje gehouden. Ging pas om 1.45 uur naar bed, slecht geslapen en vroeg wakker. Vanavond lekker o9 tijd er in. De kids gaan ook zo. Het is mooi geweest voor ze.
hier zijn we vandaag bij me oma geweest en man lief ging zowat mee haha had ik niet verwacht zou anders opgepikt worden door mijn moeder dus me man zegt als haar vriend mee ga dan ga ik ook mee nou pech dat hij had hij ging mee dus zo doende gingen we met 2 auto's want ja hou er ook niet van die bezoeken maar me oma zie ik al haast nooit weinig tijd of ze is weg en het is ook 45 min rijden
Girly, Dat maagzuur is zo vreselijk irritant! Heb je Rennies in huis? Die dingen zijn vandaag echt mijn vriendjes! Wat ik ook eet of drink; alles bezorgt me maagzuur Meiden, dit wordt gewoon echt ons babyjaar! De vraag is alleen een beetje welke maand en dan hebben we het maar niet over datum, tijd en hoe de bevalling verloopt
Wortel: Helaas niet in huis maar morgen maar eens aanschaffen. ben het namelijk wel zat dat maagzuur.